Zeg JesseH87, die act mag wel weer afgelopen zijn hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef JH87 het volgende:
ser!
Even met een steriel/zo schoon mogelijk naaldje het vel eromheen een beetje aan de kant pulkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een week een splinter in m'n vinger die ik er maar niet uit krijg..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een week een splinter in m'n vinger die ik er maar niet uit krijg..
Ja, hoe denk je dat ik mij al een week vermaak? Gék word ik ervan!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]Dat kan ik écht niet! Hij moét en zál er dan uit. Eerst gewoon prutsen als dat niet lukt -> speld erbij en doorprutsen, als dat óók niet lukt (zeer zeldzaam) -> Scalpeltje.
Maar eruit zál hij!
Dat MOET een grapje zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:07 schreef nietzman het volgende:
Wat een fucking kansloosheid ook van de gemeente..
In de brief dat m'n ID zou gaan verlopen staat dat bewoners van straten waarvan de eerste letter van het laatste woord begint met een A, B, C, D, E of G een korting van 4.50 krijgen. wtf..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef teigan het volgende:
Ik had ook korting gekregen als ik het in een bepaalde week aanvroeg(ik was nog wel op tijd..)... Maar ik was natuurlijk te laat...
Ik vind hier net een ei op mijn balkon.... Blijkt er dus een duif ons balkon als kraamkamer te hebben uitgekozen... Ei over de rand, en het nest erachteraan....
Prosacs genoeg! Dag Prosac!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duiven zat, ik had het nest laten staan en dan wachten tot moeke terug was. gebraden duif.![]()
Ah, je woont in de goede straat deze mand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb ook maar meteen een afspraak gemaakt voor een nieuw paspoort, goede herinnering
Kweenie, maar hij verloopt ergens deze maand ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je woont in de goede straat deze mand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, maar ik weet niet of ik dat bij duiven ook zozeer ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je tegen abortus, CZ.?
Goedemiddag CZ.quote:
Duurt ook niet lang meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:15 schreef JH87 het volgende:
In India zijn de werknemers anders wel heel erg goedkoop. Als je bijv. een website nodig hebt; kun je 'm het beste daar laten bouwen.
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
In China hebben ze de infrastructuur nog niet op orde, derhalve liggen daar de transportkosten per kilometer twee keer zo hoog als in Groot-Brittannië, die al de hoogste kosten van Europa heeft..
Vertel eens mien jongquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een hele mooie anekdote over China herinneren ten tijde van 9/11.
Ah, bedankt voor de herinnering. Ik moet nog een korte broek voor de vakantie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duurt ook niet lang meer.
Hoe sterker de economie, hoe duurder de werknemer. China besteed al veel kledingarbeid weer uit aan landen als Vietnam en de Filipijnen. Ze willen echter wel "made in China" op het label houden.
Wij bediscussieren de wereldeconomie en jij komt aan met zoietsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de herinnering. Ik moet nog een korte broek voor de vakantie.
Hoezo? Hij had het toch gekocht?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef freecell het volgende:
hoi
Ik compenseer voor TARA's middag, die heeft namelijk morgen een tentamen en moet dus stampen
Zonder mensen die korte broeken kopen wás er niet eens een wereldeconomie!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij bediscussieren de wereldeconomie en jij komt aan met zoiets![]()
!
Chinezen hebben gewoon een uitstekende handelsgeest, "moderne joden". Eigenlijk sowieso een groot deel van het Aziatisch volk. Getuige bijvoorbeeld het wegjagen van de chinese bevolking op allerlei indonesische eilanden omdat zij de rijke bevolking vormden en dat autochtone indo's dat in hun bezit wilden hebben. Gevolg: economie plat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef JH87 het volgende:
Het is in ieder geval een vorm van creatief denken waar we hier in het westen nog wel wat van zouden kunnen leren.
Heel fout, maar ik moest hardop lachen in de UB.quote:
Was jij dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel fout, maar ik moest hardop lachen in de UB..
Maar jij bent de koningin van de hotpants!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zonder mensen die korte broeken kopen wás er niet eens een wereldeconomie!
KWamen er ook autos in voor?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een stuk gemaakt -samen met een klasgenoot- over China en haar economie?
waarvoor dank!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zonder mensen die korte broeken kopen wás er niet eens een wereldeconomie!
Nee.quote:
Ik val allang niet meer op tussen al die mensen die denken dat ze in de kroeg zitten hier.quote:
Ik draag ook uit principe alleen maar heel korte korte broeken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar jij bent de koningin van de hotpants!
Ik heb wel kort de infrastructuur genoemd, en hun shizzle. Maar waarom zou ik in hemelsnaam een heel stuk over auto's erbij gaan doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Transport is de kurk waar een economie op drijft.
Omdat je vriendjes bent met een van de weinige menen in nl die ook maar IETS van de chinese auto industrie af weetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel kort de infrastructuur genoemd, en hun shizzle. Maar waarom zou ik in hemelsnaam een heel stuk over auto's erbij gaan doen.
Had er een 7,7 op.
Maar keek je wel even om je heen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik val allang niet meer op tussen al die mensen die denken dat ze in de kroeg zitten hier.
Maar dat had niets met mijn AK stuk te maken, en ik heb al helemaal geen economisch stuk in elkaar gezet zodat jij later iets zou kunnen lezen over chinese auto industrie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je vriendjes bent met een van de weinige menen in nl die ook maar IETS van de chinese auto industrie af weet![]()
Nee gek ik ben de beste bron die je je had kunnen wensenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar dat had niets met mijn AK stuk te maken, en ik heb al helemaal geen economisch stuk in elkaar gezet zodat jij later iets zou kunnen lezen over chinese auto industrie.
No wai!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee gek ik ben de beste bron die je je had kunnen wensen
En, wat was je conclusie?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien was de hoofdvraag 'Kan China één van de nieuwe, belangrijkste spelers in de wereldeconomie worden?', dus geen hele stukken over auto's. Punt uit!
Onze conclusie was best vaag, tegen die tijd was het 12 uur 's nachts of later, en hadden we geen zin meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, wat was je conclusie?
Ik heb vandaag net college gehad over globalisatie en dat China heus zo eng niet is.
Professor Ho?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, wat was je conclusie?
Ik heb vandaag net college gehad over globalisatie en dat China heus zo eng niet is.
Nee, niet dus. Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:18 schreef Prosac het volgende:
was het een aziatisch aandoende klein professortje?
Toen ik op invoeren drukte realiseerde ik mij dat ook wel eik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel fout, maar ik moest hardop lachen in de UB..
Hallo RZ!.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik draag ook uit principe alleen maar heel korte korte broeken.
nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:28 schreef Kleiduif het volgende:
hey maok
Hoe gaat het met jou afstuderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |