80incl. hebben we een dealquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:25 schreef Negakinu het volgende:
De 50mm 1.8 (nieuwprijs 99,- bij Arend) 75,- inclusief verzenden? Ga je akkoord dan bij deze verkocht.
het moet gewoon weg, dus ja...quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Verkoop je dit alles nou niet een beetje te goedkoop??
dan reserveer ik even alles, let me knowquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Heb wel interesse in de volledige set..
Ff met vrouwtje overleggen..
Laat het begin van de avond direct weten..quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:49 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
dan reserveer ik even alles, let me know
Ik ben niet de eerste eigenaar, wel de tweede, camera heb ik gekocht als occasion bij een fotowinkel, waar hij 6 maanden geleden ook een onderhoudsbeurt heeft gehad, aantal clicks is mij niet bekend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:46 schreef FJD het volgende:
Hoeveel foto's zijn ermee gemaakt, ben je eerste eigenaar & hoe oud is de camera?
Omnibounce w0rdt er niet bij genoemd in je OP en lader+penlites, tja, of dat nou het prijsverschil gaat goedmaken? Persoonlijk vind ik het prijsverschil tussen jouw sb-600 en nieuw best klein. Je hebt het zelf ook al 2dehands gekocht (of was dat alleen de body).quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef ID-Tweak het volgende:
geheugenkaartje brengt momenteel zo weinig op dat ik m liever bij de body erbij doe, dus die verkoop ik nie los, daarom staat er ook geen vraagprijs bij.
180 voor de flitser is ok, kan gehaald worden in landgraaf, Zuid Limburg, ik wil ook wel een stukkie tegenmoed komen met het ov(uiterlijk utrecht), combo met de 18-70 wil ik er wel een tientje vanaf doen
Osramp: Levert Foka hem ook met STOF-FEN omnibounce en een set 2700NiMh accu's/lader?
Als je op de foto kijkt zie je m wel zitten, foutje van mijn kant om hem niet erbij te vermelden, het is ook een aardige set...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Osramp het volgende:
[..]
Omnibounce w0rdt er niet bij genoemd in je OP en lader+penlites, tja, of dat nou het prijsverschil gaat goedmaken? Persoonlijk vind ik het prijsverschil tussen jouw sb-600 en nieuw best klein. Je hebt het zelf ook al 2dehands gekocht (of was dat alleen de body).
Ik bied 10 euro incl voor het 4gb kaartje mits de bon e.d. er nog bij zit voor garantiequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef ID-Tweak het volgende:
geheugenkaartje brengt momenteel zo weinig op dat ik m liever bij de body erbij doe, dus die verkoop ik nie los, daarom staat er ook geen vraagprijs bij.
Soligor LG-30quote:Op woensdag 24 september 2008 07:50 schreef Erasmo het volgende:
Een omnibounce is vrij prijzig hoor...
Dat statief, type?
Ik kan mezelf nog een keer gaan herhalen...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:45 schreef cartoon het volgende:
[..]
Ik bied 10 euro incl voor het 4gb kaartje mits de bon e.d. er nog bij zit voor garantie
Ik hoor van jequote:Op woensdag 24 september 2008 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Ow damn, ik verwacht elk moment een leuk geldbedrag dat ik aan precies zoiets had willen besteden, dus ik hou m ff in de gaten hoor...
De staat van de body is uitstekend! Ook de officiele screenprotector zit er nog op(plastic kapje van nikon)quote:Op woensdag 24 september 2008 11:10 schreef duffet1 het volgende:
hallo,
In welke staat is de d70 body? Veel gebruikt? Zit er eventueel nog garantie op? Heb je wellicht duidelijke foto's? Ik kom uit de buurt en heb serieuze interesse!
No problem, zet je mailadres even in de PM dan stuur ik je er een aantal toe! Lenzen van de D40x passen inderdaad op deze D70.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:19 schreef duffet1 het volgende:
Ik zou graag wat grotere foto's van de body (per mail?) ontvangen. Mijn vader heeft een d40x, ik neem aan dat zijn lenzen hier ook gewoon op passen?
daar hebben we een oplossing voor:quote:Op woensdag 24 september 2008 12:00 schreef duffet1 het volgende:
Ik kan helaas op mijn werk mijn hete mail niet checken, dus zal ik vanavond doen!
voor 190 euro doe ik je die CF erbij! lager wil ik niet gaanquote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef duffet1 het volgende:
Bedankt voor de foto's. Hoeveel moet het 4 gb geheugenkaartje kosten?
Ik bied 150euro voor de body, ophalen.
Ik wacht het nog even af, ik zie ze op marktplaats weggaan voor 230, dus denk niet dat mijn vraagprijs vreemd is,quote:Op woensdag 24 september 2008 14:11 schreef duffet1 het volgende:
hmmm cf is niet het belangrijkste dat ik nodig heb. Dat is de bodyIk verhoog mijn bod naar 160euro voor alleen de body. Mocht je je bedenken kun je me altijd mailen
180 dan kunnen we wel wat regelenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef duffet1 het volgende:
ik verhoog nog naar 175 incl. geheugenkaartje van 4 gb.. zitten we weer iets dichter bij elkaar. Maar laat hem nog maar even rustig staan...:) heb je de doos etc er wel nog bij trouwens?
die zit er wel bijquote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef duffet1 het volgende:
hmm en hoe zit het dan met bijvoorbeeld een kabeltje om de foto's op je pc te ztten (lees: ik heb geen card reader)? zit dit er wel bij?
de 18-70 en flitser zijn er nogquote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef Guyver_1976 het volgende:
is de andere lens er nog en is de flitser nog beschikbaar
genoteerd, wel wacht ik het nog even af gezien er een andere geinteresseerde is die voorang heeft ivm. combinatiequote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef Osramp het volgende:
Ik verhoog mijn bod op de flitser naar ¤160,- en dan hoef ik de lader+penlites er niet bij te hebben. En ik kom hem ophalen in Landgraaf, scheelt verzendkosten.
Okee, ik heb het ding wel volgend weekend waarschijnlijk nodig. Dus uiterlijk maandag moet ik iets weten, dan kan ik er nog 1 bestellen voor die tijd om even te oefenen.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:39 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
genoteerd, wel wacht ik het nog even af gezien er een andere geinteresseerde is die voorang heeft ivm. combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |