abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:28:53 #26
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59460264
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

zielig.
Duiven zat, ik had het nest laten staan en dan wachten tot moeke terug was. gebraden duif.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:30:20 #27
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_59460307
Lyssa gefeliciteerd.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 14:31:25 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59460333
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef Prosac het volgende:

[..]

Duiven zat, ik had het nest laten staan en dan wachten tot moeke terug was. gebraden duif.
Prosacs genoeg! Dag Prosac!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_59460347
Ik heb ook maar meteen een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort, goede herinnering
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_59460365
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb ook maar meteen een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort, goede herinnering
Ah, je woont in de goede straat deze mand?
pi_59460373
Moeke zat er nog toen ik het balkon opging, en ze kwam uiteindelijk nog terug, maar werd afgeschrokken door poes..

ik heb eigenlijk gewoon geen zin om mijn balkon ondergescheten te hebben, nu ik er van dat grastapijt heb liggen... En zo'n versgelegd ei weggooien is wmb niet zielig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 14:33:30 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59460394
Ik vind het wel zielig. .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_59460397
Die kortingen lijken idd raar, maar ze doen het wel vaker op zo'n manier. Soms per straat/wijk, soms per even/oneven nummer, enz. Het is een soort van loterij
pi_59460438
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ah, je woont in de goede straat deze mand?
Kweenie, maar hij verloopt ergens deze maand ofzo
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_59460582
OMG ik ben lid op een bouwvakkersforum.. En daar zie je wel eens een taalfout.... Maar nu breekt mijn klomp Hoe deze bouwvakker hoofdzakelijk spelt.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59460626
Ben je tegen abortus, CZ.?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 14:43:32 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59460689
Nee, en jaja, ik weet wel dat je dat als zoiets zou kunnen zien. So what. . Voor hetzelfde geld vind ik abortus ook zielig, maar dat betekent nog niet dat ik er tegen ben.
pi_59460789
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je tegen abortus, CZ.?
Ik wel, maar ik weet niet of ik dat bij duiven ook zozeer ben.
Wij hebben in ons studentenhuis één keer een duif laten zitten, buiten het feit dat jonge duifjes véél lawaai kunnen maken, lag er serieus aan het einde van het seizoen op een gebied van zo'n 5 vierkante meter zéker 5 CM poep en zooi.

Hoe voorkom je dat zonder een ei te sloepn is dan de vraag. Want inderdaad, ik vind het ook wel een beetje zielig.

Bij de tweede duif heeft mijn huisgenote hem er af geschopt voor ik wat kon zeggen, dus gelukkig hoef ik ook geen mening te hebben
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 14:49:45 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59460919
Ik zou het nest verplaatsen ofzo, naar iets dichtbij. Ik zou het niet verpletteren en weggooien.
pi_59461100
Er is eigenlijk geen plaats om het te verplaatsen.. De meeste buren hebben hun balkon duifbestendig gemaakt, en wij zitten gewoon ook met de kat, en straks met twee katten, die ik ook niet hun plekje op het balkon wil ontzeggen... DAn vind ik het zieliger als zij over een paar weken ineens zo'n kuikentje te grazen zouden nemen, of dat de ouders dan alsnog het nest achter laten.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59461353
Als je een nest verplaatst is 't ook gedaan met de eitjes want dan komt moeder duif echt niet meer terug hoor.
Don't think twice, it's all right.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 15:07:19 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59461397
Ik zou het iig proberen, en het niet meteen weggooien. Maarja. Dit is toch een nutteloze discussie,
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:15:19 #43
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59461634
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Prosacs genoeg! Dag Prosac!
Goedemiddag CZ.
Ik ben inderdaad van het menselijk ras, waarvan er toch zeker de helft mag/moet verdwijnen om de wereld een beetje leefbaar te houden.
India en China eerst overigens, daar wonen meer dan een miljard mensen per land.
pi_59461651
In India zijn de werknemers anders wel heel erg goedkoop. Als je bijv. een website nodig hebt; kun je 'm het beste daar laten bouwen.
pi_59461801
In China hebben ze de infrastructuur nog niet op orde, derhalve liggen daar de transportkosten per kilometer twee keer zo hoog als in Groot-Brittannië, die al de hoogste kosten van Europa heeft..
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:21:52 #46
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59461829
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:15 schreef JH87 het volgende:
In India zijn de werknemers anders wel heel erg goedkoop. Als je bijv. een website nodig hebt; kun je 'm het beste daar laten bouwen.
Duurt ook niet lang meer.
Hoe sterker de economie, hoe duurder de werknemer. China besteed al veel kledingarbeid weer uit aan landen als Vietnam en de Filipijnen. Ze willen echter wel "made in China" op het label houden.
pi_59461878
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
In China hebben ze de infrastructuur nog niet op orde, derhalve liggen daar de transportkosten per kilometer twee keer zo hoog als in Groot-Brittannië, die al de hoogste kosten van Europa heeft..
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.
pi_59461916
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:23 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.
Vertel eens mien jong
pi_59461985
In de VS wilden ze toen binnen een paar weken 2.000.000 t-shirts met een opdruk in de richting van 'Remember 9/11', precies weet ik het niet meer. In de VS of Europa was er niemand die zo'n aantal in zo'n kort tijdsbestek kon leveren, waarop de Chinezen een boot vol met machines heeft gezet, er een hoop werknemers bij heeft gegooid en terwijl de boot naar de VS voer die t-shirts heeft laten maken.

Ik zou eens moeten googlen naar hoe 't nou precies zat.
pi_59461994
Het is in ieder geval een vorm van creatief denken waar we hier in het westen nog wel wat van zouden kunnen leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')