Oldies hoef zich niet voor te stellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
en pheno heeft zich nog niet vorgesteld maar die heeft t over duiken en ik duik ook dus die is ook welkom
dus stel je eens voor
had je ook eerder moeten beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen.. Net nog even de laatste dingetjes schoongemaakt dus mijn ouders kunnen in een schoon huis thuis komen...
en ik heb f*cking leerstress, terwijl ik ergens wel weet dat het wel goed komt maar al die mensen om je heen maken je ook gek![]()
Ik was al slapenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
@PietjePuk007: Ik zie dat het stil blijft, mensen die niets over hebben voor hun idealen.
quote:
Aan mij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fijn dat je 't met ons wil delen, jij bent gelukkig niet onlosmakelijk met dit topic verbonden, toch heb ik een hekel aan je posts.
Nee, mylove.quote:
Hmm wat heb ik hier allemaal verkeerd gedaan?quote:
Die zat in mijn foboquote:
swarma heeft een lichtelijke afkeer tegen baggeraarsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm wat heb ik hier allemaal verkeerd gedaan?
kijk mijn post history eensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma heeft een lichtelijke afkeer tegen baggeraars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |