quote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft hij het meettopic ook nog es verplaatst
Ik heb vorig jaar alle 3 die wedstrijden live zitten volgen, 3 streams aan op de projector... was echt ge-wel-dig!. Maken we nooit meer zo mee denk ikquote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ajax mag ook niet kampioen worden. Maar PSV vind ik al helemaal niets, er mag wel weer eens een andere kampioen komen.
Vorig jaar was zo briljant.. die laatste wedstrijd. Maar een beetje jammerlijk dat AZ toen zo kneuzig was om te verliezen.
*kijkt*quote:Op zondag 20 april 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft hij het meettopic ook nog es verplaatst
'T is wel allemaal zonder ondertiteling ofzo hè, maar ik neem aan dat dat geen probleem is. Kies maarquote:Op zondag 20 april 2008 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was The Lion King.. Dit is de Leeuwenkoning
Ennuh als je zo'n grote disney collectie hebt maak je me ook wel ergens anders blij mee hoor :p
Mja, ik vind het allebei maar niks. Maar als enigszins Feyenoordsupporter heb ik dan toch liever dat PSV kampioen wordtquote:Op zondag 20 april 2008 11:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle 3 die wedstrijden live zitten volgen, 3 streams aan op de projector... was echt ge-wel-dig!. Maken we nooit meer zo mee denk ikWat een gekkenhuis
En ik ben ook geen Ajax fan, maar als je niet wilt dat PSV kampioen wordt, ben je vanmiddag dus voor Ajax
Feyenoord staat 6e en blijft 6equote:Op zondag 20 april 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het allebei maar niks. Maar als enigszins Feyenoordsupporter heb ik dan toch liever dat PSV kampioen wordt
Briljante filmquote:
Daar hadden we het dan ook niet overquote:Op zondag 20 april 2008 11:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Feyenoord staat 6e en blijft 6e
Ik heb van de Disneys alleen Lilo & Stitch en The Lion King gezien. Van Pixar wel alles, behalve TS2 en Cars. De andere 40 films zijn dus nog nieuw voor me. Eigenlijk moet ik binnenkort een keer strontziek worden en twee weken op de bank moeten liggen, anders krijg ik die kijkachterstand nooit wegquote:Op zondag 20 april 2008 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb Cars nog nooit gezien
Wel meerdere uit die lijst niet maar Cars schijnt wel grappig te zijn.
Daarom doe ik er nooit aan mee, zoveel volg ik er toch niet vanquote:Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zo gaat voetbalpraat meneer... je noemt een club en krijgt gediss
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik dacht dat iedereen van onze leeftijd vroeger bijna alle disney films wel hebben gezien... zij het in de bios of op VHSquote:Op zondag 20 april 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb van de Disneys alleen Lilo & Stitch en The Lion King gezien. Van Pixar wel alles, behalve TS2 en Cars. De andere 40 films zijn dus nog nieuw voor me. Eigenlijk moet ik binnenkort een keer strontziek worden en twee weken op de bank moeten liggen, anders krijg ik die kijkachterstand nooit weg
Ik heb hetzelfde. Ik heb donderdag de aantekeningen voor mijn projectje op mijn werk laten liggen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ben ik ook een kneus hea.. ben even men uitspraak aan het verbeteren en kan nu niet alle foutjes meer vinden en heb het briefje op men kamer laten liggen. Het moet voor 12 uur ingeleverd zijn maar heb morgen hier nog om 10.00 een afspraakdat wordt haasten dus
Mja, ik dus nietquote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik dacht dat iedereen van onze leeftijd vroeger bijna alle disney films wel hebben gezien... zij het in de bios of op VHS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |