quote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fipo!
kort maar krachtig tochquote:Op zondag 4 mei 2008 11:40 schreef swarmahoer het volgende:
weet ik niks meer vanafen cali volgende meet ben je er gewoon bij!! zelfs hosti is langsgekomen
ach was best leuk hebben we eindelijk eens n beeld van julliequote:
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
klik ik volgende pagina aan zie ik t antwoord weer staan: ziek dus
Je zei in de Olround er ook nog 1, over de 100e ofzo, maar ik ben hem vergetenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
M'n fipo wat doe je
Maar inderdaad mooie TT, gister is democratisch besloten in de BK dat dit voorlopig de tt blijft!
nee want ik heb je toch al eens gezienquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?
Voordeel is wel; ik ben nu vet mysterieus enzo
Zeg F, wat vind je nou van Martinquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?
Voordeel is wel; ik ben nu vet mysterieus enzo
met dank aan swarma en yashaquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zei in de Olround er ook nog 1, over de 100e ofzo, maar ik ben hem vergeten![]()
quote:
quote:
quote:
Ik heb heerlijk geslapen. Alleen dat studiewerk komt enigszins in het gedrang, nuquote:Op zondag 4 mei 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ken er meer![]()
En waar blijft Mikkie nou! Die zou om 9 uur op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |