Dat is natuurlijk wel mooi meegenomen, een Mikke-TTquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom die TT eigenlijk? Of wilde je perse een MikkieTT
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedenk nu ook nog een goede![]()
volgende dan maar Nijmegen #93 Waar Kees nog even uitgesteld is.
Festini Perenijsjessss!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
bierrrrr
Een maandje of negen, that is?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar Kees nog even op zich laat wachten dan ?
Dus jij zorgt voor de kinderen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah je hoeft je geen zorgen te maken om mij en Kees hoorje kan gewoon slapen 's nachts
The saga continues: ze wil nu de bijeenkomst opsplitsen. Dus één groep 's ochtends en één groep 's middags. Gevolg: ik moet eerder weg van m'n werk en naar de uni jakkeren voor een werkgroep van misschien 45 minuten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg af en toe echt een punthoofd van docenten. Beginnen ze weken terug over een bijeenkomst die verzet moet worden. Lastig, maar vooruit. Ik op m'n werk van alles regelen hiervoor, het zou allemaal net passen. Wat flikt het mens vervolgens? De reden waarom de bijeenkomst niet door kan gaan is vervallen, dus nu kan het alsnog 's ochtends vroeg. Ja, nu moet ik dus al werken.
*zucht*
Een passer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei
Btw Mikkie ik zou gewoon een passer in der nek steken.. daar leert ze vast van
Da's in elk geval beter dan Pietquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |