Daar is niet suggestief aan, kijk naar de context je zult zien dat het slechts reacties zijn op misplaatste opmerkingen zijn. Tevens knip je weer heel suggestief in de posts.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
nou je "suggestieve" posts dan eens even op een rijtje..
Vooral het eerste was je doel heh, het tweede doel deed er nooit zo erg toe.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou graag willen zien dat je vertrekt uit t topic of gewoon meedoet ipv tegenwerken en irritaties opwekt...
maarja niet alles wat je wil gebeurt blijkt maar weer
Oh, dat is niet moeilijk te verklaren. Dat is te wijten aan Yasjaaaa. Die neemt haar gevoelens mee uit het ene topic naar het andere zet vervolgens gelijk de toon die negatief is ten opzichte van mijn persoon. En vervolgens kun je er op wachten dat enkele personen die deel uitmaken van het kliekje vervolgens hier ook op springen. Kijk eens naar Pheno niets aan de hand, weet je waarom maakt niet deel uit van het Yasjaaaa kliekje.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
je bent samen met 2 andere nieuwe users gekomen... waarom gaat t met jou fout en met de rest niet... zou ik me eens afvragen anders als jou was
daar wist ik helemaal niks vanaf verder dus t ligt puur aan de manier van postenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:14 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Oh, dat is niet moeilijk te verklaren. Dat is te wijten aan Yasjaaaa. Die neemt haar gevoelens mee uit het ene topic naar het andere zet vervolgens gelijk de toon die negatief is ten opzichte van mijn persoon. En vervolgens kun je er op wachten dat enkele personen die deel uitmaken van het kliekje vervolgens hier ook op springen. Kijk eens naar Pheno niets aan de hand, weet je waarom maakt niet deel uit van het Yasjaaaa kliekje.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo niet dan hoop ik dat jij je postgedrag aanpast of gewoon verdwijnt..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw is dat niet heel boers wat er staat in de op.. Je kan je eigen in de op zetten. Moet dat niet je kan jezelf in de op zetten?
en:
[..]
Dat heb ik ookook IRL vanmiddag nog discussie over gehad met een lief
zachtaardig vriendinnetje van me.
Er loopt bij onze studie een meisje rond wat echt een beetje contactgestoord is.. Dringt zich aan iedereen op (iedereen weet ook precies wie het is) nodigt zichzelf uit en is gewoon erg vervelend..
Te over behulpzaam en bemoeizaam.. Ik kan dus niet altijd even aardig uit de hoek komen tegen haar. Zo ook vanochtend.. Ik sliep nog half, had last van een huge ochtendhumeur en dan komt die blije kip eraan.. en die kwam dus bij ons zittenheb me nog redelijk in kunnen houden.. Maar wel met andere vriendin er es over na zitten denken om er een keer iets van te zeggen. Toen zei mijn zachtaardige vriendinnetje dat je dat niet kon maken want dat was haar karakter en zij was zo dus dan moesten we het zelf maar negeren en ook niet zo lullig doen altijd..
Maar toen zei ik van jah maar als niet tegen haar gedrag kunnen en dat niet kunnen negeren in mijn karakter zit waarom zou ik dat dan moeten veranderen en hoeft zij niet te veranderen
We zijn er nog steeds niet helemaal overuit wat je in zo'n situatie zouden moeten doen aan de ene kant heb ik wel zoiets van oke zachtaardig vriendinnetje heeft gelijk want ik weet dat ik lullig doet en dat ene mens heeft niet door dat ze zo gestoord is. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van waarom moet ik mij aanpassen zij kan ook es proberen na te denken en bedenken dat ze niet altijd gewenst is..
Zo lang verhaal geworden
Ik ben niet veranderd, het is alleen jij die alles negatief wil zien.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb gister zelfs nog het gevoel gehad toen we het nog over die tuibrug hadden dat we gewoon leuk aan het posten waren, maar de volgende dag ben je weer net zo'n pain in the ass
Vindt je zelf niet dat je een nu beetje dictoriaal overkomt?quote:
Als ik jouw was zou ik ook in TV feedback gaan klagen ... -MyLove- is zo negatief over Lost in de topic reeks.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik quote onze vrind Mikkie maar ff, "dit slaat als een lul op een drumstel". Oftewel, crap eerste klas.
idd wij zitten er en jij wil erbij komen meot je je gedragen naar onze ''standaard'' en anders ga je maar een r & p krastopic openenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wat een attitude een ander moet zich aanpassen of moet maar verdwijnen.
jij bent iig NIET in de positie om eisen te stellen... wij lopen al n jaar in t topic rond jij bent de eerste nieuwe die lastig doetquote:Op zondag 18 mei 2008 23:19 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Vindt je zelf niet dat je een nu beetje dictoriaal overkomt?
Moet ik nog een ritueel performen ook voordat ik deel uit mag maken van het kliekje? Iedereen is vrij om te posten in dat topic en vervolgens ook weer te gaan wanneer hij/zij dat zelf wenst.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd wij zitten er en jij wil erbij komen meot je je gedragen naar onze ''standaard'' en anders ga je maar een r & p krastopic openen
Ik heb een goed geheugen en ik lees wel eens wat, ... en soms denk je opeens heh dat spreekt toch wel boekdelen. Zo denk ik niet dat het aan een meisje lag, maar een persoon die moeite heeft met andere personen die niet voldoen aan het opgelegde beeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf een post uit topic #41, terwijl je er vanaf #95 of zo pas bij bent.
Zie jij mijn iets eisen ander dan een excuses voor enkele doodsverwensingen? Je kunt beter duidelijk maken waarom jij wel wat te eisen hebt.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent iig NIET in de positie om eisen te stellen... wij lopen al n jaar in t topic rond jij bent de eerste nieuwe die lastig doet
Je hebt gelijkquote:Op zondag 18 mei 2008 23:24 schreef -MyLove- het volgende:
Zo denk ik niet dat het aan een meisje lag, maar een persoon die moeite heeft met andere personen die niet voldoen aan het opgelegde beeld.
DAt is twee maanden terug man ... geen jaren terug ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ten tweede krijg ik er een vreemd gevoel bij aangezien "je wel eens wat leest" uit een fucking deel ergens in de #40
Ah, dus ik moet ook maar doodsverwensingen gaan posten? En als een persoon voor de eerste keer post, in reactie ook maar posten kanker dit en kanker dat?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef Misstique het volgende:
Je mag best meeposten, maar lever ook eens een positieve bijdrage, of breng je punten op een andere manier die niet zoveel weerstand oproept.
van wie dan ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg net door dat MyLove een kloon van een gebande is en dus gedwongen afscheid moet nemen..
Geen idee, dat krijgen wij mods ook niet te horen.quote:
Voortaan kun je beter ook even op de titels lettenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Misstique het volgende:
Ow.. ik heb gewoon degene gesloten die later geopend was en dus een hoger topic ID had..
Ik had eerst "doodstraf voor alle christensletjes" in gedachte, dus je mag blij zijn dat ik me in heb gehouden. En ik heb heel wat erger TTs gehad, en ben niet bepaald de enige op dat gebied in de Groningen reeks.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voortaan kun je beter ook even op de titels letten
Dat is een hele mond vol kun je eens een aantal voorbeelden noemen uit het recente verleden? Mag ik je er ook op wijzen dat je keuzen genoeg aangezien ik de laatste 10 topics denk ik al mee post.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Misstique het volgende:
Omdat je wederom en nog steeds niet normaal mee kan posten, ondanks herhaalde pogingen en ik (en alle anderen die daar wél normaal posten) je gezuig en getroll behoorlijk zat zijn. Daarom.
jij bent zelf een moderator kan je dat zelf niet of is t de afspraak om t hier te melden ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningen stad #254 - gefe-Lyssa-teerd!
Lyssa is niet meer jarig, mag de TT "TTs met een dagnaam er in zijn gay" worden?
Aangepast.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningen stad #254 - met een :*je voor Alexxxxx
Lyssa is niet meer jarig, mag de TT "TTs met een dagnaam er in zijn gay" worden?
Als ik het zelf doe bijt ze mn ballen er af.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent zelf een moderator kan je dat zelf niet of is t de afspraak om t hier te melden ?
Geen dank of zoquote:
Stalen ballen is toch selectiecriteria bij de modselectie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik het zelf doe bijt ze mn ballen er af.
Al had ik ballen van graniet, Tiek bijt ze er nog steeds af als ik aan haar knopjes zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stalen ballen is toch selectiecriteria bij de modselectie?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al had ik ballen van graniet, Tiek bijt ze er nog steeds af als ik aan haar knopjes zit.
Scheer je wegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet je bent wel weer aan het epic failen hoor
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef Misstique het volgende:
Et voilà.
Tsssk... Ik kom als Frysk zelfs op meets van het eindhoven topicquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef Misstique het volgende:
Nimwegen is me íets te ver.
Dat kan, maar niet alles wat kan, moet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
zou je de tt kunnen veranderen naar ''een goede reeks begint bij jezelf''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |