quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
wat onnodig weerquote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is zo besloten tussen de modjes.. gewoon ineens overgeplaatst
We hebben gestreden maar het had geen zin meer
En toch heb ik je daar nooit zien posten geloof ik en hier nu welquote:Op zondag 20 april 2008 19:56 schreef -Mellow- het volgende:
tja die fok-autoriteiten doen wel vaker een beetje vreemd.
Het boeit ook verder niet, maar in UVT was zo lekker dichtbij, voor STA moet ik zo'n afstand afleggen
Ik zit volquote:Op zondag 20 april 2008 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
teeeveeepeee
supertjesmeet zo Yashaa?
Of dat nou zo positief punt is....quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef -Mellow- het volgende:
ik was hier overigens heul lang niet geweest. jullie gaan hard intussen
nog 3 daagjes naar school.. Wss eind van de week ff essay beetje aanpassen en dan ook vakantiequote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
bwegh, nog 1 weekje werk en dan rust, paar dagen niks
Dat laatste valt wel mee, als ze dat spelen posten ze niet veelquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
Oke nou gelijk een tvp dan![]()
Heb alleen geen zin het vorige topic bij te lezen.. maar ik gok dat er vooral catanposts in staan?
ik 5 daagjes school en dan 10 dagen vakantiequote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
nog 3 daagjes naar school.. Wss eind van de week ff essay beetje aanpassen en dan ook vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |