quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Ruim op tijdquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
TVP
ik weet hetquote:
Wil je erover pratenquote:
Oké, ik heb je nog een kans gegeven na dat geouwehoer toen.. geprobeerd door je ikbenaltijdmeteenaangevallengedrag heen te kijken.. maar god wat ben jij een zielig mannetjequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:![]()
Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je...of ben je 'm intussen glad vergeten?
Klef doen is iets wat je samen doet..quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zeg dan ook even wat van hun klefheidgelijke monnikken gelijke kappen enzo
Eindelijk, ik ben een keer toeschouwer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Yeah! Ik tel deze dag als een zondag, dus we hebben een zondagavondrel!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oké, ik heb je nog een kans gegeven na dat geouwehoer toen.. geprobeerd door je ikbenaltijdmeteenaangevallengedrag heen te kijken.. maar god wat ben jij een zielig mannetje
Ik loop met Mikkie, Pietje en CP natuurlijk gewoon heerlijk te ouwehoeren.. en ze ouwehoeren gewoon heerlijk terug..
[..]
Klef doen is iets wat je samen doet..
Zie jij dat F doen? Gaat ze ooit in op je opmerkingen?
Jij hebt gewoon een ziekelijke adoratie die niet alleen mij opvalt anderen referen er ook vaak genoeg naar maar dat terzijde..
Disclaimer: Nee ik ga niet alle posts opzoeken waar anderen deze mening met mij delen..
En ik ga verder ook niet op je reageren
Als in... de vorige keren was je elke keer onderdeel van de rel... of de vorige keren was je elke keer te laat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindelijk, ik ben een keer toeschouwer.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was gewoon 100% postief en als gein bedoeld, net als alle andere comments van iedereen enzo... omdat je toen ff mrs fok was enzo...
poeheeineens een serieuze reaktie vanuit het niets
Van jouw kant of mijn kantquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
op een of andere manier....heb ik het gevoel alsof dit een soort van deja vu is....waarom...geen idee
Ik afwezig tijdens een rel? Nooitquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Als in... de vorige keren was je elke keer onderdeel van de rel... of de vorige keren was je elke keer te laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |