Heb ik ook sporadisch, foutje in software lijkt mequote:Op zondag 20 april 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik drukte alleen maar op quickquote.
Het gaat idd niet helemaal lekker met FOK!quote:Op zondag 20 april 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik drukte alleen maar op quickquote.
Ow, dat valt wel mee.quote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik hoef alleen nog maar 2 woordjes die volgens hem fout waren en een foute verwijzing te zoeken maar ik kan het echt echt echt niet vinden dus..omdat ik wss met de verkeerde woordjes in men hoofd zit.. Maar iig als ik morgen de bus van 11.00 neem uiterlijk zit ik kwart voor 12 achter men pc.. in zeker 5 min heb ik dat wel gevonden en verbeterd
Of ik laat de taalpuristen hier erop los
Valt wel mee toch? Die lagere nummers zijn van die muziekfilms en bij de hogere nummers was ik al te oud.quote:
*hoofd helemaal kaalscheert*quote:Happy Hardcore Top 100 4CD (2004)
Geen idee, hij staat al een tijdje op mijn pc.quote:Op zondag 20 april 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
DJ, waar heb je die cd vandaanpm enzo?
Dat heb ik ook wel eens gehad, en als je dan gaat kijken valt 't kwartje "oooooooooh ja, internet"quote:Op zondag 20 april 2008 12:33 schreef Mikkie het volgende:
Zo... ik ben er weer. Internet was weggevallen. Helder licht van een huisgenoot moest stofzuigen. En dan niet even nazoeken waar 'ie van is, maar gewoon een willekeurige stekker uit het stopcontact trekken hè.
Ga leeuwenkoning kijken danquote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm is al gefixed. KLOTE DROGE OGEN IK WORD ER GEK VAN
Dan moet je ook blijven knipperenquote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil je best wel even nat maken?quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |