Brammie1, geslacht: Man leeftijd: 21 woonwijk: Heijendaal, Studierichting: Medische Biologie Dagen die je over t algemeen in nijmegen bent: doordeweeks en bijna alle weekenden
 Brammie1, geslacht: Man leeftijd: 21 woonwijk: Heijendaal, Studierichting: Medische Biologie Dagen die je over t algemeen in nijmegen bent: doordeweeks en bijna alle weekenden        J-heronimus, Man, Leeftijd: 19 Woonwijk: Beuningen (ach hoort over een tijd toch bij Nijmegen ) Studierichting: Biochemie
 J-heronimus, Man, Leeftijd: 19 Woonwijk: Beuningen (ach hoort over een tijd toch bij Nijmegen ) Studierichting: Biochemie    NMGN23 en heeft geen geslacht. Leeftijd: 23 en woont in de Wijk: Willemskwartier Studierichting: Technische Bedrijfskunde Werk: Organiseren van projecten aan het spoor Wanneer in Nijmegen: In mijn vrije tijd
 NMGN23 en heeft geen geslacht. Leeftijd: 23 en woont in de Wijk: Willemskwartier Studierichting: Technische Bedrijfskunde Werk: Organiseren van projecten aan het spoor Wanneer in Nijmegen: In mijn vrije tijd .
. HostiMeister Man, 24 jaar, Nijmegen. Studeert HLO BioInformatica. Altijd in Nijmegen.
 HostiMeister Man, 24 jaar, Nijmegen. Studeert HLO BioInformatica. Altijd in Nijmegen.  . Studeert Informatiekunde aan de RU. Zoveel mogelijk in Nijmegen, hopelijk er ook snel te wonen...
 . Studeert Informatiekunde aan de RU. Zoveel mogelijk in Nijmegen, hopelijk er ook snel te wonen...  Doodkapje Man, 26 jaar, Afgestudeerd Biomedisch Wetenschapper, doordeweeks in Nijmegen; 's weekends vaak in Arnhem.
 Doodkapje Man, 26 jaar, Afgestudeerd Biomedisch Wetenschapper, doordeweeks in Nijmegen; 's weekends vaak in Arnhem. LastRequest Vrouw, 22 jaar, 3ejaars Communicatie & Multimedia Design, doordeweeks in Nijmegen.
 LastRequest Vrouw, 22 jaar, 3ejaars Communicatie & Multimedia Design, doordeweeks in Nijmegen. Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks thanx to Piles!
 Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks thanx to Piles!   

.
.

Zie meettopicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, waar heb je moblo's nummer voor nodig dan?

.
.

(wat was t vorige keer ook al weer
 (wat was t vorige keer ook al weer  )
)

Ja, problemen meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus jullie bepalen even met zijn tweeen dat we gaan paintballen
 ?
?

Ah, dan horen we volgend jaar wel wat 't is gewordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah, daar moet ik nog even over nadenken.
 .
.

In Arnhemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik wel een pyjama party houden met LR en Moblo
 .
.

Maar ondertussen kan ik dan wel gewoon op die meet komen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dan horen we volgend jaar wel wat 't is geworden.

Jij altijd, als je je tieten niet vergeet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ondertussen kan ik dan wel gewoon op die meet komen?

quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik wel een pyjama party houden met LR en Moblo

Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Swarma ga eens van Piet zijn account af

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |