Ja... staat die foto van mij er nog niet in!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef LastRequest het volgende:
en ik ga de OP maar weer bijwerken..
Heeft weinig zin, houniet is met een nieuwe bezig als het goed isquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef LastRequest het volgende:
en ik ga de OP maar weer bijwerken..
Ik heb zo'n enorme zin in de introquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral de intro ja
Vierdaagse gaat dit jaar al wat meer die kant op, al moet ik wel een aantal keren werken, dus dan komt 't er niet helemaal van.
Sumimasenquote:
My god, je gaat het zwaar hebben... weet hoeveel flessen wijn er bij intro's erdoorheen gaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme zin in de introdat maakt het wel goed dat ik niet bij de zomerfeesten ben
Die is morgen nog niet klaar hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft weinig zin, houniet is met een nieuwe bezig als het goed is
He, ik doe het fonetischquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sumimasen
Weet iemand hier een goed Japans restaurant in Nijmegen?
Wrom blijf je niet nog een dagje in Nijmegen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef LastRequest het volgende:
ok dan doe ik et niet..
godsamme ik heb echt geen zin om te gaan reizen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
My god, je gaat het zwaar hebben... weet hoeveel flessen wijn er bij intro's erdoorheen gaan
Goed idee, dat moet ik ook nog doen. Ik had ook al gezien dat de Gamma een luchtbed in de aanbieding had voor 7 euro, dus als ie lek is koop ik die van de Gamma welquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lag te slapen netGing even een luchtbed opblazen om te testen of ie niet lek was (vorig jaar lek luchtbed meegenomen op vakantie) en toen dacht ik.. ik kan er ook best wel even op gaan liggen..
Ga dan nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef LastRequest het volgende:
ok dan doe ik et niet..
godsamme ik heb echt geen zin om te gaan reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |