Brammie1, geslacht: Man leeftijd: 21 woonwijk: Heijendaal, Studierichting: Medische Biologie Dagen die je over t algemeen in nijmegen bent: doordeweeks en bijna alle weekenden
 Brammie1, geslacht: Man leeftijd: 21 woonwijk: Heijendaal, Studierichting: Medische Biologie Dagen die je over t algemeen in nijmegen bent: doordeweeks en bijna alle weekenden        J-heronimus, Man, Leeftijd: 19 Woonwijk: Beuningen (ach hoort over een tijd toch bij Nijmegen ) Studierichting: Biochemie
 J-heronimus, Man, Leeftijd: 19 Woonwijk: Beuningen (ach hoort over een tijd toch bij Nijmegen ) Studierichting: Biochemie    NMGN23 en heeft geen geslacht. Leeftijd: 23 en woont in de Wijk: Willemskwartier Studierichting: Technische Bedrijfskunde Werk: Organiseren van projecten aan het spoor Wanneer in Nijmegen: In mijn vrije tijd
 NMGN23 en heeft geen geslacht. Leeftijd: 23 en woont in de Wijk: Willemskwartier Studierichting: Technische Bedrijfskunde Werk: Organiseren van projecten aan het spoor Wanneer in Nijmegen: In mijn vrije tijd .
. HostiMeister Man, 24 jaar, Nijmegen. Studeert HLO BioInformatica. Altijd in Nijmegen.
 HostiMeister Man, 24 jaar, Nijmegen. Studeert HLO BioInformatica. Altijd in Nijmegen.  . Studeert Informatiekunde aan de RU. Zoveel mogelijk in Nijmegen, hopelijk er ook snel te wonen...
 . Studeert Informatiekunde aan de RU. Zoveel mogelijk in Nijmegen, hopelijk er ook snel te wonen...  DJKoster Man, 24 Jaar, Werkt. Altijd in Enschede
 DJKoster Man, 24 Jaar, Werkt. Altijd in Enschede  .
. Doodkapje Man, 26 jaar, Afgestudeerd Biomedisch Wetenschapper, doordeweeks in Nijmegen; 's weekends vaak in Arnhem.
 Doodkapje Man, 26 jaar, Afgestudeerd Biomedisch Wetenschapper, doordeweeks in Nijmegen; 's weekends vaak in Arnhem. LastRequest Vrouw, 22 jaar, 3ejaars Communicatie & Multimedia Design, doordeweeks in Nijmegen.
 LastRequest Vrouw, 22 jaar, 3ejaars Communicatie & Multimedia Design, doordeweeks in Nijmegen. Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks thanx to Piles!
 Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks thanx to Piles!   

Dus mijn schoonzusje weer op msn van t was jullie mam die belde
 Dus mijn schoonzusje weer op msn van t was jullie mam die belde  

.
.

Serieus ik heb gisteren of eergisteren bijna dezelfde post gelezen ergens op Fok.. was jij dat niet ook? Kortetermijngeheugen naar de klote?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Oh crap. Net cd opgezocht van GTA San Andreas, had gewoon zin om even met een dik wapen te gaan lopen schieten, blijkt dat ik alleen de originele kopie nog heb, dus al m'n savegames enzo kwijt.

Toen wilde ik het spelen maar kwam ik erachter dat het niet meer op mn pc stond, maar dacht dat ik nog wel ergens de saves had bewaard. Niet dus.
 Toen wilde ik het spelen maar kwam ik erachter dat het niet meer op mn pc stond, maar dacht dat ik nog wel ergens de saves had bewaard. Niet dus.  .
.

)
 )

quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb de topiclijst in de Wiki maar even bijgewerkt.. na die rampenOPs van Yasha en swarma afgelopen keren

Volledig terechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja gaat die snotnewbie mij even terecht wijzen
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |