ok sorry, was ff te gefrustreerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef NanKing het volgende:
Gonzo stuur dat soort pm's door naar een van de mods, geen pm's op t forum posten aub.
in mijn geval: zie toimoi's verhaal...quote:Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef ProbeerMe het volgende:
4 november ben ik door JoachimXXII benaderd om wat SNES spellen van hem te kopen en heb op 6 november het geld overgemaakt. Sindsdien reageert hij niet meer op mijn PM's terwijl hij wel gewoon op Fok actief is.
Ja ik heb die PM ook gehad, nadat Rene90 hem achter zijn broek zat in het topic... Maar het blijft zo stil (zoals het al die tijd al is) dat ik er eigenlijk niet veel van verwacht.quote:Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef mschol het volgende:
in mijn geval: zie toimoi's verhaal...
echter heb ik op 6 november een pm gehad met de vraag mijn adres nogmaals te sturen zodat hij het op de post kan doen... vreemd, maar oke...
ik zit er ook aan te denken het geld terug te vragen als hij niet gauw opschiet..
Nanking is er nog mee bezig maar heeft tot dusver ook nog niks vernomen van JoachimXXIIquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef toimoi het volgende:
[..]
Ja ik heb die PM ook gehad, nadat Rene90 hem achter zijn broek zat in het topic... Maar het blijft zo stil (zoals het al die tijd al is) dat ik er eigenlijk niet veel van verwacht.
Pluspunt: ProbeerMe heeft als goedmaker aangegeven gratis een moederbord op te willen sturen, wat ik zeer sportief vind van hem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:22 schreef Erik het volgende:
Slechte ervaring met ProbeerMe in dit topic:
[TK] Athlon X2 BE-2350, MSI mobo & 3Gb OCZ geheugen
Via PM afgesproken om het moederbord + processor te kopen voor de vraagprijs, we waren bezig om een geschikte dag te kiezen om het spul op te halen maar ineens ging de koop niet door omdat hij een beter bod had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |