quote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Erik het volgende:
[..]
Pluspunt: ProbeerMe heeft als goedmaker aangegeven gratis een moederbord op te willen sturen, wat ik zeer sportief vind van hem.
Andersom ook een perfecte ervaring. Zeer geduldig en begripvolquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef BIGGI het volgende:
Perfecte ervaring met BlackSheep
Goede communicatie / regeling / afhandeling voor de N64 uit [TK] PS2/N64 + games
Vanuit mijn kant ook prima, met deze dame kun je goed zaken doenquote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef grizegrijn het volgende:
Prima ervaring met odebijer na [TK/TR] Xbox 360 premium + 9 games. Niks negatiefs
Geld inmiddels ontvangen. Het duurde lang maar het is wel opgelost.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:10 schreef toimoi het volgende:
Nog altijd geen geld terug van JoachimXXII na belofte vorig weekend dat het in de loop van deze week op mijn rekening zou staan... Naar aanleiding van [TK] ceedees en deeveedees
Het duurt lang, probeer opnieuw contact te krijgen. Weet niet hoe het bij de rest staat.
Dat kan je voortaan hier: [V&A-Frietbak+Policy] Waar iedereen behulpzaam is! meldenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:57 schreef sombogywogy het volgende:
ook hier melden dat het topic gesloten mag worden?
[TK] nieuwe windbreaker - jas - ASICS - Vintage -
is betaald en verzonden, zal morgen aankomen bij de ontvanger..
Jup, aan deze kant ook alles prima. Vlot geregeld en de dvd lag vandaag in de bus. Scheelt me weer een knokploeg van neven en zwagers naar Tinuzz sturenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeer goede ervaring met engessa. De DVD's zien eruit als nieuw. Geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |