Prosacs genoeg! Dag Prosac!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duiven zat, ik had het nest laten staan en dan wachten tot moeke terug was. gebraden duif.![]()
Ah, je woont in de goede straat deze mand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb ook maar meteen een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort, goede herinnering
Kweenie, maar hij verloopt ergens deze maand ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je woont in de goede straat deze mand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, maar ik weet niet of ik dat bij duiven ook zozeer ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je tegen abortus, CZ.?
Goedemiddag CZ.quote:
Duurt ook niet lang meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:15 schreef JH87 het volgende:
In India zijn de werknemers anders wel heel erg goedkoop. Als je bijv. een website nodig hebt; kun je 'm het beste daar laten bouwen.
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
In China hebben ze de infrastructuur nog niet op orde, derhalve liggen daar de transportkosten per kilometer twee keer zo hoog als in Groot-Brittannië, die al de hoogste kosten van Europa heeft..
Vertel eens mien jongquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |