quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets Hosti? Of meer [ afbeelding ] of juist soms in je periode? [ afbeelding ].
Het kan namelijk ook nog leuker, [ afbeelding ] lekker sletterig en roepen om aandacht.
Of gewoon relaxxxxeddd [ afbeelding ] ... ? of heb ik hem nog niet [ afbeelding ].
tja... euhm... nou.... momenteel meer de relaxxxxedd variantquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets Hosti? Of meer [ afbeelding ] of juist soms in je periode? [ afbeelding ].
Het kan namelijk ook nog leuker, [ afbeelding ] lekker sletterig en roepen om aandacht.
Of gewoon relaxxxxeddd [ afbeelding ] ... ? of heb ik hem nog niet [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tja... euhm... nou.... momenteel meer de relaxxxxedd variant
Supergezellig tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Gister 7 uur lang mensen aan lopen moedigen op de dijkMet extreem foute Nederlandse muziek. Heb de kabouterdans enzo gedaan hehe
Maar voor een dagje wel leuk.
En daarna vuurwerk vanuit mn tuinWas mooi! En allemaal super gezellig
Ik was wel in de stad, maar niet bij de 24/7...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef morgane het volgende:
Leuk Dupje!volgens mij heb ik je trouwens laatst in de stad gezien, die dag van de opening van 24/7...kan da?
Je kent Leaf niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Mikkie het volgende:
Leaf? Never heard of.En hoe laat is dat...aangezien ik pas rond half elf in de stad ben?
volgens mij bedoel je vanananananavondquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Manu82 het volgende:
Nu vergeet ik het nog bijna ook:
Monique Smit komt vavavavavavavavanavond
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef LastRequest het volgende:
Hij gaat prima!
Lekker lang geslapen
Straks vriendin maar eens even smsen of de ruzie al uitgepraat is haha..
Ik moet werken tot 2300quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Waar gaan de mensen vanavond zoal heen? Wij gaan meidenavond houden...met 5 vriendinnen uit eten en naar de sterre cocktails drinken... Dus misschien dat we zelfs naar de Molenstraat gaan en niet naar de Dollars
Morgen ben ik erquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik zou dat niet volhouden De_Kardinaal.. ik ben nu nog steeds een beetje moe
Geen idee wat ik vanavond doe, morgen is Sidney Samson iig dacht ik!
LR kan me niet eens herkennen als ze tegen me aan zou lopen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou uitkijken, de spotcapaciteiten van LR zijn inmiddels bekend.
volgends mij was t vooral voor jou een hele openbaringquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is maar goed dat je je camera tijdens Duppies feest niet bij je had, je zal jezelf zo in HQ terugzien.
was jij wel blij met mijn foto van jullie in baggerkwaliteit dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij was t vooral voor jou een hele openbaring
Volgens mij staat op mijn hyves nog een foto van mij en mijn ex. Die moet ik nog veranderen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
was jij wel blij met mijn foto van jullie in baggerkwaliteit dan?
en Houniet nice! Sidney
maar van Houniet en De_Kardinaal heb ik idd nog geen hyves ofzo gezien, dus spotten wordt em niet
Ik woon al 21 jaar in nijmegen, maar ook nieuw op het nijmegen topic hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 05:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet nieuw in Nijmegen, maar wel in deze topic reeks!
Welkomquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik woon al 21 jaar in nijmegen, maar ook nieuw op het nijmegen topic hier
Sorry, ken de tekst nog niet helemaal uit m'n hoofdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je vanananananavond![]()
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik woon al 21 jaar in nijmegen, maar ook nieuw op het nijmegen topic hier
Ik ben ook nieuw hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?![]()
Zo weet je ook hoe spuuglelijk ik benquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef LastRequest het volgende:
ojaa welkom Trafasi!
en D_K ik pm wel even!
Een trio? Dat gaat me eigenlijk net één persoontje te ver!quote:
De loco loco disco show?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand nog tips over fotogenieke artiesten? Monique Smit zit helaas in de Nijmegen house, dus daar waag ik me niet met mijn cam in het publiek
Shit... ik heb nog geen macro-lensquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van Velzen natuurlijk. Heb je eindelijk nut van de zoom
.
Dan heb ik je gezien, in de Molenpoortquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik was wel in de stad, maar niet bij de 24/7...
Ghehe, ik ken elk hoekje nu welquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Pietje ik vraag me trouwens al tijden af hoe je woest aanstrekkelijk kunt worden?
Ik ken nog amper wat vinden daar!quote:
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:53 schreef LastRequest het volgende:
of heb je soms zin in een spelletjesavond?
Rel ze met onze medelandersquote:
Jij bent ook uitgenodigd hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken nog amper wat vinden daar!![]()
[..]
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!
Het uitnodigingsverbod wordt rustig afgebouwdquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!
1 vrouw en eventueel 3 mannen! Dat gaat anatomisch gezien net!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd hoor!
Dat is de volgende Nijmegen-meet..
Maar tot nu toe komen alleen Yasha, swarmahoer en prinsrob
Nog steeds indianen in je hoofd?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik denk dat ik vanavond niet ga.
Trafasi zit graag bij de overkant... soms ook merlijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
hej trafasi ga je wel eens stappen en waar dan?
Hennes Latin stage was wel leuk... ff salsa gedanst nogquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik vond vandaag niks aan, maar morgen en overmorgen ga ik eindelijk weer een feestje bouwennnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |