In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef YellowDog het volgende:
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!
Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!
YellowDog
Heb je geen T&T-code gekregen? Bij pakketpost krijg je die meestal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?
Inmiddels al iets ontvangen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
ik heb Baret-V2 maar weer een PM gestuurd gezien DubbelDrank me vertelde dat zijn PM 3 dagen geleden wel gelezen was.
Hey, vriend,
Hoe zit het met mijn games? Al verstuurd of toevallig al weer terug gehad? Indien je ze toch niet van plan bent om op te sturen verzoek ik je nu nog vriendelijk om mijn geld terug te storten.
Je kan het geld terugstorten op giro *********
Reageer hier even op terug als je zin, tijd en het fatsoen hebt.
Groet,
Ik wacht nog even af wat ik hier op krijg.
Indien niet, ik moet toch over 3 weken naar duitsland, ligt almelo best wel op de route dan haal ik of de games of mijn geld persoonlijk wel ff op.
Zorg gewoon dat je je spullen juist en op tijd verstuurd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.
Soms kan dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je je spullen juist en op tijd verstuurd.
my bad had hier niet meer gehangen, kortom onndanks dat het langer duurde dan normaal is het bij deze toch goed gekomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.
Ik kreeg een pm van hetmeesterbrein met een request naar yellowdog zijn privegegevens, ik heb eerst over zitten piekeren maar ik kies ervoor om het toch maar niet te doen. Respect voor iemand zijn privacy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef NanKing het volgende:
Ik heb er nog eens een pm tegen aan geknald, ik houd je op de hoogte.
gegevens posten ed doen we niet aan hier even fyi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |