Zeg JesseH87, die act mag wel weer afgelopen zijn hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef JH87 het volgende:
ser!
Even met een steriel/zo schoon mogelijk naaldje het vel eromheen een beetje aan de kant pulkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een week een splinter in m'n vinger die ik er maar niet uit krijg..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een week een splinter in m'n vinger die ik er maar niet uit krijg..
Ja, hoe denk je dat ik mij al een week vermaak? Gék word ik ervan!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]Dat kan ik écht niet! Hij moét en zál er dan uit. Eerst gewoon prutsen als dat niet lukt -> speld erbij en doorprutsen, als dat óók niet lukt (zeer zeldzaam) -> Scalpeltje.
Maar eruit zál hij!
Dat MOET een grapje zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:07 schreef nietzman het volgende:
Wat een fucking kansloosheid ook van de gemeente..
In de brief dat m'n ID zou gaan verlopen staat dat bewoners van straten waarvan de eerste letter van het laatste woord begint met een A, B, C, D, E of G een korting van 4.50 krijgen. wtf..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef teigan het volgende:
Ik had ook korting gekregen als ik het in een bepaalde week aanvroeg(ik was nog wel op tijd..)... Maar ik was natuurlijk te laat...
Ik vind hier net een ei op mijn balkon.... Blijkt er dus een duif ons balkon als kraamkamer te hebben uitgekozen... Ei over de rand, en het nest erachteraan....
Prosacs genoeg! Dag Prosac!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duiven zat, ik had het nest laten staan en dan wachten tot moeke terug was. gebraden duif.![]()
Ah, je woont in de goede straat deze mand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb ook maar meteen een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort, goede herinnering
Kweenie, maar hij verloopt ergens deze maand ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je woont in de goede straat deze mand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, maar ik weet niet of ik dat bij duiven ook zozeer ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je tegen abortus, CZ.?
Goedemiddag CZ.quote:
Duurt ook niet lang meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:15 schreef JH87 het volgende:
In India zijn de werknemers anders wel heel erg goedkoop. Als je bijv. een website nodig hebt; kun je 'm het beste daar laten bouwen.
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
In China hebben ze de infrastructuur nog niet op orde, derhalve liggen daar de transportkosten per kilometer twee keer zo hoog als in Groot-Brittannië, die al de hoogste kosten van Europa heeft..
Vertel eens mien jongquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.
Ah, bedankt voor de herinnering. Ik moet nog een korte broek voor de vakantie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duurt ook niet lang meer.
Hoe sterker de economie, hoe duurder de werknemer. China besteed al veel kledingarbeid weer uit aan landen als Vietnam en de Filipijnen. Ze willen echter wel "made in China" op het label houden.
Wij bediscussieren de wereldeconomie en jij komt aan met zoietsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de herinnering. Ik moet nog een korte broek voor de vakantie.
Hoezo? Hij had het toch gekocht?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef freecell het volgende:
hoi
Ik compenseer voor TARA's middag, die heeft namelijk morgen een tentamen en moet dus stampen
Zonder mensen die korte broeken kopen wás er niet eens een wereldeconomie!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij bediscussieren de wereldeconomie en jij komt aan met zoiets![]()
!
Chinezen hebben gewoon een uitstekende handelsgeest, "moderne joden". Eigenlijk sowieso een groot deel van het Aziatisch volk. Getuige bijvoorbeeld het wegjagen van de chinese bevolking op allerlei indonesische eilanden omdat zij de rijke bevolking vormden en dat autochtone indo's dat in hun bezit wilden hebben. Gevolg: economie plat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef JH87 het volgende:
Het is in ieder geval een vorm van creatief denken waar we hier in het westen nog wel wat van zouden kunnen leren.
Heel fout, maar ik moest hardop lachen in de UB.quote:
Was jij dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel fout, maar ik moest hardop lachen in de UB..
Maar jij bent de koningin van de hotpants!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zonder mensen die korte broeken kopen wás er niet eens een wereldeconomie!
KWamen er ook autos in voor?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een stuk gemaakt -samen met een klasgenoot- over China en haar economie?
waarvoor dank!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zonder mensen die korte broeken kopen wás er niet eens een wereldeconomie!
Nee.quote:
Ik val allang niet meer op tussen al die mensen die denken dat ze in de kroeg zitten hier.quote:
Ik draag ook uit principe alleen maar heel korte korte broeken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar jij bent de koningin van de hotpants!
Ik heb wel kort de infrastructuur genoemd, en hun shizzle. Maar waarom zou ik in hemelsnaam een heel stuk over auto's erbij gaan doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Transport is de kurk waar een economie op drijft.
Omdat je vriendjes bent met een van de weinige menen in nl die ook maar IETS van de chinese auto industrie af weetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel kort de infrastructuur genoemd, en hun shizzle. Maar waarom zou ik in hemelsnaam een heel stuk over auto's erbij gaan doen.
Had er een 7,7 op.
Maar keek je wel even om je heen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik val allang niet meer op tussen al die mensen die denken dat ze in de kroeg zitten hier.
Maar dat had niets met mijn AK stuk te maken, en ik heb al helemaal geen economisch stuk in elkaar gezet zodat jij later iets zou kunnen lezen over chinese auto industrie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je vriendjes bent met een van de weinige menen in nl die ook maar IETS van de chinese auto industrie af weet![]()
Nee gek ik ben de beste bron die je je had kunnen wensenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar dat had niets met mijn AK stuk te maken, en ik heb al helemaal geen economisch stuk in elkaar gezet zodat jij later iets zou kunnen lezen over chinese auto industrie.
No wai!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee gek ik ben de beste bron die je je had kunnen wensen
En, wat was je conclusie?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien was de hoofdvraag 'Kan China één van de nieuwe, belangrijkste spelers in de wereldeconomie worden?', dus geen hele stukken over auto's. Punt uit!
Onze conclusie was best vaag, tegen die tijd was het 12 uur 's nachts of later, en hadden we geen zin meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, wat was je conclusie?
Ik heb vandaag net college gehad over globalisatie en dat China heus zo eng niet is.
Professor Ho?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, wat was je conclusie?
Ik heb vandaag net college gehad over globalisatie en dat China heus zo eng niet is.
Nee, niet dus. Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:18 schreef Prosac het volgende:
was het een aziatisch aandoende klein professortje?
Toen ik op invoeren drukte realiseerde ik mij dat ook wel eik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel fout, maar ik moest hardop lachen in de UB..
Hallo RZ!.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik draag ook uit principe alleen maar heel korte korte broeken.
nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:28 schreef Kleiduif het volgende:
hey maok
Hoe gaat het met jou afstuderen?
QFT 14.gifquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef Grulez het volgende:
Afstuderen is voor de minderen... echt talent laat op zich wachten
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi kleiduif. Je komt net op het verkeerde moment denk ik. Op ChipsZak. na heeft iedereen een hekel aan duiven hier, zijn we vandaag achter gekomen
Ik weet niet in welke flat hij woont maar als het de juiste is, kan hij zo op het balkon van Teigan schijten als hij wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zo ver ik weet.
Ik heb ook geen hekel aan kleiduiven, die zijn cool. Heb er zelfs 1 op mijn kamer. Een oranje zelfs.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zover ik weet.
Mehehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke flat hij woont maar als het de juiste is, kan hij zo op het balkon van Teigan schijten als hij wil.
Noggeen een keer gegil gehoord hier, bij welk doelpunt dan ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef teigan het volgende:
Bij elk doelpunt van Nederland weet ik weet in wat voor buurt ik woon...
daarkan ik me iets bij voorstellen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het WK woonde ik in een flat in Vinkhuizen. Geloof me, je wilt niet tijdens het WK in een flat in Vinkhuizen zijn.
Hoor ze nu in de grote flat.. En ik woon er redelijk ver van afquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het WK woonde ik in een flat in Vinkhuizen. Geloof me, je wilt niet tijdens het WK in een flat in Vinkhuizen zijn.
TTs met een dagnaam er in zijn gayquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef maok het volgende:
Of: 't is weer dinsdag
Je bent no steeds te vroegquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef MaxMark het volgende:
KAMPIIIOOOOOENNNEEEEEEENNNNNN!!!
Klopt, waarom hemelt iedereen eigenlijk die FEBO zo op?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
oeh daar zit febo inmaar die hebben ranzige patat
Jageen idee, matigste snackketen die er is....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef maok het volgende:
[..]
Klopt, waarom hemelt iedereen eigenlijk die FEBO zo op?
Ach, van mij hoeft ie niet perseé te wisselen, het was maar een opmerking.quote:
Of je bent geil, of je hebt gezopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef maok het volgende:
Blub
van mij wel ik heb een hekel aan outdated TTsquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef maok het volgende:
[..]
Ach, van mij hoeft ie niet perseé te wisselen, het was maar een opmerking.
Geen van beide, op Jus de orange (zonder iets er door) telt voor jou als zuipen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je bent geil, of je hebt gezopen.
quote:
Ik heb wel net mijn laptop gefixt en linux er opgezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef Tangarine het volgende:
Omdat we allemaal geen leven hebben, of gigantische nerds zijn ofzo?
De ontkenningsfase, vanaf daar gaat het misquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel net mijn laptop gefixt en linux er opgezet.maar ik ben geen nerd.
Linux en geen nerd zijn gaan niet samen, sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel net mijn laptop gefixt en linux er opgezet.maar ik ben geen nerd.
Wel als het al op je laptop staat als je hem koopt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:28 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Linux en geen nerd zijn gaan niet samen, sorry
Zullen we dat KLB topic ff volbaggeren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:30 schreef moemoe het volgende:
Kwartet.
Doe eerst maar op MSN komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zullen we dat KLB topic ff volbaggeren?
Huh gevlucht? Nietus! Zat ik ergens met jou alleen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef moemoe het volgende:
* moemoe spiekt in fobo van Tangarine
Aaaah, ik weet weer wie je bent! Die ene die snel naar de grote tafel vluchtte toen hij met mij alleen zat.
Ajoh daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef moemoe het volgende:
Ik post hier en ik ben niet eens een Groninger.
Oooh! In de eerste kroeg na de pizzeria. Grote tafel was drukbezet, ik ging drankjes opnemen en daarna bestellen. Toen ging ik bij jou zitten bij de deur en jij zag dat er een plekje was aan de grote tafel en vluchtte snel wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Huh gevlucht? Nietus! Zat ik ergens met jou alleen?
Volgens mij denk je nu aan iemand anders, want ik heb de hele tijd aan die stomme tafel gezeten... maar ik vond je niet eng hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh! In de eerste kroeg na de pizzeria. Grote tafel was drukbezet, ik ging drankjes opnemen en daarna bestellen. Toen ging ik bij jou zitten bij de deur en jij zag dat er een plekje was aan de grote tafel en vluchtte snel weg.
De ouders van mijn beste vriendin willen zelfs in Groningen gaan wonen. Dat zijn rasechte Rotterdammers, maar ze verlangen naar rust en een boerderij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh daar hebben wel meer mensen last van.
Stomme tafel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:34 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Volgens mij denk je nu aan iemand anders, want ik heb de hele tijd aan die stomme tafel gezeten... maar ik vond je niet eng hoorVolgende keer ga ik daadwerkelijk tegen je praten!
Ja, maar, Groningen is ook tof! ( Al snap ik het niet echt van het willen van een boerderij...)quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
De ouders van mijn beste vriendin willen zelfs in Groningen gaan wonen. Dat zijn rasechte Rotterdammers, maar ze verlangen naar rust en een boerderij.
Snap jij dat nou?
Ow, niks bijzonders, heb gewoon een hekel aan die kroeg stiekumquote:
****NERD ALERT****quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik krijg aMSN niet aan de gang op dat kutding.
laat me ff fix0ren.
In de omgeving van Groningen zijn de huizen goedkoper, is het groener en ze willen beesjes.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, maar, Groningen is ook tof! ( Al snap ik het niet echt van het willen van een boerderij...)
Hm, gaan tequila en fokmeets goed samen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de omgeving van Groningen zijn de huizen goedkoper, is het groener en ze willen beesjes.
De volgende keer moet je opstaan en zeggen: ''Tequila voor iedereen!!!''. Moet je eens kijken hoe stom die kroeg dan is.
Ja we wisten niet precies waar hij zatquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef moemoe het volgende:
Ow en de volgende keer wel een karaoke bar.
Alleen maar omdat ik met Alex een duet wil doen. Wat hij natuurlijk al te graag wil.
http://www.thaiprincess.nl/movie.htmlquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hm, gaan tequila en fokmeets goed samen?
Er zit toch een karaokebar boven die pizzeria?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja we wisten niet precies waar hij zat
Minder brave Groningen-meet dan maar?
Owja, die heb ik al eens gezien,quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.thaiprincess.nl/movie.html
Filmpje is op eigen risico, deze meet heb ik vorig jaar georganiseerd.
Nee, in dezelfde straat als De Kar, waar we waren...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef moemoe het volgende:
Karaoke bar boven de pizzeria waar we zaten?
Ik ben wel voor een minder brave Groningen meet hoor.
Niet overtuigendquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef moemoe het volgende:
Maar ik ben ontzettend braaf, dus ik zou niet weten hoe dat moet.
Ja! Die karaoke bar bedoelde ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:55 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nee, in dezelfde straat als De Kar, waar we waren...
Nou, organiseer hem zou ik zeggen, die andere was zo te zien wel geslaagd
Bah, Nederlandstalig...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja! Die karaoke bar bedoelde ik ook.
Alleen hebben ze zo veel Nederlandstalige nummers, vind ik persoonlijk jammer. Anderen kunnen dat zien als een pluspunt.
Wie weet, ga er even over nadenken.
trusten!quote:
Theatervereniging? Oeh leuk! Bereid je je nu voor op een rol?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:59 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Bah, Nederlandstalig...
Ik heb donderdag een karaoke avond met m'n theatervereniging, wellicht ook daar... ben benieuwd
Nah, donderdag is de afsluiting van dit jaar, in september gaan we weer beginnen aan een nieuw stuk, The Weird Sisters van Terry Prachettquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Theatervereniging? Oeh leuk! Bereid je je nu voor op een rol?
Dat was ik zeker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh! In de eerste kroeg na de pizzeria. Grote tafel was drukbezet, ik ging drankjes opnemen en daarna bestellen. Toen ging ik bij jou zitten bij de deur en jij zag dat er een plekje was aan de grote tafel en vluchtte snel weg.
oeh, en jij woonde vlak bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:24 schreef Kleiduif het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Wat een drukte, zeker wakker gehouden door lastige duiven.
Jammer dat je gestopt bent met afstuderen maok, nu moet je zeker weer aan het werk?
beetje een raar moment om me aan te melden op dit topic als de nestjes van het balkon gegooid worden...
Ik gooi toch ook geen kinderen van het balkon? Alleen katten, dus kattenbezitters opgepast!
Kleiduif
Maar even proberen windows-herstel-cd erdoorheen te jagen dus?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een probleem.. Gisteravond heb ik me úren vermaakt met het organiseren van m'n pc: alles in mapjes, alle overtollige zooi weggooien, je kent 't wel.
Orde
en
overzichtelijkheid
. Alleen krijg ik nu een foutmelding als ik m'n pc aandoe en wil 'ie dus niet meer opstarten.
. Ik heb blijkbaar overtollige zooi opgeruimd die niet zo erg overtollig was...
Er zijn mensen met bijv. een pc en een laptop en er zijn ook mensen die regelmatig op de uni/school op een pc zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:16 schreef Kleiduif het volgende:
leuk dat je pc niet kan opstarten en toch op fok kan, wat voor foutmelding krijg je?
Bleh, daar ben ik een keer geweest.. Vond het er niets aan. Maar het kan ook aan mijn hekel aan karaoke liggen, mischien. Zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:55 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nee, in dezelfde straat als De Kar, waar we waren...
Nou, organiseer hem zou ik zeggen, die andere was zo te zien wel geslaagd
Dat vertelt Google mij ook. Ik heb alleen niet zo'n ding, geloof ik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar even proberen windows-herstel-cd erdoorheen te jagen dus?
Ja, lachen man. Krijg de melding NTLDR ontbreekt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:16 schreef Kleiduif het volgende:
leuk dat je pc niet kan opstarten en toch op fok kan, wat voor foutmelding krijg je?
Kleiduif
http://www.tinyempire.com/notes/ntldr-dutch.htmquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Krijg de melding NTLDR ontbreekt.
Dank je wel voor de link, maar ik snap daar dus echt geen fuck van allemaal hè.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
http://www.tinyempire.com/notes/ntldr-dutch.htm
Voor zover ik weet ben ik daar verre van gebleven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:33 schreef JH87 het volgende:
Iig een tip voor je; nooit bestanden uit C:\windows verwijderen.
Ja, voor jou misschien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef JH87 het volgende:
Het ziet er wel logisch uit. En het stappenplan is toch duidelijk genoeg?
De kliko in en een fatsoenlijke machine halen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, lachen man. Krijg de melding NTLDR ontbreekt.
Oh, ik ga ook wel iets proberen. Maar die manier van Prosac volg ik echt niet, al helemaal niet als ik het straks zonder die inetpagina moet doen. Er schijnen meerdere manieren te zijn om het op te lossen, ik ga eerst eentje proberen die er gemakkelijker uit ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:41 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nog nooit van NLTDR gehoord en ben ook niet bepaald een ICT-er, maar ik had het wel geprobeerd denk ik. Misschien moet je anders even kijken of er iemand is die je daar even mee kan helpen.
En ik zou niet weten hoe de error ontstaat, maar het klinkt heel erg als een bestand wat niet ergens in je Documenten-map staat.Sterkte iig. Het lijkt erop dat 't allemaal wel op te lossen is. (Prosac?:P)
Ik heb 'gewoon zelf' van alles zitten verwijderen, maar ik dacht dat ik heel goed had opgelet. Blijkbaar niet dus...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Heb je ook een schijfopruiming gedaan, DaD? Ik dacht dat dat geen kwaad kon, maar hij bleek eigenhandig bestanden te hebben verwijderd die wel belangrijk waren. Hij startte steeds lastiger op en drie weken later was hij deaud.
ik ruim mijn pc 1x per jaar/twee jaar op. Althans.. de windows installatie. Die houd ik zo schoon mogelijk. Games, muziek en diverse programma's zet ik allemaal op een andere harde schijf. Blijft windows ook redelijk snel van. Even mijn documenten doorspitten en bewaren wat ik bewaren moet. Harde schijf formateren en opnieuw XP installeren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Heb je ook een schijfopruiming gedaan, DaD? Ik dacht dat dat geen kwaad kon, maar hij bleek eigenhandig bestanden te hebben verwijderd die wel belangrijk waren. Hij startte steeds lastiger op en drie weken later was hij deaud.
Ben ik dan ook alles kwijt aan foto's en zo? M'n studiedocumenten heb ik ook allemaal wel online of op het UB-netwerk, maar er zijn een aantal foto's waarvan ik het vreselijk zou vinden ze kwijt te zijn. (Die foto's zijn dus ook ongeveer het enige wat er gister over is gebleven, hehe.)quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik ruim mijn pc 1x per jaar/twee jaar op. Althans.. de windows installatie. Die houd ik zo schoon mogelijk. Games, muziek en diverse programma's zet ik allemaal op een andere harde schijf. Blijft windows ook redelijk snel van. Even mijn documenten doorspitten en bewaren wat ik bewaren moet. Harde schijf formateren en opnieuw XP installeren.
Dan is het net of je voorjaarsschoonmaak hebt gehad.
enfin..
samenvatting van het stuk is dat je beter gewoon opnieuw windows kunt gaan installeren DaD.
...En het probleem minstens vijf keer zo erg heb gemaaktquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schakel sowieso niemand in tot ik het minstens vijf keer zelf heb geprobeerd.
euh.. had je alles op één harde schijf staan?? (een partitie?) dan ben je mooi in de aap gelogeerd, dan moet je echt gaan klooien en niet formateren om de boel te kunnen redden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik dan ook alles kwijt aan foto's en zo? M'n studiedocumenten heb ik ook allemaal wel online of op het UB-netwerk, maar er zijn een aantal foto's waarvan ik het vreselijk zou vinden ze kwijt te zijn. (Die foto's zijn dus ook ongeveer het enige wat er gister over is gebleven, hehe.)
Windows moet op een cd staan? Die zal dan wel bij m'n ouders liggen, moet ik daar vrijdag maar even langs. Zie ik die ook weer eens.
Voor nu wel even, ga aub niet zelf proberen de oplossing te zoeken. Dat heeft mijn vriendin al diverse malen gedaan en die heeft inmiddels -na diverse tranen- geleerd om bij elke melding in Windows mij te bellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok. Wat je dus eigenlijk zegt, is dat ik behoorlijk fucked ben..
Waar is je ik-weet-alles-van-computers-exvriendje als je hem nodig hebt?
De eerste optie lijkt me leuker dan de tweede.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Prosac het volgende:
mocht het niet lukken, dan wil ik je -tegen een kop koffie- best helpen. Dan doe ik wel een pruik op en een bh aan, stem iets hoger en is het net alsof een vrouw heeft geholpen.
of ik ga er als een instructeur naast zitten en zeg wat je moet doen.
Tuinwijk is gewoon Tuinwijk. Geen Paddepoel, geen Selwerdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef maok het volgende:
Ik heb de eerste helft in Beijum gekeken en de tweede in de tuinwijk (is dat eigenlijk Selwerd of Paddepoel?) maar ik heb in beide buurten geen geschreeuw gehoord. (al was daar in Beijum ook nog geen reden voor natuurlijk)
Ik ga liever voor optie 2.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste optie lijkt me leuker dan de tweede..
Iig heel erg bedankt voor het aanbod! Misschien ga ik er wel gebruik van maken hoor..
Oh. Nouja. Toch bedankt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Prosac het volgende:
http://www.online-p2000.nl/
maar voor Groningen kun je alleen de brandweer oproepen zien.
Dat heb ik ook allemaal gehoord. Hoop herrie inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Wats die site ook alweer van de politie e.d.? p2000 ofzo? Toen ik naar huis fietste, raasde er een ambulance langs me, en nog geen 2 minuten later vloog de traumaheli over me heen.
Ik heb ooit een duet gedaan met DaDquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef moemoe het volgende:
Ow en de volgende keer wel een karaoke bar.
Alleen maar omdat ik met Alex een duet wil doen. Wat hij natuurlijk al te graag wil.
Enlighten me?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit een duet gedaan met DaD
En Tiek, mn TT wat deed je
Neuh. 2 ambus betekent over het algemeen hartproblemen. Of een vetzak, die hebben tegenwoordig huneigen ambu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:58 schreef Prosac het volgende:
Trauma heli stijgt regelmatig op.. meestal kan hij onverrichte zake weer terug. no worries. Meerdere ambulances, dan is er pas wat.
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt ja. En ik me maar bij mezelf afvragen van 'Hé, toen ik de alarmcentrale belde heb ik toch duidelijk gezegd dat het om één hartaanval ging?'quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh. 2 ambus betekent over het algemeen hartproblemen.
Of de patiënt ligt op een plaats waar ze met de brancard lastig kunnen manoevreren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh. 2 ambus betekent over het algemeen hartproblemen. Of een vetzak, die hebben tegenwoordig huneigen ambu.
Meer handen, volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom is dat dan, dat er dan twee komen?
Voor het geval de apparatuur in de eerste het begeeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom is dat dan, dat er dan twee komen?
Volgens mij was hij toch wel redelijk dichtbij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef Prosac het volgende:
afhankelijk van waar hij geweest is.. ja.
zijn er 3 in NL dacht ik, en 1 vlak over de gens in Duitsland.. Groningen word bediend door die Duitse, en die in Leeuwarden. Die van Leeuwarden die word binnenkort verplaatst naar Den Helder. Want het is erger als er een randstedeling dood gaat dan iemand uit het noorden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik mag toch hopen dat buiten een straal van 1 uur vliegen wel andere traumaheli's paraat staan die er sneller kunnen zijn
Zoveel trauma heli's zijn er toch helemaal niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik mag toch hopen dat buiten een straal van 1 uur vliegen wel andere traumaheli's paraat staan die er sneller kunnen zijn
Nee, dat is logischer. Want Groningen ligt niet zo ver weg van de grens van Duitsland. (Ligt er wel een beetje aan). Als je dan nog maar 1 over houdt voor de rest van het land.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn er 3 in NL dacht ik, en 1 vlak over de gens in Duitsland.. Groningen word bediend door die Duitse, en die in Leeuwarden. Die van Leeuwarden die word binnenkort verplaatst naar Den Helder. Want het is erger als er een randstedeling dood gaat dan iemand uit het noorden.
Nee, juist niet. Daarom was er een tijdje geleden ook in het nieuws dat ze willen dat er meer worden ingezet, omdat trauma heli's net iets meer hebben dan ambulances, en nét het verschillen kunnen maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
Ik dacht echt dat elk groot ziekenhuis er wel één had
Dank je! Maar ik dacht dat bijvoorbeeld de wadden werden bediend vanuit Leeuarden? maar aan de andere kant, die chopper zieik ook net zo gek vaak meer....quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Prosac het volgende:
Traumahelikopter (4 stuks)
Lifeliner 1 -- PH-EMS -- Amsterdam
Lifeliner 2 -- PH-KHE -- Rotterdam
Lifeliner 3 -- PH-ELP -- Nijmegen
Lifeliner 4 -- D-HSAN -- Groningen
Ook twee Duitse en één Belgische traumahelikopter werken regelmatig op het Nederlands grondgebied. Christoph Europa 1, Christoph Europa 2, MUG-Helikopter en Christoph 9.
[ afbeelding ]
Een traumaheli heeft een medisch team aan boord met ten minste één arts, dat is dé toegevoegde waarde. Het vervoer van de patiënt gaat toch meestal per ambulance.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Daarom was er een tijdje geleden ook in het nieuws dat ze willen dat er meer worden ingezet, omdat trauma heli's net iets meer hebben dan ambulances, en nét het verschillen kunnen maken.
Leeuwarden heeft wel een heli-dek, maar geen eigen helikopter. Wadden gaat vanuit Groningen, patienten worden meestal in Leeuwarden afgeleverd. (dacht ik)quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Maar ik dacht dat bijvoorbeeld de wadden werden bediend vanuit Leeuarden? maar aan de andere kant, die chopper zieik ook net zo gek vaak meer....
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef JH87 het volgende:
Dat zijn die Vito-busjes geloof ik.
Hnagt van de ernstigheid af. Als het echt heel ernstig is (2cv en zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft wel een heli-dek, maar geen eigen helikopter. Wadden gaat vanuit Groningen, patienten worden meestal in Leeuwarden afgeleverd. (dacht ik)
Er is nog iets wat ze wel hebben maar de ambulance niet. Dat was op het nieuws toen. Ben alleen vergeten wat het was.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Elke ambulance regio (dat zijn er 24) heeft trouwens WEL een speciale hele snelle auto, waar precies in zit qua personeel en medische apparatuur wat er ook in zon helicopter zit. Behlave Zeeland, want die hebben hun reking niet betaald.(watis het toch heelrijk om geen geheimhoudingsplicht meer te hebben
)
Ehm, is dat wel zo, dat er na 19.00 uur niet meer gevlogen mag worden? Ik zat kort geleden midden in de nacht rechtop in mijn bed toen de traumaheli recht over ons huis kwam.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Prosac het volgende:
het is alleen zo jammer dat er zo ontzettend veel geklaagd wordt en dat men in Groningen na 19:00 niet meer mag vliegen.
Nee hoor, dat waren de Russen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ehm, is dat wel zo, dat er na 19.00 uur niet meer gevlogen mag worden? Ik zat kort geleden midden in de nacht rechtop in mijn bed toen de traumaheli recht over ons huis kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |