QFT 14.gifquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef Grulez het volgende:
Afstuderen is voor de minderen... echt talent laat op zich wachten
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi kleiduif. Je komt net op het verkeerde moment denk ik. Op ChipsZak. na heeft iedereen een hekel aan duiven hier, zijn we vandaag achter gekomen
Ik weet niet in welke flat hij woont maar als het de juiste is, kan hij zo op het balkon van Teigan schijten als hij wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zo ver ik weet.
Ik heb ook geen hekel aan kleiduiven, die zijn cool. Heb er zelfs 1 op mijn kamer. Een oranje zelfs.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kleiduiven schijten niet op je balkon, zover ik weet.
Mehehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke flat hij woont maar als het de juiste is, kan hij zo op het balkon van Teigan schijten als hij wil.
Noggeen een keer gegil gehoord hier, bij welk doelpunt dan ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:32 schreef teigan het volgende:
Bij elk doelpunt van Nederland weet ik weet in wat voor buurt ik woon...
daarkan ik me iets bij voorstellen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het WK woonde ik in een flat in Vinkhuizen. Geloof me, je wilt niet tijdens het WK in een flat in Vinkhuizen zijn.
Hoor ze nu in de grote flat.. En ik woon er redelijk ver van afquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het WK woonde ik in een flat in Vinkhuizen. Geloof me, je wilt niet tijdens het WK in een flat in Vinkhuizen zijn.
TTs met een dagnaam er in zijn gayquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef maok het volgende:
Of: 't is weer dinsdag
Je bent no steeds te vroegquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef MaxMark het volgende:
KAMPIIIOOOOOENNNEEEEEEENNNNNN!!!
Klopt, waarom hemelt iedereen eigenlijk die FEBO zo op?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
oeh daar zit febo inmaar die hebben ranzige patat
Jageen idee, matigste snackketen die er is....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef maok het volgende:
[..]
Klopt, waarom hemelt iedereen eigenlijk die FEBO zo op?
Ach, van mij hoeft ie niet perseé te wisselen, het was maar een opmerking.quote:
Of je bent geil, of je hebt gezopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef maok het volgende:
Blub
van mij wel ik heb een hekel aan outdated TTsquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef maok het volgende:
[..]
Ach, van mij hoeft ie niet perseé te wisselen, het was maar een opmerking.
Geen van beide, op Jus de orange (zonder iets er door) telt voor jou als zuipen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je bent geil, of je hebt gezopen.
quote:
Ik heb wel net mijn laptop gefixt en linux er opgezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef Tangarine het volgende:
Omdat we allemaal geen leven hebben, of gigantische nerds zijn ofzo?
De ontkenningsfase, vanaf daar gaat het misquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel net mijn laptop gefixt en linux er opgezet.maar ik ben geen nerd.
Linux en geen nerd zijn gaan niet samen, sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel net mijn laptop gefixt en linux er opgezet.maar ik ben geen nerd.
Wel als het al op je laptop staat als je hem koopt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:28 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Linux en geen nerd zijn gaan niet samen, sorry
Zullen we dat KLB topic ff volbaggeren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:30 schreef moemoe het volgende:
Kwartet.
Doe eerst maar op MSN komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zullen we dat KLB topic ff volbaggeren?
Huh gevlucht? Nietus! Zat ik ergens met jou alleen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef moemoe het volgende:
* moemoe spiekt in fobo van Tangarine
Aaaah, ik weet weer wie je bent! Die ene die snel naar de grote tafel vluchtte toen hij met mij alleen zat.
Ajoh daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef moemoe het volgende:
Ik post hier en ik ben niet eens een Groninger.
Oooh! In de eerste kroeg na de pizzeria. Grote tafel was drukbezet, ik ging drankjes opnemen en daarna bestellen. Toen ging ik bij jou zitten bij de deur en jij zag dat er een plekje was aan de grote tafel en vluchtte snel wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Huh gevlucht? Nietus! Zat ik ergens met jou alleen?
Volgens mij denk je nu aan iemand anders, want ik heb de hele tijd aan die stomme tafel gezeten... maar ik vond je niet eng hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh! In de eerste kroeg na de pizzeria. Grote tafel was drukbezet, ik ging drankjes opnemen en daarna bestellen. Toen ging ik bij jou zitten bij de deur en jij zag dat er een plekje was aan de grote tafel en vluchtte snel weg.
De ouders van mijn beste vriendin willen zelfs in Groningen gaan wonen. Dat zijn rasechte Rotterdammers, maar ze verlangen naar rust en een boerderij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh daar hebben wel meer mensen last van.
Stomme tafel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:34 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Volgens mij denk je nu aan iemand anders, want ik heb de hele tijd aan die stomme tafel gezeten... maar ik vond je niet eng hoorVolgende keer ga ik daadwerkelijk tegen je praten!
Ja, maar, Groningen is ook tof! ( Al snap ik het niet echt van het willen van een boerderij...)quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
De ouders van mijn beste vriendin willen zelfs in Groningen gaan wonen. Dat zijn rasechte Rotterdammers, maar ze verlangen naar rust en een boerderij.
Snap jij dat nou?
Ow, niks bijzonders, heb gewoon een hekel aan die kroeg stiekumquote:
****NERD ALERT****quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik krijg aMSN niet aan de gang op dat kutding.
laat me ff fix0ren.
In de omgeving van Groningen zijn de huizen goedkoper, is het groener en ze willen beesjes.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, maar, Groningen is ook tof! ( Al snap ik het niet echt van het willen van een boerderij...)
Hm, gaan tequila en fokmeets goed samen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de omgeving van Groningen zijn de huizen goedkoper, is het groener en ze willen beesjes.
De volgende keer moet je opstaan en zeggen: ''Tequila voor iedereen!!!''. Moet je eens kijken hoe stom die kroeg dan is.
Ja we wisten niet precies waar hij zatquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef moemoe het volgende:
Ow en de volgende keer wel een karaoke bar.
Alleen maar omdat ik met Alex een duet wil doen. Wat hij natuurlijk al te graag wil.
http://www.thaiprincess.nl/movie.htmlquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hm, gaan tequila en fokmeets goed samen?
Er zit toch een karaokebar boven die pizzeria?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja we wisten niet precies waar hij zat
Minder brave Groningen-meet dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |