Niets om je voor te schamen ... wat is dat toch dat je als man je moet je schamen omdat je naar zogenaamde vrouwenseries kijkt? Een goede serie is een goede serie zeg ik altijd maar ...quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Aibmi het volgende:
al kijk ik wel sommige andere vrouwenseries![]()
quote:
Jada jada jada lees ik hier. Kom op man, tuurlijk is het vast wel een boeiende serie, maar dat wil niet zeggen dat vrouwenseries die bordevol met deze drama zitten leuk zijn. Kijk ik liever een goede aflevering Lost of House. Daar zit ook vaak genoeg drama in maar dan wel lekker gedoseerd zonder allemaal die overdreven jank momenten die er duidelijk inzitten om het emotionele gestel van het vrouwvolk los te weken. Leuk dat je daar als vent kan van genieten maar kom er nou niet mee aanzetten dat het een geweldige serie is want als je aan dat criterium wil voldoen moet het voor iedereen net zo toegankelijk zijn en niet alleen maar vol zitten met emotionele bagger.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:48 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld Grey's Anatomy om een of andere reden heeft dat het stempeltje vrouwenserie opgekregen, overigens mede veroorzaakt door Net 5 die het niet kan laten om zogenaamde womans night te creeren.
Het script van It's The End of the World ... (As We Know It), die afleveringen met die gast van Early Edition, waren gewoon top. Daar is gewoon niets op aan te merken, alleen persoonlijke voorkeur kan een rol spelen in het zeggen het was niet goed. Objectief goed, subjectief kun je een hekel aan de serie hebben omdat drama je gewoon niet trekt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen het script van PB > 1 en Heroes II is geweldig verkloot, dan zou ik het met je eens zijn.
Tuurlijk zijn ze niet allemaal even leuk of even goed, en smaken verschillen nu eenmaal. Maar wat goed is, is goed ook al is het een vrouwenserie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op man, tuurlijk is het vast wel een boeiende serie, maar dat wil niet zeggen dat vrouwenseries die bordevol met deze drama zitten leuk zijn.
Beiden (medische) drama's de ene met het mannelijke stempeltje en de andere met het vrouwelijke stempeltje. Wat de ene zo beter maakt dan de andere zie ik niet zo overduidelijk, anders dan dat het voor vrouwen OK is om House te kijken is, en not ok voor mannen is om naar GA te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk ik liever een goede aflevering Lost of House.
Waarom zou het voor iedereen toegankelijk moeten zijn? Zo kan ik bijvoorbeeld genieten van bijvoorbeeld "Fa yeung nin wa" of "Morte a Venezia" terwijl er zat mensen zijn die over de laatste zullen denken wat een trage kut film met dat gay theme all over de film. Bovendien acht ik het hoogst onwaarschijnlijk dat elk genre gepakt kan worden in één film, of dat elke film toegankelijk is of moet zijn voor iedereen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
maar kom er nou niet mee aanzetten dat het een geweldige serie is want als je aan dat criterium wil voldoen moet het voor iedereen net zo toegankelijk zijn en niet alleen maar vol zitten met emotionele bagger.
Als ik wakker word kruip ik niet meteen achter de pcquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:19 schreef swarmahoer het volgende:
nou mikkie waar blijf je het is kwart over 6 geweest
stage duhquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op je stage? Of heb je weer een dag vrij genomen
?
jij hebt ook 538 aanquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe, en terwijl ik 't typ komt "relax, take it eeeaaasy" op de radio
Ja, lieve marianne nu, zo leukquote:
vanochtend ook een gesprek met de broertjes de boerquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, lieve marianne nu, zo leuk.
Nee, wel ooit eens gezocht. Wil al die deuntjes en compilaties van evers welquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef swarmahoer het volgende:
pietje heb jij dit liedje ergens van de verjaardag? echt grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |