Die ponytjes zijn zoo schattigquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yash, je pic @ hivs van die pony's is liev
Je wil 't niet wetenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ja eeh hallo!
Wat doen we in STA? Wat heb ik allemaal gemist?
Hoiquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ja eeh hallo!
Wat doen we in STA? Wat heb ik allemaal gemist?
Damn, de Nederlandse, die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja kan ff men behoefte om em te kijken via youtube bevredigen nu
Ik vond de pony van die grote pony ook wel leukquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die ponytjes zijn zoo schattigMijn opa krijgt ieder jaar 2 van die veulentjes ofzo echt super leuk
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik weet niet ik kan hem haast niet in het engels kijken.. ben zo gewend aan de nederlandse liedjes en nederlandse stemmen.. Wedden dat ik over half uur weer zit te huilen als Mufasa doodgaat
Die musical is sowieso steengoedquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
De lion king musical nummers zijn ook zo![]()
in het begin (tijdens de musical dus) moest ik er ontzettend aan wennen en dacht ik van mwah.. maar als je ze daarna vaker luisterd.. nu baal ik er van dat ik hem niet nog een keer ben gaan zien.
Ooit eentje gezien danquote:Op zondag 20 april 2008 00:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga jullie verlaten, we gaan het toch niet over musicals hebben zeg
Ja. En was meteen de laatste keerquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wedden dat ik over half uur weer zit te huilen als Mufasa doodgaat
Ik las 'als Mustafa dood gaat'... ik snapte al niet waar je het over hadquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik weet niet ik kan hem haast niet in het engels kijken.. ben zo gewend aan de nederlandse liedjes en nederlandse stemmen.. Wedden dat ik over half uur weer zit te huilen als Mufasa doodgaat
quote:Op zondag 20 april 2008 01:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geweldige film die leeuwenkoningIk heb mijn portie voor dit jaar weer gehad
En nu ga ik men bedje in![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashaaa en F , ik ben ook weg hoorVoor de tv hangen, en morgen word ik wel weer een keer wakker
Ik sliep al om kwart voor 11quote:Op zondag 20 april 2008 10:41 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]Ik was al slapen...
Mijn moeder is jarig vandaag. En PSV gaat hopelijk geen kampioen worden
.
Maar je zit toch allang bij die kerk?quote:Op zondag 20 april 2008 09:09 schreef DJKoster het volgende:
Ik hoop dat mijn verhuizing vanochtend niet bekend wordt gemaakt, dan ben ik nogal pwnd door mijn mislukte kapsel..![]()
Nieuwe leden in mijn kerk worden gevraagd om even op te staan, zodat iedereen weet wie je bent...
Dat was The Lion King.. Dit is de Leeuwenkoningquote:
Pak jij d'r aan F?quote:Op zondag 20 april 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
F Feli met je mamaen Ajax mag geen kampioen worden
Jawel, maar dit is een andere 'vestiging' van dezelfde kerk. Ik zat in 'oost' maar omdat ik verhuisd ben hoor ik nu bij 'west'. Maar de verhuizing heb ik pas 2 weken geleden doorgegeven aan de kerk.quote:Op zondag 20 april 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar je zit toch allang bij die kerk?
Misschien willen de krakers @ station je er bij hebbenquote:Op zondag 20 april 2008 11:23 schreef Cocktailprikker het volgende:Gaat weer lekker hier thuis.... weet iemand nog een goedkope kamer in Nijmegen ?
Leuk he? Nog thuis wonen?quote:Op zondag 20 april 2008 11:23 schreef Cocktailprikker het volgende:Gaat weer lekker hier thuis.... weet iemand nog een goedkope kamer in Nijmegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |