quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets Hosti? Of meer [ afbeelding ] of juist soms in je periode? [ afbeelding ].
Het kan namelijk ook nog leuker, [ afbeelding ] lekker sletterig en roepen om aandacht.
Of gewoon relaxxxxeddd [ afbeelding ] ... ? of heb ik hem nog niet [ afbeelding ].
tja... euhm... nou.... momenteel meer de relaxxxxedd variantquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets Hosti? Of meer [ afbeelding ] of juist soms in je periode? [ afbeelding ].
Het kan namelijk ook nog leuker, [ afbeelding ] lekker sletterig en roepen om aandacht.
Of gewoon relaxxxxeddd [ afbeelding ] ... ? of heb ik hem nog niet [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tja... euhm... nou.... momenteel meer de relaxxxxedd variant
Supergezellig tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Gister 7 uur lang mensen aan lopen moedigen op de dijkMet extreem foute Nederlandse muziek. Heb de kabouterdans enzo gedaan hehe
Maar voor een dagje wel leuk.
En daarna vuurwerk vanuit mn tuinWas mooi! En allemaal super gezellig
Ik was wel in de stad, maar niet bij de 24/7...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef morgane het volgende:
Leuk Dupje!volgens mij heb ik je trouwens laatst in de stad gezien, die dag van de opening van 24/7...kan da?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |