Ik ben ook nieuw hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?![]()
Zo weet je ook hoe spuuglelijk ik benquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef LastRequest het volgende:
ojaa welkom Trafasi!
en D_K ik pm wel even!
Een trio? Dat gaat me eigenlijk net één persoontje te ver!quote:
De loco loco disco show?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand nog tips over fotogenieke artiesten? Monique Smit zit helaas in de Nijmegen house, dus daar waag ik me niet met mijn cam in het publiek
Shit... ik heb nog geen macro-lensquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van Velzen natuurlijk. Heb je eindelijk nut van de zoom
.
Dan heb ik je gezien, in de Molenpoortquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik was wel in de stad, maar niet bij de 24/7...
Ghehe, ik ken elk hoekje nu welquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Pietje ik vraag me trouwens al tijden af hoe je woest aanstrekkelijk kunt worden?
Ik ken nog amper wat vinden daar!quote:
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:53 schreef LastRequest het volgende:
of heb je soms zin in een spelletjesavond?
Rel ze met onze medelandersquote:
Jij bent ook uitgenodigd hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken nog amper wat vinden daar!![]()
[..]
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!
Het uitnodigingsverbod wordt rustig afgebouwdquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |