QFT 14.gifquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef Grulez het volgende:
Afstuderen is voor de minderen... echt talent laat op zich wachten
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi kleiduif. Je komt net op het verkeerde moment denk ik. Op ChipsZak. na heeft iedereen een hekel aan duiven hier, zijn we vandaag achter gekomen
Ik weet niet in welke flat hij woont maar als het de juiste is, kan hij zo op het balkon van Teigan schijten als hij wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zo ver ik weet.
Ik heb ook geen hekel aan kleiduiven, die zijn cool. Heb er zelfs 1 op mijn kamer. Een oranje zelfs.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zover ik weet.
Mehehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke flat hij woont maar als het de juiste is, kan hij zo op het balkon van Teigan schijten als hij wil.
Noggeen een keer gegil gehoord hier, bij welk doelpunt dan ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef teigan het volgende:
Bij elk doelpunt van Nederland weet ik weet in wat voor buurt ik woon...
daarkan ik me iets bij voorstellen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het WK woonde ik in een flat in Vinkhuizen. Geloof me, je wilt niet tijdens het WK in een flat in Vinkhuizen zijn.
Hoor ze nu in de grote flat.. En ik woon er redelijk ver van afquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het WK woonde ik in een flat in Vinkhuizen. Geloof me, je wilt niet tijdens het WK in een flat in Vinkhuizen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |