80incl. hebben we een dealquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:25 schreef Negakinu het volgende:
De 50mm 1.8 (nieuwprijs 99,- bij Arend) 75,- inclusief verzenden? Ga je akkoord dan bij deze verkocht.
het moet gewoon weg, dus ja...quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Verkoop je dit alles nou niet een beetje te goedkoop??
dan reserveer ik even alles, let me knowquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Heb wel interesse in de volledige set..
Ff met vrouwtje overleggen..
Laat het begin van de avond direct weten..quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:49 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
dan reserveer ik even alles, let me know
Ik ben niet de eerste eigenaar, wel de tweede, camera heb ik gekocht als occasion bij een fotowinkel, waar hij 6 maanden geleden ook een onderhoudsbeurt heeft gehad, aantal clicks is mij niet bekend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:46 schreef FJD het volgende:
Hoeveel foto's zijn ermee gemaakt, ben je eerste eigenaar & hoe oud is de camera?
Omnibounce w0rdt er niet bij genoemd in je OP en lader+penlites, tja, of dat nou het prijsverschil gaat goedmaken? Persoonlijk vind ik het prijsverschil tussen jouw sb-600 en nieuw best klein. Je hebt het zelf ook al 2dehands gekocht (of was dat alleen de body).quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef ID-Tweak het volgende:
geheugenkaartje brengt momenteel zo weinig op dat ik m liever bij de body erbij doe, dus die verkoop ik nie los, daarom staat er ook geen vraagprijs bij.
180 voor de flitser is ok, kan gehaald worden in landgraaf, Zuid Limburg, ik wil ook wel een stukkie tegenmoed komen met het ov(uiterlijk utrecht), combo met de 18-70 wil ik er wel een tientje vanaf doen
Osramp: Levert Foka hem ook met STOF-FEN omnibounce en een set 2700NiMh accu's/lader?
Als je op de foto kijkt zie je m wel zitten, foutje van mijn kant om hem niet erbij te vermelden, het is ook een aardige set...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Osramp het volgende:
[..]
Omnibounce w0rdt er niet bij genoemd in je OP en lader+penlites, tja, of dat nou het prijsverschil gaat goedmaken? Persoonlijk vind ik het prijsverschil tussen jouw sb-600 en nieuw best klein. Je hebt het zelf ook al 2dehands gekocht (of was dat alleen de body).
Ik bied 10 euro incl voor het 4gb kaartje mits de bon e.d. er nog bij zit voor garantiequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef ID-Tweak het volgende:
geheugenkaartje brengt momenteel zo weinig op dat ik m liever bij de body erbij doe, dus die verkoop ik nie los, daarom staat er ook geen vraagprijs bij.
Soligor LG-30quote:Op woensdag 24 september 2008 07:50 schreef Erasmo het volgende:
Een omnibounce is vrij prijzig hoor...
Dat statief, type?
Ik kan mezelf nog een keer gaan herhalen...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:45 schreef cartoon het volgende:
[..]
Ik bied 10 euro incl voor het 4gb kaartje mits de bon e.d. er nog bij zit voor garantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |