Kom op zeg je kunt de Martinus Nijhoffbrug toch niet oerlelijk noemen, het is moderne architectuur die gewoon prachtig opgaat in het landschap. Tevens de geschiedenis wijst toch wel uit de bruggen die bijblijven zijn tuibruggen, niet boogbrugen. Overigens vindt ik een hangbrug toch nog mooier.quote:
Ik vind m ook lelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Kom op zeg je kunt de Martinus Nijhoffbrug toch niet oerlelijk noemen, het is moderne architectuur die gewoon prachtig opgaat in het landschap. Tevens de geschiedenis wijst toch wel uit de bruggen die bijblijven zijn tuibruggen, niet boogbrugen. Overigens vindt ik een hangbrug toch nog mooier.
Lekker boeiend, kun je werelds betogen over houden enzo, maar ik vind het oerlelijk. Geef mij maar de Brooklyn Bridge ofzo, da's pas mooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Kom op zeg je kunt de Martinus Nijhoffbrug toch niet oerlelijk noemen, het is moderne architectuur die gewoon prachtig opgaat in het landschap. Tevens de geschiedenis wijst toch wel uit de bruggen die bijblijven zijn tuibruggen, niet boogbrugen. Overigens vindt ik een hangbrug toch nog mooier.
Is het een ze dan? in profiel staat namelijk man.. Ik hou het voorlopig nog op het..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Vergeef dat kind het toch gewoon dat ze kansloze series kijkt en totaal geen sex kan krijgen en het daarom maar op deze manier probeert
Nip/tuck is niet kansloos het is ondergewaardeerd hier in Nederland. Wat niet vreemd is, immers men is hier toch allemaal conservatief ... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je weet. Maar goed, geen deal dus, dus ook geen gezeik meer over dit en dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Vergeef dat kind het toch gewoon dat ze kansloze series kijkt en totaal geen sex kan krijgen en het daarom maar op deze manier probeert
Inderdaad een hangbrug is het mooist ... overigens vindt ik de Golden Gate Bridge mooier dan de Brooklyn Bridge.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker boeiend, kun je werelds betogen over houden enzo, maar ik vind het oerlelijk. Geef mij maar de Brooklyn Bridge ofzo, da's pas mooi.
Wat doe je dan nog in NL.. Daaahaaagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nip/tuck is niet kansloos het is ondergewaardeerd hier in Nederland. Wat niet vreemd is, immers men is hier toch allemaal conservatief ... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je weet.
Ow en sinds wanneer ben jij in de positie om deals te sluiten? Komt hier als een achterlijke mongool binnen vallen en dan moeten wij ons aan jou aanpassen.. Dacht het nietquote:Maar goed, geen deal dus, dus ook geen gezeik meer over dit en dat.
Als het een man is dan:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is het een ze dan? in profiel staat namelijk man.. Ik hou het voorlopig nog op het..
Als het een ze is is dat wel beschamend voor ons soort![]()
Nip/tuck is geniaal, maar jouw posts... tja, daar straalt het simplisme van af...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nip/tuck is niet kansloos het is ondergewaardeerd hier in Nederland. Wat niet vreemd is, immers men is hier toch allemaal conservatief ... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je weet. Maar goed, geen deal dus, dus ook geen gezeik meer over dit en dat.
True, true en truequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Als het een man is dan:
- is het nog kanslozer dat hij een vrouwenserie kijkt
- Heeft hij een usernaam van een wijf
- Is hij gewoon seksueel gefrustreerd omdat niemand het wil, en wil daarom dat wij een orgie gaan houden...
Rustig maar aandachts... , de waarheid is wel hard aangekomen dat de haat zo diep zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt hier als een achterlijke mongool binnen vallen en dan moeten wij ons aan jou aanpassen.. Dacht het niet
Ik maak bezwaar tegen zulke opmerkingen, er is niets mis met het kijken van zogenaamde "vrouwen" series als DH of GA. Een goede show is een goede show, een goede film is een goede film. Het interesseert me dan ook daadwerkelijk niets wie de doelgroep is. Zo heb ik laatst nog before sunset gekeken, een top top film maar zou ik die niet moeten kijken omdat het een vrouwen film is? Als je antwoord ja is dan heb ik medelijden met jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
Als het een man is dan:
- is het nog kanslozer dat hij een vrouwenserie kijkt
Inderdaad geniaal en er is niemand op tv die zoveel L's neemt asl Matt.quote:
Dat niet eens, maar jij brengt gewoon een negatieve sfeer in dit topic en daar hebben we hier geen zin in.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:40 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Rustig maar aandachts... , de waarheid is wel hard aangekomen dat de haat zo diep zit.
[..]
Wel doe je hoodie aan en ga depressief voor je uit zitten staren, misschien helpt dat. Anders kan ik je ook niet helpen ... misschien is het een idee om te stoppen met de doodverwensingen, you know bad karma.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar jij brengt gewoon een negatieve sfeer in dit topic en daar hebben we hier geen zin in.
Dat zijn suggesties niet normatieve uitspraken ... maar de haat verblindt je geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk dat commanderende gepost van jou bevalt mij dus totaal niet.. Wie ben jij om te zeggen wat ik moet doen, hoe ik mij moet gedragen enzovoort enzovoort.. En dit doe je dus bij iedereen in het topic..
"Ga es nadenken over dit" "ga eens zo'n filmpje maken" "doe eens dit"
Flikker toch gewoon op man
Dus je hoeft je dus nergens druk over te maken? Geweldig, is dat ook weer opgelost. Welnu ik hoop dat het een tuigbrug wordt.quote:
Sorry ik zat nog te denken aan dat tuig van vrijdag.quote:
Ik neem aan over de Waal.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar komt hij eigenlijk ergens te liggen?
ik doe t lichtquote:
1e grappige postquote:
Dollarsquote:Op zondag 18 mei 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:. mogguh
, ondanks verwoede pogingen is mylove-gate nog niet voorbij zie ik
.
Ergens tegen half 6 thuis, brak nu. Eerst boven een feestje in Dollars, toen naar beneden in Dollars, toen naar Boogy en uiteindelijk nog een biertje in NDRGRD gedronken
.
Kijk iedereen is bereid een handje bij te dragen ... en swarmahoer ik ben Mr. Funny.quote:
hé, vorige topic vroeg ik je wat je allemaal voor instrumenten speelt, maar daar heb je zeker overheengelezen (of je negeert me natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef morgane het volgende:![]()
Mijn transformatiekunstje!
Nu weer verder lezen over cynisme.
(moeeeeh)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |