Thanks Dubbeldrankquote:Op zondag 9 november 2008 13:39 schreef BYM het volgende:
-edit-
Fijn dat je zo goed op de hoogte bent van de Nederlandse taal, echter heeft de TS daar weinig aan.
Bedankt voor je bod. Helaas moet ik wel mededelen dat dit bod iets aan de lage kant is. Na aftrek van de kosten van het verzekerd verzenden (7,95) blijft er nog maar 52 euro over voor mij.quote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Maaike_20 het volgende:
Wil als Fossilhorlogeverzamelaar een bod uitbrengen van ¤60 inclusief verzenden.
Denk je ook even aan je vliegticket voor heen en terug als je hem in Amerika koopt? Als je op de site de horloge in je winkelwagentje stopt, merk je dat Fossil alleen maar binnen Amerika verstuurtquote:Op zondag 9 november 2008 23:03 schreef Maaike_20 het volgende:
Heb eens even gekeken op de site van Fossil.
Onder deze link staat het betreffende horloge:
http://www.fossil.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=12052&catalogId=10052&departmentCategoryId=30001&categoryId=30016&productId=1002145&Ne=16&N=4294959902&No=15&Ns=p_subcategory_sequence%7c0%7c%7cp_weight%7c0%7c%7cp_order_history%7c1&rec=24&pn=c&imagePath=FS4244
Kost hier $115,-
Omgerekend is dat: ¤90,-
Als ik ¤90,- voor een nieuwe Fossil betaal en ik dezelfde tweedehands zie (ook al is ie in nog zo een goede staat) dan ben ik natuurlijk gek als ik daar ¤80,- voor betaal ook al is dat inclusief verzenden.
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Ik kan me ook wel vinden in je standpunt dat je de Fossil eigenlijk liever voor meer wegdoet, maar dan "pas" ik nu liever....
Groeten,
Maaike
Ik ook niet. Bedankt.quote:Op maandag 10 november 2008 08:36 schreef Maaike_20 het volgende:
De verkoopadressen in Nederland op www.fossil.nl die kunnen dit horloge gewoon leveren, maar of dat dan werkelijk ¤90,- zal zijn weet ik niet, dan moet ik bellen.
Maar...ik vind deze discussie nu niet echt zinnig en wens je veel succes verder met de verkoop.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:39 schreef BYM het volgende:
-edit-
Fijn dat je zo goed op de hoogte bent van de Nederlandse taal, echter heeft de TS daar weinig aan.
Uitstekendquote:Op zondag 16 november 2008 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan ga ik zo even mijn saldo kijken als ik thuis ben en pm ik je vanavond even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |