Heb ik ook sporadisch, foutje in software lijkt mequote:Op zondag 20 april 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik drukte alleen maar op quickquote.
Het gaat idd niet helemaal lekker met FOK!quote:Op zondag 20 april 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik drukte alleen maar op quickquote.
Ow, dat valt wel mee.quote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik hoef alleen nog maar 2 woordjes die volgens hem fout waren en een foute verwijzing te zoeken maar ik kan het echt echt echt niet vinden dus..omdat ik wss met de verkeerde woordjes in men hoofd zit.. Maar iig als ik morgen de bus van 11.00 neem uiterlijk zit ik kwart voor 12 achter men pc.. in zeker 5 min heb ik dat wel gevonden en verbeterd
Of ik laat de taalpuristen hier erop los
Valt wel mee toch? Die lagere nummers zijn van die muziekfilms en bij de hogere nummers was ik al te oud.quote:
*hoofd helemaal kaalscheert*quote:Happy Hardcore Top 100 4CD (2004)
Geen idee, hij staat al een tijdje op mijn pc.quote:Op zondag 20 april 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
DJ, waar heb je die cd vandaanpm enzo?
Dat heb ik ook wel eens gehad, en als je dan gaat kijken valt 't kwartje "oooooooooh ja, internet"quote:Op zondag 20 april 2008 12:33 schreef Mikkie het volgende:
Zo... ik ben er weer. Internet was weggevallen. Helder licht van een huisgenoot moest stofzuigen. En dan niet even nazoeken waar 'ie van is, maar gewoon een willekeurige stekker uit het stopcontact trekken hè.
Ga leeuwenkoning kijken danquote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm is al gefixed. KLOTE DROGE OGEN IK WORD ER GEK VAN
Dan moet je ook blijven knipperenquote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil je best wel even nat maken?quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:
Mooiquote:Op zondag 20 april 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluk is met mij vandaag. De cd van DJKoster is ook bekend als "History of Dance, the happy hardcore edition" en is de afgelopen dag (!) geüpload en daardoor beschikbaar
.
Typen valt ook niet mee met droge ogenquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
3 wedstrijden tegelijk kijken..![]()
http://www.freewebs.com/voetbalfok/voetbalontknoping.html
Grunn, AFCA en psv..
Jij had toch ook een hekel aan voetbal?quote:Op zondag 20 april 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo verjaardag, die mensen weten waarschijnlijk niet eens dat de ontknoping van de voetbalcompetitie nu is.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij had toch ook een hekel aan voetbal?
Hekel aan hiphop > gaat rap maken
Hekel aan voetbal > gaat zeuren over missen ontknoping
WAT HEB JE MET PIETJE GEDAAN?!
Ghehe, wat zijn dat voor mensen dan?quote:Op zondag 20 april 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo verjaardag, die mensen weten waarschijnlijk niet eens dat de ontknoping van de voetbalcompetitie nu is.
Dat trek ik niet.quote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Mikkie het volgende:
PSV na vijf minuten 1-0 achter en Ajax 1-0 voor ofzo... dan krijg je nog een leuke middag.
Balen voor je, Piet. Of je skipt die verjaardag gewoon.
Neequote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jij had toch ook een hekel aan voetbal?
- Ja?quote:Rotterdam, Amsterdam
'k Wie allebei niet waar dat lig
Of dat 't bestaat
Huhu, peerd, daar heb je Dimitri
's Even vragen
Hé, Dimitri!
quote:Ik heb 'n ook 'n houseplaatje gemaakt
Je vind 'm vast goed en je wil 'm vast remixen
Dan moe'j 'ns even luisteren, Dimitri
quote:Op zondag 20 april 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een tijdje in 't ajaxtopic gepost. Maar toen ik daar een paar topics had aangemaakt met van die lollige rijmpjes in de TT kreeg ik alle hoolies op m'n dak. En 't gaat daar echt nog sneller dan hier
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |