quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
wat onnodig weerquote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is zo besloten tussen de modjes.. gewoon ineens overgeplaatst
We hebben gestreden maar het had geen zin meer
En toch heb ik je daar nooit zien posten geloof ik en hier nu welquote:Op zondag 20 april 2008 19:56 schreef -Mellow- het volgende:
tja die fok-autoriteiten doen wel vaker een beetje vreemd.
Het boeit ook verder niet, maar in UVT was zo lekker dichtbij, voor STA moet ik zo'n afstand afleggen
Ik zit volquote:Op zondag 20 april 2008 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
teeeveeepeee
supertjesmeet zo Yashaa?
Of dat nou zo positief punt is....quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef -Mellow- het volgende:
ik was hier overigens heul lang niet geweest. jullie gaan hard intussen
nog 3 daagjes naar school.. Wss eind van de week ff essay beetje aanpassen en dan ook vakantiequote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
bwegh, nog 1 weekje werk en dan rust, paar dagen niks
Dat laatste valt wel mee, als ze dat spelen posten ze niet veelquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
Oke nou gelijk een tvp dan![]()
Heb alleen geen zin het vorige topic bij te lezen.. maar ik gok dat er vooral catanposts in staan?
ik 5 daagjes school en dan 10 dagen vakantiequote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
nog 3 daagjes naar school.. Wss eind van de week ff essay beetje aanpassen en dan ook vakantie
ja, waarom niet?quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Of dat nou zo positief punt is....
Jij bent in september begonnen gewoon toen met je HBO?quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet nog 4 dagen deze week.. en zit middenin project.. met een groepje waarvan de helft geen zak uitvoert.. ik heb echt geen zin! Blegh.. kinderachtige lui zitten er ook op HBO.
En ik zit nog te twijfelen of ik vanavond richting Nijmegen ga of nog een nachtje bij mams&paps blijf. Hmmmmmmm
Dat lijkt me zeer frustrerend.. Om tussen al die noobs te zitten enzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja communicatie & multimedia design.. en inderdaad, ik denk dat als je in feb begint dat wat minder is. Maarja door het semestermodel zit nu iedereen uit alle leerlagen door elkaar, waardoor ik ook bij lui zit die voor het eerst iets doen, terwijl ik bijna klaar ben. Het irritantst zijn de mensen die tot nu toe alles gehaald hebben door mee te liften met anderen, en dat nu weer van plan zijn.. En daar heb ik geen zin in haha.
quote:
Duidelijke afspraken maken, als ze niet presteren, waarschuwen, nog niet presteren mag je ze uit de groep gooienquote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja communicatie & multimedia design.. en inderdaad, ik denk dat als je in feb begint dat wat minder is. Maarja door het semestermodel zit nu iedereen uit alle leerlagen door elkaar, waardoor ik ook bij lui zit die voor het eerst iets doen, terwijl ik bijna klaar ben. Het irritantst zijn de mensen die tot nu toe alles gehaald hebben door mee te liften met anderen, en dat nu weer van plan zijn.. En daar heb ik geen zin in haha.
Ben jij ook student trouwens?quote:
quote:
Tofquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja. Ik doe Mediterrane Studies, normaliter aan het Radboud, tegenwoordig op de Complutense in Madrid.
Tada, mijn probleemquote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Duidelijke afspraken maken, als ze niet presteren, waarschuwen, nog niet presteren mag je ze uit de groep gooien
En met hele lage score @ peerassessment komen ze ook niet ver
Werkt misschien alleen niet als het meerendeel van de groep meelift![]()
Haha, go get them girlquote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tada, mijn probleem![]()
Maar goed, ga zo de agenda opstellen voor vergadering van morgen.. en dan zal ik ze eens even aanpakken
Lekker belangrijk, je hoeft niet met iedereen vrienden te zijnquote:Op zondag 20 april 2008 20:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik verkas morgen misschien van groepje, zal me niet in dank afgenomen wordenMaar is nog niet zeker
Klopt, maar daarom heb ik nog wel geen zin natuurlijk in gezeik en dat mensen me misschien zwart gaan maken enzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn.
Valt mee, dat hebben we amper gedaan in het weekendquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
Oke nou gelijk een tvp dan![]()
Heb alleen geen zin het vorige topic bij te lezen.. maar ik gok dat er vooral catanposts in staan?
Wat ik 10 jaar geleden leuk vondquote:Op zondag 20 april 2008 20:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deden ze dan allemaal met die frikandellen speciaal?
nog 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij, 1 dagje werken, 6 dagen vrijquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
bwegh, nog 1 weekje werk en dan rust, paar dagen niks
nja, echt warm is t op t moment niet. Ook niet koud, maar wel grijsquote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tof
Dus je zit nu in een warm Madrid?Voor hoelang nog?
Ah hij werd dus gezwaffeld door de frikadelquote:Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat ik 10 jaar geleden leuk vondspelen met eten
Die frikandel heeft zijn hoofd iig wel zon beetje helemaal gezien ....
quote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik een biertje pakken. En nog even nagenieten van m'n twee meest recente Catanoverwinningen
Welke aflevering? En hoe laat ook alweer?quote:Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
ow, 9 uur al weeren ik ga weer niet op tijd naar bed want LOST komt
en het woord geil kwam ook vaak voorbijquote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah hij werd dus gezwaffeld door de frikadel
2220 u @ Net 5, aflevering weet ik niet precies, ik meen 3 of 4 van nieuwe seizoenquote:Op zondag 20 april 2008 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Welke aflevering? En hoe laat ook alweer?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar me haute couture want me haute couture is o zo duur
Nog vijf dagen tentamens, drie dagen werken/studie, één dag vrij, drie dagen werken, weekend vrij, tien dagen werken/studie, en dan eindelijk: studiereisquote:Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
nog 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij, 1 dagje werken, 6 dagen vrij
Vorige week was toch de aflevering met Desmond?quote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2220 u @ Net 5, aflevering weet ik niet precies, ik meen 3 of 4 van nieuwe seizoen
En was gewoon voor een half jaar dan oid?quote:Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
nja, echt warm is t op t moment niet. Ook niet koud, maar wel grijsen ik begreep dat jullie vandaag zon hadden.
Maar tof is het hier wel.
30 juni vlieg ik weer naar Nederland
Nice, waarheen? (heb je vast al 3x gezegdquote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog vijf dagen tentamens, drie dagen werken/studie, één dag vrij, drie dagen werken, weekend vrij, tien dagen werken/studie, en dan eindelijk: studiereis
Je zou er toch Italiaans van maken?quote:Op zondag 20 april 2008 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En was gewoon voor een half jaar dan oid?
Ik ga met m'n studie denk ik ook wel half jaartje spanje doen, heb ook spaans als 3e taal
Kopenhagenquote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nice, waarheen? (heb je vast al 3x gezegd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |