Bronn:quote:Tax man uses special computer for Bill Gates
It can't be done on Windows
By Nick Farrell: Wednesday, 01 February 2006, 7:26 AM
BILL GATES has revealed that the US taxman cannot process his tax return on its standard computers.
Speaking to a Microsoft conference in Lisbon, Bill said that his fortune was too large and pendulous for the tax office computers. Apparently they just run screaming when they see his bulky dossiers.
The tax office have had to splash out on a special computer that can accomodate all those 00000000s without squealing like a pig.
However, it does not always work, as the IRS tends to forget where the computer that stores Bill's data is kept.
Bill says he is always getting notices from the tax people claiming that he has not paid something and then getting another letter saying sorry they forgot to look on his special computer. Sheesh I wish I had his problems.
Bill did not reveal what operating system his special computer uses. Maybe he should help the tax office out by ordering that the next version of Vista should be able to handle his $US47 billion fortune. Of course they might have to wait a while for it.
Jahoor, waarom niet ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:28 schreef Agiath het volgende:
Vroeg ik me ook af.
Stel die winnaars van de 25 miljoen.
Die zien dan ook opeens op mijnpostbank.nl +25.000.000 staan ofzo? Lijkt me niet toch?
Als je via internet of automatisch meespeelt, wordt het gewoon gestort op het rekening nummer waarvan de inleg afkomstig is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:36 schreef julian6 het volgende:
misschien krijgt die 25 miljoen winnaar een aantal checks ofzoiets
lijkt me niet dat ze opeens 25000000 op hun postbank rekening krijgen bijgestort
je zult maar een nummertje verkeert zeggenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je via internet of automatisch meespeelt, wordt het gewoon gestort op het rekening nummer waarvan de inleg afkomstig is.
Heb je een lot bij de sigaren boer gekocht, moet je je melden op het kantoor van de staatsloterij, en daar word je gevraagd op welk rekening nummer je het gestort wilt hebben.
Kopietje van je bankpas ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
je zult maar een nummertje verkeert zeggen
Je moet wel spreiden inderdaad. De Nederlandse Bank staat garant voor tegoeden tot 20.000.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef UncleSam het volgende:
Als een bank failliet gaat krijg je maar 20.00 euro vergoed ofzoiets toch?
Lijkt me dan niet dat je zoveel geld op één rekening hebt staan.
Da's vermogen, geen cash op een rekening... Denk dat Billyboy niet eens zoveel op zijn rekening heeft staan. (al is dat meer dan alle repliers van dit topic bij elkaar)quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:32 schreef soylent het volgende:
Check dit artikeltje dan.
[..]
Bronn:
http://www.theinquirer.ne(...)puter-for-bill-gates
http://www.news.com.au/story/0,10117,18005181-13762,00.html
Je zult degene zijn die die overboeking autoriseert vanuit de loterij, en dan een verkeerd nummer invoeren. En je zult degene zijn met dat rekeningnummerquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
je zult maar een nummertje verkeert zeggen
Als het een groot bedrag zou zijn, zou ik zeggen: "Ff momentje, kom zo weer terug" en dan snel een rekening in Zwitserland/Luxemburg/Monaco openenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je via internet of automatisch meespeelt, wordt het gewoon gestort op het rekening nummer waarvan de inleg afkomstig is.
Heb je een lot bij de sigaren boer gekocht, moet je je melden op het kantoor van de staatsloterij, en daar word je gevraagd op welk rekening nummer je het gestort wilt hebben.
Bellegen in aandelen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef UncleSam het volgende:
Als een bank failliet gaat krijg je maar 20.00 euro vergoed ofzoiets toch?
Lijkt me dan niet dat je zoveel geld op één rekening hebt staan.
Tja, maar volgens mij doet de Staatsloterij jaarlijks aangifte bij de Belastingdienst van uitbetaalde bedragen. (Net als bijv. je werkgever).quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef Locusta het volgende:
[..]
Als het een groot bedrag zou zijn, zou ik zeggen: "Ff momentje, kom zo weer terug" en dan snel een rekening in Zwitserland/Luxemburg/Monaco openen![]()
Anders ga je veeul belasting bestalen over alles dat boven de 21.000 (grofweg) euro komt
Daar ontkom je idd. niet aan.... maar door je geld daarna weg te sluizen naar Zwitserland voorkom je in ieder geval dat je nog meer (onnodige) belastingen moet gaan betalen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tja, maar volgens mij doet de Staatsloterij jaarlijks aangifte bij de Belastingdienst van uitbetaalde bedragen. (Net als bijv. je werkgever).
Maar of je vermogen nu op een bank in Nederland staat, of op een bank in het buitenland maakt voor de Belastingdienst niet uit. Als ze weten dat je het hebt, zul je belasting over je vermogen moeten betalen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef Locusta het volgende:
[..]
Daar ontkom je idd. niet aan.... maar door je geld daarna weg te sluizen naar Zwitserland voorkom je in ieder geval dat je nog meer (onnodige) belastingen moet gaan betalen.
Ik zou in ieder geval er alles aan doen (legaal, uiteraard) om er voor te zorgen dat onze blauwe vrinden er zo weinig mogelijk van krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |