Die ligt hier vastgebonden op mijn bed, tussen de lege flessen wijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef J-heronimus het volgende:
Waar is Yasha eigenlijk?
Ik ben namelijk een week niet op dit forum geweest, dus heb het een beetje gemist allemaal.
Seriously, die had je ook jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Yes, een echte fipo. Had ik ook een lapo, of bestaat dat niet?
Ja, ze vond mij niet lief op de meetingquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit, het was natuurlijk leuker geweest als ik gezegd had dat Yasha ons verlaten had vanwege een rel of niet?
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit, het was natuurlijk leuker geweest als ik gezegd had dat Yasha ons verlaten had vanwege een rel of niet?
dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ja, ze vond mij niet lief op de meeting
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Die is er ook nog, maar meestal doet Piet diequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Yes, een echte fipo. Had ik ook een lapo, of bestaat dat niet?
Dus nu ben je wel een beetje teleurgesteld in mij? Of hoe moet ik het nou zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die is er ook nog, maar meestal doet Piet die
Trots op jou, teleurgesteld in Pietjequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dus nu ben je wel een beetje teleurgesteld in mij? Of hoe moet ik het nou zien
Is hier meestal andersomquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Dupje het volgende:
En ik ben weer wakkerIk wilde tot 20:00 slapen maar ik was om 18:00 alweer klaarwakker..
En nu moet nog wel even...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Trots op jou, teleurgesteld in Pietje
Nieuwsgierig?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Gelukkig!
Hoe waren mijn gespotte foto's?
Ik ook, maar er staat maar één foto op, en die is van bijna 15 jaar geledenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Ja CP heeft dr hyves wel te pakken gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |