helaas .. maargoed dat yasha niks te doen heeftquote:
Beterschap!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef Brammie1 het volgende:
nog een half uurtje en dan is de verdoving uitgewerkt. Jeej, pijn
Heeeeeeeeeeel goedquote:Op maandag 19 mei 2008 17:08 schreef morgane het volgende:
Ik ben weer thuis hoor! Wiskunde ging niet heel denderend, maar die 3,9 voor een 6 als eindcijfer moet ik toch wel gehaald hebben hoop ik. En Nederlands ging prima!! Nu weer ff rondknallen met Urban Terror
dat laatste gok ikquote:Op maandag 19 mei 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Per 25 of 50 in een spoiler kan ook (of werkt dat alleen in de baggerlay-out dat je 't kan uitklappen en dus de boel korter wordt)?
goed gedaanquote:Op maandag 19 mei 2008 17:08 schreef morgane het volgende:
Ik ben weer thuis hoor! Wiskunde ging niet heel denderend, maar die 3,9 voor een 6 als eindcijfer moet ik toch wel gehaald hebben hoop ik. En Nederlands ging prima!! Nu weer ff rondknallen met Urban Terror
Ohhhh dat haal je mak-ke-lijkquote:Op maandag 19 mei 2008 17:19 schreef morgane het volgende:
Sodeknetter!das niet mis!
Mijn laagste gemiddelde is een 6,4 en mijn hoogste een 7,9. Verder ligt alles rond de 7,5 dus het moet wel heel raar lopen wil ik zakken
ik vind t wel grappig om de tts te lezen,.,. misschien dat we om de 10 topics er 10 vanaf het begin weg moeten halen ofzo.. dus dat je er maar 50 ziet de hele tijd...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik wil gaat teveel tijd kosten en daar heb ik het geduld niet voor.. Als je het in 2 kolommen wil zetten moet je alles gaan verkorten qua naam enzoteveel moeite..
Wat vinden jullie van 001|002|003 enzo?
Of wil je perse de tts kunnen blijven lezen want dan wordt het dus een oneindig lange lijst of iemand moet zich opofferen om het wel zo neer te zetten.
wat was er met de rellen op de goffert? of iig opstootjes hoorde ikquote:
Oh daar heb ik niks van gemerkt. Was de hele middag gewoon gezellig, af en toe werd wel opeens (illigaal) vuurwerk afgestoken midden in de menigte. En de burgermeester werd lekker uitgefloten.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat was er met de rellen op de goffert? of iig opstootjes hoorde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |