Zie meettopicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, waar heb je moblo's nummer voor nodig dan?
Ja, problemen meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus jullie bepalen even met zijn tweeen dat we gaan paintballen
Ah, dan horen we volgend jaar wel wat 't is gewordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah, daar moet ik nog even over nadenken.
In Arnhemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik wel een pyjama party houden met LR en Moblo
Maar ondertussen kan ik dan wel gewoon op die meet komen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dan horen we volgend jaar wel wat 't is geworden.
Jij altijd, als je je tieten niet vergeet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ondertussen kan ik dan wel gewoon op die meet komen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik wel een pyjama party houden met LR en Moblo
Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Swarma ga eens van Piet zijn account af
Gaat hij zo met steentjes tegen de ruit gooien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
hij zwaait tegen mn zusje lol
Nee, nu morgen pas richting oudersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
dus je mot nog n dagje op t huis passen of ?
10 minuten geleden had je nog kunnen bestellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Een biertje heb ik al lang bij de hand. Probleem is dat ik niks te snaaien heb, want sinds ik terug ben van vakantie ben ik nog niet in een supermarkt geweest.
Anyway, fuck die friet, geen zin meer om de deur uit te gaan. Ik ga wel honger lijden op de bank, even tv kijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |