quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:04 schreef HostiMeister het volgende:[..]
Kom op man, tuurlijk is het vast wel een boeiende serie, maar dat wil niet zeggen dat vrouwenseries die bordevol met deze drama zitten leuk zijn.
Tuurlijk zijn ze niet allemaal even leuk of even goed, en smaken verschillen nu eenmaal. Maar wat goed is, is goed ook al is het een vrouwenserie.
quote:
Beiden (medische) drama's de ene met het mannelijke stempeltje en de andere met het vrouwelijke stempeltje. Wat de ene zo beter maakt dan de andere zie ik niet zo overduidelijk, anders dan dat het voor vrouwen OK is om House te kijken is, en not ok voor mannen is om naar GA te kijken.
Overigens steekt Lost ver boven beide series uit.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:04 schreef HostiMeister het volgende:[..]
maar kom er nou niet mee aanzetten dat het een geweldige serie is want als je aan dat criterium wil voldoen moet het voor iedereen net zo toegankelijk zijn en niet alleen maar vol zitten met emotionele bagger.
Waarom zou het voor iedereen toegankelijk moeten zijn? Zo kan ik bijvoorbeeld genieten van bijvoorbeeld "Fa yeung nin wa" of "Morte a Venezia" terwijl er zat mensen zijn die over de laatste zullen denken wat een trage kut film met dat gay theme all over de film. Bovendien acht ik het hoogst onwaarschijnlijk dat elk genre gepakt kan worden in één film, of dat elke film toegankelijk is of moet zijn voor iedereen.
Smaken verschillen maar wat goed is goed ... zo vindt ik bijvoorbeeld The Usual Suspects een absolute kut film maar ik kan erkennen dat vele andere het geweldig zullen vinden. Het script, de acteerprestaties zijn gewoon goed, alleen het boeit mijn niets. En zo zijn er ook figuren die bijvoorbeeld A Clockwork Orange niet op zijn waarde kunnen inschatten en op IMDB forum wel tienduizend keer moeten herhalen dat een kutfilm is. Tegen die mensen zeggen erken wat goed is, goed is goed.