Ah, dus ik moet ook maar doodsverwensingen gaan posten? En als een persoon voor de eerste keer post, in reactie ook maar posten kanker dit en kanker dat?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef Misstique het volgende:
Je mag best meeposten, maar lever ook eens een positieve bijdrage, of breng je punten op een andere manier die niet zoveel weerstand oproept.
van wie dan ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg net door dat MyLove een kloon van een gebande is en dus gedwongen afscheid moet nemen..
Geen idee, dat krijgen wij mods ook niet te horen.quote:
Voortaan kun je beter ook even op de titels lettenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Misstique het volgende:
Ow.. ik heb gewoon degene gesloten die later geopend was en dus een hoger topic ID had..
Ik had eerst "doodstraf voor alle christensletjes" in gedachte, dus je mag blij zijn dat ik me in heb gehouden. En ik heb heel wat erger TTs gehad, en ben niet bepaald de enige op dat gebied in de Groningen reeks.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voortaan kun je beter ook even op de titels letten
Dat is een hele mond vol kun je eens een aantal voorbeelden noemen uit het recente verleden? Mag ik je er ook op wijzen dat je keuzen genoeg aangezien ik de laatste 10 topics denk ik al mee post.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Misstique het volgende:
Omdat je wederom en nog steeds niet normaal mee kan posten, ondanks herhaalde pogingen en ik (en alle anderen die daar wél normaal posten) je gezuig en getroll behoorlijk zat zijn. Daarom.
jij bent zelf een moderator kan je dat zelf niet of is t de afspraak om t hier te melden ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningen stad #254 - gefe-Lyssa-teerd!
Lyssa is niet meer jarig, mag de TT "TTs met een dagnaam er in zijn gay" worden?
Aangepast.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningen stad #254 - met een :*je voor Alexxxxx
Lyssa is niet meer jarig, mag de TT "TTs met een dagnaam er in zijn gay" worden?
Als ik het zelf doe bijt ze mn ballen er af.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent zelf een moderator kan je dat zelf niet of is t de afspraak om t hier te melden ?
Geen dank of zoquote:
Stalen ballen is toch selectiecriteria bij de modselectie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik het zelf doe bijt ze mn ballen er af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |