Jij vlegelquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb dus zonet stiekem [naja, stiekem] deel 9 gestart, en als we met zijn allen in harmonie samenleven en er een beetje om denken kan het best goed gaan volgens mij...
Het is niet verboden om op Fok een mening dan andere te hebben hoor ... als ik zeg ik vindt een tuibrug mooier dan een oubollige boogbrug dan is dat zo. Leer er mee leven, er zijn mensen die niet dezelfde mening dan jou hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Missie, we (Nijmegen-reeks) hebben nogal last van een sfeerverziekende user in de persoon van -MyLove-. Negativiteit alom, alleen maar zeuren om nutteloze zaken en niet gewoon gezellig meedoen zoals iedereen doet (ook nieuwe users).
Valt er iets aan te doen?
Ok, het idee is dus laten we degene die afwijkende mening heeft, als in ik vindt een tuibrug mooier, maar gelijk monddood maken. Triest gewoon, de mod moet eens terug bladeren in het topic: de doodsverwensingen, de suggestieve suggesties, waaronder kunnen zn berichten niet gewist worden, hij zal maagd zijn, hij zal wel geen sex kunnen krijgen, hij zal wel geen leven hebben, hij zal dit wel niet hij zal dat wel niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel typerend dat jij over alles een afwijkende mening hebt.. Net alsof je het er om doet..
Wel laat me even toe om een voorbeeld te geven, van het gedrag van sommige mensen in dat topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afwijkende meningen zijn juist leuk, er zijn zo vaak fikse disucssies, het gaat om de toon, negativiteit, neerbuigendheid etc. (moeilijk te omschrijven). Maar goed laat de kleurlingen er maar over oordelen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:01 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
![]()
Het Bisschop Hamerhuis dat is nog iets waar ik een hekel aan hebt en wat onlossmakelijk verbonden is met Nijmegen ... zo'n stomme pagode.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fijn dat je 't met ons wil delen, jij bent gelukkig niet onlosmakelijk met dit topic verbonden, toch heb ik een hekel aan je posts.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:14 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij het Bisschop Hamerhuis wel prachtig vindt?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hij wilt zeggen dat jij gewoon moet optiefen met je gekankerDaar sluit ik me overigens bij aan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hele huis interesseert me geen zak, jij komt hier alleen maar om te zeiken en dat vind ik wel vrij kut.
Discussie aangaan pleasequote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat dus. Ik pleit voor votekicken mogelijkheid in een topic
Oh dus de doodsverwensingen waren maar een grapje ... oh, hahahaha wat grappig. Yashaaaaa: "Waarom spring je niet voor de trein." ... oh, hahaha dat was weer zon grappige zinssnede.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
en dat van die doodsverwensingen was eerst niet serieus maar ben bang dat ik ze nu wel ga menen ja..
Inderdaad dat vindt ik niet erg, maar wat ik zeg doodsverwensingen doe ik niet aan. En waarom post je telkens "hea.. " als je op mij reageerd? Moet dat heaumaux voorstellen?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
En zelf heb je ook je mening over menig fokker klaar dus wie de bal kaatst kan hem een keer terugverwachten hea..
en daarna volgde:quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:50 schreef -MyLove- het volgende:
Zo ik denk dat ik vanavond eens alleen dit topic ga volspammen ... beginnende met waarom ik zo'n hekel aan Nijmegen heb. Het regent er altijd en nergens vindt je zoveel rotzooi op straat als in Nijmegen. Verder is het al een teken dat er bussen richting Duitsland vetrekken vanuit Nijmegen. Verder hoor je wel eens Duits praten, op zo'n moment waan je je weer 50 jaar terug.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef -MyLove- het volgende:
[ afbeelding ]
Het station in Nijmegen is ook in één woord samenvatten: kut. Het heeft ook totaal geen uitstraling, je krijgt altijd de indruk dat je zojuist bent aangekomen op Kamp Westerbork. Die klok op de toren loopt nooit gelijk, ergelijk gewoon. Het ergste blijft echter dat het altijd kou lijden is op dit station. Wie heeft ooit het idee gekregen om het station op een plateau te bouwen, de fucking de fucking wind waait gewoon door het ganse station heen. Je staat te klaper tanden gewoon, ben altijd bang dat men tanden er uit zullen gaan vliegen. De glinsteringen, de glinsteringen ... op een s'zomers dag naar rechts kijken is verblindt worden. Al die glinsteringen zijn gewoon om argressief van te worden. Wie heeft dat in vredensnaam verzonnen, eerder was dat beter, En altijd die hekken, die hekken die altijd om dat plein staan opgesteld.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:25 schreef -MyLove- het volgende:
De chaffeurs in Nijmegen zijn ook onbeschoft, letterlijk vloekend achter het stuur. Niet normaal zeg, stap je daar in zeg je keurig netjes goedemiddag. Wat krijg je als respons verdomme nog aan toe stap eens snel in, en vervolgens een gemompel aan scheldwoorden. Ik heb er nog over nagedacht om een klacht in te gaan dienen.
En dat gaat maar door en gaat maar door..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:42 schreef -MyLove- het volgende:
Die krakers bij het station, weer zon uiting van anarchisme in Nijmegen. Het kijk ons eens links en alternatief zijn.
Ik ben blij dat je mij gelijk geeft en dat discussie niet je doel meer was.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt helemaal, in deze fase was ik (en veeeeeele anderen) je al compleet beu.
Als jij dat wilt.. Het is gewoon mijn verbastering van he, maar als jij je aangesproken voelt be my guest..quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Oh dus de doodsverwensingen waren maar een grapje ... oh, hahahaha wat grappig. Yashaaaaa: "Waarom spring je niet voor de trein." ... oh, hahaha dat was weer zon grappige zinssnede.
[..]
Inderdaad dat vindt ik niet erg, maar wat ik zeg doodsverwensingen doe ik niet aan. En waarom post je telkens "hea.. " als je op mij reageerd? Moet dat heaumaux voorstellen?
Post ook even deze post, want die laat je gemakshalve maar weg:quote:Op zondag 18 mei 2008 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow gaan we zo beginnen.. Laten we dan eens een van jouw eerste posts gaan bekijken
En dat gaat maar door en gaat maar door..
En dan denken wij.. jongen dit is het Nijmegen topic.. Klaagbaak is een paar deuren verder..
En aangezien niemand om rond 1 uur snachts in dit topic komt zullen er weinig mensen last van hebben gehad. Verder al deze posts hebben met Nijmegen te maken, en zijn daartoe dan ook ontopic. En nee ik maak niet voor elk wissewasje een KLB topic aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een probleem is ... ik neem deze kans waar om men ongenoegen te uiten. Dat is gezond om dat zo nu en dan te doen.
Haha, dat is een leuke poging ... nee, dat gaat zo niet door. Dat maak jij ervan, als dat door en door gaat dan daag ik je uit om hier nog tien van dergelijke posts neer te zetten.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat gaat maar door en gaat maar door..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Maar eerst kun je nog een excuses brief schrijven voor die doodsverwensing. De jeugd van tegenwoordig het is allemaal niet al te best, zijn het geen che supporters, dan is het kraker tuig, dan zijn het doodverwensers.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij samen met Cocktailprikker een dergelijke filmpje als dit maakt . Vanzelfsprekend wil ik op de achtergrond Waldeck - "Memories" horen. Deal?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Doe dat maar eens, en denk maar eens na wat het betekend om iemand dood te wensen.
@PietjePuk007: Ik zie dat het stil blijft, mensen die niets over hebben voor hun idealen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
PietjePuk007 men aanbod geldt nog steeds hoor ... maak het filmpje post het hier en je ziet meer nooit meer. Als je dat er niet voor over hebt, dan kun je beter stoppen met zeuren. Praat liever over Nijmegen zoals ik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:50 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Praten over Nijmegen, wat doe jij hier slowchatten over dingen die niets te maken hebben met Nijmegen? Ga in plaats daarvan maar op zoek naar een "Father Figure" ... .
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:55 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel doe je hoodie aan en ga depressief voor je uit zitten staren, misschien helpt dat. Anders kan ik je ook niet helpen ... misschien is het een idee om te stoppen met de doodverwensingen, you know bad karma.
Daar is niet suggestief aan, kijk naar de context je zult zien dat het slechts reacties zijn op misplaatste opmerkingen zijn. Tevens knip je weer heel suggestief in de posts.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
nou je "suggestieve" posts dan eens even op een rijtje..
Vooral het eerste was je doel heh, het tweede doel deed er nooit zo erg toe.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou graag willen zien dat je vertrekt uit t topic of gewoon meedoet ipv tegenwerken en irritaties opwekt...
maarja niet alles wat je wil gebeurt blijkt maar weer
Oh, dat is niet moeilijk te verklaren. Dat is te wijten aan Yasjaaaa. Die neemt haar gevoelens mee uit het ene topic naar het andere zet vervolgens gelijk de toon die negatief is ten opzichte van mijn persoon. En vervolgens kun je er op wachten dat enkele personen die deel uitmaken van het kliekje vervolgens hier ook op springen. Kijk eens naar Pheno niets aan de hand, weet je waarom maakt niet deel uit van het Yasjaaaa kliekje.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
je bent samen met 2 andere nieuwe users gekomen... waarom gaat t met jou fout en met de rest niet... zou ik me eens afvragen anders als jou was
daar wist ik helemaal niks vanaf verder dus t ligt puur aan de manier van postenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:14 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Oh, dat is niet moeilijk te verklaren. Dat is te wijten aan Yasjaaaa. Die neemt haar gevoelens mee uit het ene topic naar het andere zet vervolgens gelijk de toon die negatief is ten opzichte van mijn persoon. En vervolgens kun je er op wachten dat enkele personen die deel uitmaken van het kliekje vervolgens hier ook op springen. Kijk eens naar Pheno niets aan de hand, weet je waarom maakt niet deel uit van het Yasjaaaa kliekje.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo niet dan hoop ik dat jij je postgedrag aanpast of gewoon verdwijnt..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw is dat niet heel boers wat er staat in de op.. Je kan je eigen in de op zetten. Moet dat niet je kan jezelf in de op zetten?
en:
[..]
Dat heb ik ookook IRL vanmiddag nog discussie over gehad met een lief
zachtaardig vriendinnetje van me.
Er loopt bij onze studie een meisje rond wat echt een beetje contactgestoord is.. Dringt zich aan iedereen op (iedereen weet ook precies wie het is) nodigt zichzelf uit en is gewoon erg vervelend..
Te over behulpzaam en bemoeizaam.. Ik kan dus niet altijd even aardig uit de hoek komen tegen haar. Zo ook vanochtend.. Ik sliep nog half, had last van een huge ochtendhumeur en dan komt die blije kip eraan.. en die kwam dus bij ons zittenheb me nog redelijk in kunnen houden.. Maar wel met andere vriendin er es over na zitten denken om er een keer iets van te zeggen. Toen zei mijn zachtaardige vriendinnetje dat je dat niet kon maken want dat was haar karakter en zij was zo dus dan moesten we het zelf maar negeren en ook niet zo lullig doen altijd..
Maar toen zei ik van jah maar als niet tegen haar gedrag kunnen en dat niet kunnen negeren in mijn karakter zit waarom zou ik dat dan moeten veranderen en hoeft zij niet te veranderen
We zijn er nog steeds niet helemaal overuit wat je in zo'n situatie zouden moeten doen aan de ene kant heb ik wel zoiets van oke zachtaardig vriendinnetje heeft gelijk want ik weet dat ik lullig doet en dat ene mens heeft niet door dat ze zo gestoord is. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van waarom moet ik mij aanpassen zij kan ook es proberen na te denken en bedenken dat ze niet altijd gewenst is..
Zo lang verhaal geworden
Ik ben niet veranderd, het is alleen jij die alles negatief wil zien.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb gister zelfs nog het gevoel gehad toen we het nog over die tuibrug hadden dat we gewoon leuk aan het posten waren, maar de volgende dag ben je weer net zo'n pain in the ass
Vindt je zelf niet dat je een nu beetje dictoriaal overkomt?quote:
Als ik jouw was zou ik ook in TV feedback gaan klagen ... -MyLove- is zo negatief over Lost in de topic reeks.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik quote onze vrind Mikkie maar ff, "dit slaat als een lul op een drumstel". Oftewel, crap eerste klas.
idd wij zitten er en jij wil erbij komen meot je je gedragen naar onze ''standaard'' en anders ga je maar een r & p krastopic openenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wat een attitude een ander moet zich aanpassen of moet maar verdwijnen.
jij bent iig NIET in de positie om eisen te stellen... wij lopen al n jaar in t topic rond jij bent de eerste nieuwe die lastig doetquote:Op zondag 18 mei 2008 23:19 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Vindt je zelf niet dat je een nu beetje dictoriaal overkomt?
Moet ik nog een ritueel performen ook voordat ik deel uit mag maken van het kliekje? Iedereen is vrij om te posten in dat topic en vervolgens ook weer te gaan wanneer hij/zij dat zelf wenst.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd wij zitten er en jij wil erbij komen meot je je gedragen naar onze ''standaard'' en anders ga je maar een r & p krastopic openen
Ik heb een goed geheugen en ik lees wel eens wat, ... en soms denk je opeens heh dat spreekt toch wel boekdelen. Zo denk ik niet dat het aan een meisje lag, maar een persoon die moeite heeft met andere personen die niet voldoen aan het opgelegde beeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf een post uit topic #41, terwijl je er vanaf #95 of zo pas bij bent.
Zie jij mijn iets eisen ander dan een excuses voor enkele doodsverwensingen? Je kunt beter duidelijk maken waarom jij wel wat te eisen hebt.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent iig NIET in de positie om eisen te stellen... wij lopen al n jaar in t topic rond jij bent de eerste nieuwe die lastig doet
Je hebt gelijkquote:Op zondag 18 mei 2008 23:24 schreef -MyLove- het volgende:
Zo denk ik niet dat het aan een meisje lag, maar een persoon die moeite heeft met andere personen die niet voldoen aan het opgelegde beeld.
DAt is twee maanden terug man ... geen jaren terug ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ten tweede krijg ik er een vreemd gevoel bij aangezien "je wel eens wat leest" uit een fucking deel ergens in de #40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |