Die ligt hier vastgebonden op mijn bed, tussen de lege flessen wijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef J-heronimus het volgende:
Waar is Yasha eigenlijk?
Ik ben namelijk een week niet op dit forum geweest, dus heb het een beetje gemist allemaal.
Seriously, die had je ook jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Yes, een echte fipo. Had ik ook een lapo, of bestaat dat niet?
Ja, ze vond mij niet lief op de meetingquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit, het was natuurlijk leuker geweest als ik gezegd had dat Yasha ons verlaten had vanwege een rel of niet?
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit, het was natuurlijk leuker geweest als ik gezegd had dat Yasha ons verlaten had vanwege een rel of niet?
dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ja, ze vond mij niet lief op de meeting
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Die is er ook nog, maar meestal doet Piet diequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Dus nu ben je wel een beetje teleurgesteld in mij? Of hoe moet ik het nou zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die is er ook nog, maar meestal doet Piet die
Trots op jou, teleurgesteld in Pietjequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dus nu ben je wel een beetje teleurgesteld in mij? Of hoe moet ik het nou zien
Is hier meestal andersomquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Dupje het volgende:
En ik ben weer wakkerIk wilde tot 20:00 slapen maar ik was om 18:00 alweer klaarwakker..
En nu moet nog wel even...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Trots op jou, teleurgesteld in Pietje
Nieuwsgierig?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Gelukkig!
Hoe waren mijn gespotte foto's?
Ik ook, maar er staat maar één foto op, en die is van bijna 15 jaar geledenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Ja CP heeft dr hyves wel te pakken gekregen
Volgens mij is CP hier de hyves koning.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Ja CP heeft dr hyves wel te pakken gekregen
CP en swarma krijgen daarbij soms hulp van mij moet ik toch even melden hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij is CP hier de hyves koning.
Oke, dan ben jij dus de FOK! hyves Queen ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
CP en swarma krijgen daarbij soms hulp van mij moet ik toch even melden hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij is CP hier de msn koning.
Doet me eraan denken, iemand heeft mij gisteren op msn toegevoegd die ik niet kende.. dus ik heb z'n hyves opgezocht.. maar tis niet echt openbaar dus ik weet niet wie het is, ik zag wel wat Nijmeegse dingen staan. Vraag is dus: heeft iemand van hier mij gister op msn toegevoegd? Dan weet ik iig wie het isquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oke, dan ben jij dus de FOK! hyves Queen ofzo.
Allenig, Daniel Lohues!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:21 schreef LastRequest het volgende:
Gelukkig is Cali er weer, ik voelde me al allenig ineens!
Ik vrees dat je nu een trend zet, de lapo-fipo-hunt is geopendquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Ik moest heulegaar vanuit Alphen aan de fucking Rijn hierheen treinen om vanaaf los te gaan op de reggaequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trots op jou, teleurgesteld in Pietje
Post jij nog even door? Dan probeer ik voor de lapo-fipo te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nu een trend zet, de lapo-fipo-hunt is geopend.
Stelletje mietjes hier, allemaal slapenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef Californium het volgende:ik ga alleen zo even slapen denk ik
Ik heb ze paar weken geleden op concert@sea gezien, zo gaafquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef LaGrive het volgende:
Beef was zaterdag ook al op scheldepop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |