quote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft hij het meettopic ook nog es verplaatst
Ik heb vorig jaar alle 3 die wedstrijden live zitten volgen, 3 streams aan op de projector... was echt ge-wel-dig!. Maken we nooit meer zo mee denk ikquote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ajax mag ook niet kampioen worden. Maar PSV vind ik al helemaal niets, er mag wel weer eens een andere kampioen komen.
Vorig jaar was zo briljant.. die laatste wedstrijd. Maar een beetje jammerlijk dat AZ toen zo kneuzig was om te verliezen.
*kijkt*quote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
'T is wel allemaal zonder ondertiteling ofzo hè, maar ik neem aan dat dat geen probleem is. Kies maarquote:Op zondag 20 april 2008 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was The Lion King.. Dit is de Leeuwenkoning
Ennuh als je zo'n grote disney collectie hebt maak je me ook wel ergens anders blij mee hoor :p
Mja, ik vind het allebei maar niks. Maar als enigszins Feyenoordsupporter heb ik dan toch liever dat PSV kampioen wordtquote:Op zondag 20 april 2008 11:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle 3 die wedstrijden live zitten volgen, 3 streams aan op de projector... was echt ge-wel-dig!. Maken we nooit meer zo mee denk ikWat een gekkenhuis
En ik ben ook geen Ajax fan, maar als je niet wilt dat PSV kampioen wordt, ben je vanmiddag dus voor Ajax
Feyenoord staat 6e en blijft 6equote:Op zondag 20 april 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het allebei maar niks. Maar als enigszins Feyenoordsupporter heb ik dan toch liever dat PSV kampioen wordt
Briljante filmquote:
Daar hadden we het dan ook niet overquote:Op zondag 20 april 2008 11:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Feyenoord staat 6e en blijft 6e
Ik heb van de Disneys alleen Lilo & Stitch en The Lion King gezien. Van Pixar wel alles, behalve TS2 en Cars. De andere 40 films zijn dus nog nieuw voor me. Eigenlijk moet ik binnenkort een keer strontziek worden en twee weken op de bank moeten liggen, anders krijg ik die kijkachterstand nooit wegquote:Op zondag 20 april 2008 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb Cars nog nooit gezien
Wel meerdere uit die lijst niet maar Cars schijnt wel grappig te zijn.
Daarom doe ik er nooit aan mee, zoveel volg ik er toch niet vanquote:Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zo gaat voetbalpraat meneer... je noemt een club en krijgt gediss
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik dacht dat iedereen van onze leeftijd vroeger bijna alle disney films wel hebben gezien... zij het in de bios of op VHSquote:Op zondag 20 april 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb van de Disneys alleen Lilo & Stitch en The Lion King gezien. Van Pixar wel alles, behalve TS2 en Cars. De andere 40 films zijn dus nog nieuw voor me. Eigenlijk moet ik binnenkort een keer strontziek worden en twee weken op de bank moeten liggen, anders krijg ik die kijkachterstand nooit weg
Ik heb hetzelfde. Ik heb donderdag de aantekeningen voor mijn projectje op mijn werk laten liggen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ben ik ook een kneus hea.. ben even men uitspraak aan het verbeteren en kan nu niet alle foutjes meer vinden en heb het briefje op men kamer laten liggen. Het moet voor 12 uur ingeleverd zijn maar heb morgen hier nog om 10.00 een afspraakdat wordt haasten dus
Mja, ik dus nietquote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik dacht dat iedereen van onze leeftijd vroeger bijna alle disney films wel hebben gezien... zij het in de bios of op VHS
Hoezo ben ik nou weer anders?quote:Op zondag 20 april 2008 11:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vandaar dat Mikkie zo anders is dan ons, hij heeft geen Disney opvoeding gekend
Je was niet liev zei je, komt door gemis aan Disney normen en waarden...quote:
Dab heb je wel wat gemist in je opvoeding..quote:Op zondag 20 april 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb van de Disneys alleen Lilo & Stitch en The Lion King gezien. Van Pixar wel alles, behalve TS2 en Cars. De andere 40 films zijn dus nog nieuw voor me. Eigenlijk moet ik binnenkort een keer strontziek worden en twee weken op de bank moeten liggen, anders krijg ik die kijkachterstand nooit weg
Chucky?quote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dab heb je wel wat gemist in je opvoeding..
Wat voor films krijg jij thuis dan voorgeschoteld door je ouders?
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 11:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vandaar dat ik zo anders iben dan jullie, ik heb te veel Disney opvoeding gekend
Oee... Martin, concurrentiequote:
Hij ként Emperor's new groove geen eens... kansloosquote:Op zondag 20 april 2008 12:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Oee... Martin, concurrentie
Rambo, Die Hard...quote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dab heb je wel wat gemist in je opvoeding..
Wat voor films krijg jij thuis dan voorgeschoteld door je ouders?
Op Mulan na, heb ik de andere meerdere keren gezienquote:Op zondag 20 april 2008 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zijn wat mij betreft de classics..
1. Snow White And The Seven Dwarfs
2. Pinocchio
5. Bambi
12. Cinderella
13. Alice In Wonderland
14. Peter Pan
15. Lady And The Tramp
16. Sleeping Beauty
17. 101 Dalmatians
19. The Jungle Book
20. The Aristocats
21. Robin Hood
28. The Little Mermaid
30. Beauty And The Beast
31. Aladdin
32. The Lion King
33. Pocahontas
34. The Hunchback Of Notre Dame
36. Mulan
37. Tarzan
43. Brother Bear
En mijn top5 is:
1. Leeuwenkonig
2. pocahontas/belle en het beest, kan echt niet kietzen![]()
3. Aladdin
4. Kleine zeemeermin
5. Brother bear.. alhoewel die nog redelijk "nieuw" is
Ik keek vaak Telekids, maar helaas hadden die ook heel veel stomme tekenfilms er tussen zittenquote:Op zondag 20 april 2008 12:03 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En wij hadden vroeger ook geen disneyfilms thuis hoor... ik kende alleen vila achterwerk
Het was al niet meer te redden, maar nu heulemaal niet meerquote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik hoef alleen nog maar 2 woordjes die volgens hem fout waren en een foute verwijzing te zoeken maar ik kan het echt echt echt niet vinden dus..quote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik heb donderdag de aantekeningen voor mijn projectje op mijn werk laten liggen.
Owh wacht, nu ik zo kijk, De Kleine Zeemeermin heb ik nog wel eens bij m'n nichtje gezien denk ik. Vijftien jaar terugquote:Op zondag 20 april 2008 12:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Op Mulan na, heb ik de andere meerdere keren gezien
"anders"quote:Op zondag 20 april 2008 11:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vandaar dat Mikkie zo anders is dan ons, hij heeft geen Disney opvoeding gekend
Er zijn er maar drie toch? Ik heb ze overigens hier wel op dvd staan, moet ik ook maar weer eens kijkenquote:
Cultuur Barbaar!quote:Op zondag 20 april 2008 12:08 schreef DJKoster het volgende:
6,8,9,11,25, 26,36,37,38,40 t/m 45 van Disney nog niet gezien
Van Pixar alleen Toy Story II niet gezien
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | <!-- ************************************************************************** LET OP!!<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <!-- ************************************************************************** LET OP!! Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet! Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account, zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus! ************************************************************************** |
Heb ik ook sporadisch, foutje in software lijkt mequote:Op zondag 20 april 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik drukte alleen maar op quickquote.
Het gaat idd niet helemaal lekker met FOK!quote:Op zondag 20 april 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik drukte alleen maar op quickquote.
Ow, dat valt wel mee.quote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik hoef alleen nog maar 2 woordjes die volgens hem fout waren en een foute verwijzing te zoeken maar ik kan het echt echt echt niet vinden dus..omdat ik wss met de verkeerde woordjes in men hoofd zit.. Maar iig als ik morgen de bus van 11.00 neem uiterlijk zit ik kwart voor 12 achter men pc.. in zeker 5 min heb ik dat wel gevonden en verbeterd
Of ik laat de taalpuristen hier erop los
Valt wel mee toch? Die lagere nummers zijn van die muziekfilms en bij de hogere nummers was ik al te oud.quote:
*hoofd helemaal kaalscheert*quote:Happy Hardcore Top 100 4CD (2004)
Geen idee, hij staat al een tijdje op mijn pc.quote:Op zondag 20 april 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
DJ, waar heb je die cd vandaanpm enzo?
Dat heb ik ook wel eens gehad, en als je dan gaat kijken valt 't kwartje "oooooooooh ja, internet"quote:Op zondag 20 april 2008 12:33 schreef Mikkie het volgende:
Zo... ik ben er weer. Internet was weggevallen. Helder licht van een huisgenoot moest stofzuigen. En dan niet even nazoeken waar 'ie van is, maar gewoon een willekeurige stekker uit het stopcontact trekken hè.
Ga leeuwenkoning kijken danquote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm is al gefixed. KLOTE DROGE OGEN IK WORD ER GEK VAN
Dan moet je ook blijven knipperenquote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil je best wel even nat maken?quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:
Mooiquote:Op zondag 20 april 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluk is met mij vandaag. De cd van DJKoster is ook bekend als "History of Dance, the happy hardcore edition" en is de afgelopen dag (!) geüpload en daardoor beschikbaar
.
Typen valt ook niet mee met droge ogenquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
3 wedstrijden tegelijk kijken..![]()
http://www.freewebs.com/voetbalfok/voetbalontknoping.html
Grunn, AFCA en psv..
Jij had toch ook een hekel aan voetbal?quote:Op zondag 20 april 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo verjaardag, die mensen weten waarschijnlijk niet eens dat de ontknoping van de voetbalcompetitie nu is.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij had toch ook een hekel aan voetbal?
Hekel aan hiphop > gaat rap maken
Hekel aan voetbal > gaat zeuren over missen ontknoping
WAT HEB JE MET PIETJE GEDAAN?!
Ghehe, wat zijn dat voor mensen dan?quote:Op zondag 20 april 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo verjaardag, die mensen weten waarschijnlijk niet eens dat de ontknoping van de voetbalcompetitie nu is.
Dat trek ik niet.quote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Mikkie het volgende:
PSV na vijf minuten 1-0 achter en Ajax 1-0 voor ofzo... dan krijg je nog een leuke middag.
Balen voor je, Piet. Of je skipt die verjaardag gewoon.
Neequote:Op zondag 20 april 2008 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jij had toch ook een hekel aan voetbal?
- Ja?quote:Rotterdam, Amsterdam
'k Wie allebei niet waar dat lig
Of dat 't bestaat
Huhu, peerd, daar heb je Dimitri
's Even vragen
Hé, Dimitri!
quote:Ik heb 'n ook 'n houseplaatje gemaakt
Je vind 'm vast goed en je wil 'm vast remixen
Dan moe'j 'ns even luisteren, Dimitri
quote:Op zondag 20 april 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een tijdje in 't ajaxtopic gepost. Maar toen ik daar een paar topics had aangemaakt met van die lollige rijmpjes in de TT kreeg ik alle hoolies op m'n dak. En 't gaat daar echt nog sneller dan hier
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |