Brammie1, geslacht: Man leeftijd: 21 woonwijk: Heijendaal, Studierichting: Medische Biologie Dagen die je over t algemeen in nijmegen bent: doordeweeks en bijna alle weekenden
 Brammie1, geslacht: Man leeftijd: 21 woonwijk: Heijendaal, Studierichting: Medische Biologie Dagen die je over t algemeen in nijmegen bent: doordeweeks en bijna alle weekenden        J-heronimus, Man, Leeftijd: 19 Woonwijk: Beuningen (ach hoort over een tijd toch bij Nijmegen ) Studierichting: Biochemie
 J-heronimus, Man, Leeftijd: 19 Woonwijk: Beuningen (ach hoort over een tijd toch bij Nijmegen ) Studierichting: Biochemie    NMGN23 en heeft geen geslacht. Leeftijd: 23 en woont in de Wijk: Willemskwartier Studierichting: Technische Bedrijfskunde Werk: Organiseren van projecten aan het spoor Wanneer in Nijmegen: In mijn vrije tijd
 NMGN23 en heeft geen geslacht. Leeftijd: 23 en woont in de Wijk: Willemskwartier Studierichting: Technische Bedrijfskunde Werk: Organiseren van projecten aan het spoor Wanneer in Nijmegen: In mijn vrije tijd .
. HostiMeister Man, 24 jaar, Nijmegen. Studeert HLO BioInformatica. Altijd in Nijmegen.
 HostiMeister Man, 24 jaar, Nijmegen. Studeert HLO BioInformatica. Altijd in Nijmegen.  . Studeert Informatiekunde aan de RU. Zoveel mogelijk in Nijmegen, hopelijk er ook snel te wonen...
 . Studeert Informatiekunde aan de RU. Zoveel mogelijk in Nijmegen, hopelijk er ook snel te wonen...  DJKoster Man, 24 Jaar, Werkt. Altijd in Enschede
 DJKoster Man, 24 Jaar, Werkt. Altijd in Enschede  .
. Doodkapje Man, 26 jaar, Afgestudeerd Biomedisch Wetenschapper, doordeweeks in Nijmegen; 's weekends vaak in Arnhem.
 Doodkapje Man, 26 jaar, Afgestudeerd Biomedisch Wetenschapper, doordeweeks in Nijmegen; 's weekends vaak in Arnhem. LastRequest Vrouw, 22 jaar, 3ejaars Communicatie & Multimedia Design, doordeweeks in Nijmegen.
 LastRequest Vrouw, 22 jaar, 3ejaars Communicatie & Multimedia Design, doordeweeks in Nijmegen. Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks thanx to Piles!
 Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks thanx to Piles!   

We waren tegelijk, je had post 301quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
Hoezo kon ik een 2e post op pagina 7 van vorige topic maken?
 . Komt soms voor.
. Komt soms voor.

nou nou nouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vieze vuile hoer

grappig die 2 posts tegelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja in de stad toch, maar weet nog niet waar, met wat klasgenootjes.
Wie weet gaan we ook wel naar Van Buren. Ik zal het iig voorstellen
 maar goed dat k nog ff checkte
 maar goed dat k nog ff checkte 

Apartquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We waren tegelijk, je had post 301. Komt soms voor.

Ik ben echt druk hoor!
   Ik ben echt druk hoor!   

hoort bij t voorspel pietjequote:

Ik onvindbaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig die 2 posts tegelijkmaar goed dat k nog ff checkte
maar leuk als je komt alleen gok ik dat je onvindbaar bent

Kan je eindelijk eens over mij roddelen, de rest is toch al geweestquote:
 .
.

Werd meer dan een uur te laat wakker maar was alsnog op tijd.. wat een gehaast.. en ik fietste zo hard dat m'n ventiel uit m'n fietswiel gevallen is
 Werd meer dan een uur te laat wakker maar was alsnog op tijd.. wat een gehaast.. en ik fietste zo hard dat m'n ventiel uit m'n fietswiel gevallen is  Kreeg graties een nieuwe van de stationsfietsenmannen
 Kreeg graties een nieuwe van de stationsfietsenmannen 
 En het andere vak excellent
 En het andere vak excellent  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |