Niks gemerkt van afgelopen nacht, dus hoera.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef teigan het volgende:
Zo te zien krijgen we morgen weer een herkansing op zwaar onweer...
baby's zijn altijd lief.. Zolang ze daarna maar wel weer met pappa of mamma mee naar huis gaan..quote:Op zondag 1 juni 2008 17:52 schreef Tangarine het volgende:
Het kindje waar ik vandaag op kraamvisite was, zooo lief
[ afbeelding ]
Amigoquote:Op zondag 1 juni 2008 17:53 schreef Stienn het volgende:
Welke pizzaria bezorgt lekkere pizza's?
quote:
En nog erger: de modjes zijn te dom om te begrijpen wat je post.quote:
500 seksscenes gemaakt?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gister een Groningstalige sexscene op een van mn DVDs gezien.
En zonet weer meer dan 500 gemaakt
Waar zouden we toch zijn zonder freecell?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Misschien trouwens handig om ook in dit topic de pizza-meet info even weer op te rakelen?
Tinkerbell, schatje, ik ben net thuis, ik ben vrolijk, ik zing en dansquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, lieverd, het is al half 8 geweest.
goed ideequote:
Repsect.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik zit al vanaf tien uur vanochtend in de UB. Ben wel van 6 tot 7 naar huis geweest om te eten, en ga hier nog door tot sluitingstijd.
Heb je een vraag?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is hier iemand katholiek?
Vuur is wel stereotiep. Dan ben je zo weggefikt en dus dood (voor zover je dat niet al bent als je in de hel zitquote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor de katholieken onder ons, kunnen jullie je vinden in een beeld van de hel als gelokaliseerde plaats vol vuur en vlammen waar je eeuwige straffen moet ondergaan? En de situering van die hel, zien jullie die dan als in een diepte, dus letterlijk als onderwereld?
Heerser van de hel is de duivel. En hoe die er komt weet ik niet, hij was er altijd al. Een beetje zoals God zeg maar.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en, wie is de heerser van de onderwereld, voor zover aanwezig, en hoe komt die er dan?
Die bron dat ben ik want dit is zoals ik het zie en denk hoe het is.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en een onderbouwing met een bron zou natuurlijk helemaal tof zijn. Ik weet geen fuck van het katholicisme.
Bedankt, dan zal indruk maken op m'n docenten.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vuur is wel stereotiep. Dan ben je zo weggefikt en dus dood (voor zover je dat niet al bent als je in de hel zit). Hoe het precies zit weet ik niet, maar vervelend is het wel. En de Hel ligt naast de hemel in mijn ogen. Want onder ons zit de aarde.
[..]
Heerser van de hel is de duivel. En hoe die er komt weet ik niet, hij was er altijd al. Een beetje zoals God zeg maar.
[..]
Die bron dat ben ik want dit is zoals ik het zie en denk hoe het is.
Ik, en gewoon met de gRover.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en, wie is de heerser van de onderwereld, voor zover aanwezig, en hoe komt die er dan?
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De UB gaat dicht, ik mag naar huis..
Anders had jeje slaapzak nog mee moeten nemenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De UB gaat dicht, ik mag naar huis..
Aah kjoet.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:52 schreef Tangarine het volgende:
Het kindje waar ik vandaag op kraamvisite was, zooo lief
[ afbeelding ]
Ah, vandaarquote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Ik ben nu ook nog een kruidcake aan het bakken. Ik ga zo naar mijn stage plek, even trakteren op mijn laatste stagedag.
Ik moest eerst nog even langs de supermarktquote:Op maandag 2 juni 2008 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar
En het komt niet in je op om dat op zondagavond te doen?
Nacht vol gespook?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo productief allemaal? Ik wilde om 7 uur opstaan, maar na weer een nacht vol gespook heb ik daar half 9 van gemaakt. Nu nog even hard aan de slag, hopelijk, en dan om 12 uur weer werken.
Ja niet letterlijk hoor. Maar zo noem ik het als ik uren heb liggen woelen met gedachten die niet op een rijtje willen, en het hele huis ben doorgelopen in de hoop een beetje rust te vinden.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke baby hoor Tanga
Maareh, zitten de ouders er wel op te wachten dat jij die baby ergens op het internet plaatst? Het is niet dat wij wat met die baby te maken hebben of kennen.
Ik moet er zelf namelijk niet aan denken dat straks iedereen maar foto's maakt en het overal plaatst. FOK! is nog tot daar aan toe, aangezien we hier wel bekend zijn. Maar stel je voor dat iemand het besluit op GoT of Buzzebee for instance te plaatsen. Fora waar wij nooit komen.
Nee, ik heb de overgebleven cake achter gelaten op mijn stage. Ik vermoed dat het, nu de lunch ook is geweest, wel op is.quote:
Lekker! Proeven?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
Middag.Vandaag nog een 1200 woorden essay schrijven waar ik nog niet aan begonnen ben.
En doe ik al de hele dag? Cakejes bakken (wel geweldig lekker geworden.) en ijsjes eten.
Ik had vanmorgen na een half uurtje deel 1 van mijn 4-delige verslag af.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
Middag.Vandaag nog een 1200 woorden essay schrijven waar ik nog niet aan begonnen ben.
En doe ik al de hele dag? Cakejes bakken (wel geweldig lekker geworden.) en ijsjes eten.
Nee nog niet, die begint pas donderdag.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef teigan het volgende:
Dat zou mooi zijn ChipsZak.
Ben jij al met de proefwerkweek begonnen dan?
bah, ik kan er echt even slecht tegen, al die mensen die over lekkere dingen praten terwijl ik ze niet mag eten van mezelf.... Ik krijg dan ook de neiging om de kasten door te gaan zoeken...
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn nederlands mondeling ging goed.
Wordt waarschijnlijk tussen een 7 en een 8.
Woppaquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn nederlands mondeling ging goed.
Wordt waarschijnlijk tussen een 7 en een 8.
Ik zal ophouden.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef teigan het volgende:
bah, ik kan er echt even slecht tegen, al die mensen die over lekkere dingen praten terwijl ik ze niet mag eten van mezelf.... Ik krijg dan ook de neiging om de kasten door te gaan zoeken...
mwah, het is meer een persoonlijke frustratie hoor, over een paar dagen ben ik er weer helemaal aan gewent, en kan ik het weer hebben.... Tot die tijd is het even doorbijten..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zal ophouden.Sowieso ook beter voor mezelf, want ik zou minder gaan snoepen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, ik heb de overgebleven cake achter gelaten op mijn stage. Ik vermoed dat het, nu de lunch ook is geweest, wel op is.
Watjes in je neus ?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn loopneus van de hooikoorts is echt verschrikkelijk.
Dat klinkt als een zucht van verlichtingquote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik zit.
Meer een voldaan: 'Ha, ik heb een goede dag gehad'. Gewerkt van 12 tot 6, en toen ik thuis kwam vroeg m'n huisgenoot of ik mee ging hard lopen, dus zijn we nog een uurtje weg geweest. Geweldig bij het water langs, helemaal stil, alleen een beetje wind.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zucht van verlichting
Wat de reden ook was, het was in ieder geval niet om de boel sneller te makenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen al bekomen van de downtime?
Het is nu wel snel hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 21:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat de reden ook was, het was in ieder geval niet om de boel sneller te maken
quote:Grote delen van Nederland moeten zich opmaken voor heftig onweer. Door de hitte kunnen de buien bijzonder heftig worden, waarschuwt het KNMI maandagmiddag.
Het vochtige warme weer ontaardt maandagmiddag en -avond in onweer, meldt de weersdienst. Buien ontstaan in gebieden waar zeer warme lucht in aanraking komt met koelere lucht. Dit overgangsgebied ligt nu boven Nederland.
Vooral in het oosten is het warm. Op sommige plekken is het maandag meer dan 30 graden. Groningen en Friesland maken goede kans het noodweer te ontlopen, weet de weerdienst.
niets van gemerktquote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen al bekomen van de downtime?
Ik heb vandaag 4 bikini's gekocht (deze dus 2 keer, in verschillende maten omdat ik niet voor mijn hele bikini dezelfde maat heb):quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is half elf 's avonds en ik zit nog steeds in bikini omdat het zo warm is op m'n kamer..
Hier is het anders warm. Ik zou het zelfs haast fucking warm willen noemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:24 schreef Bob. het volgende:
Het koelt wel al flink af opeens.
En essays zijn prut. En ik vooral lui.
Ik heb deze laatst van de mama van Do2 gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
niets van gemerkt
[..]
Ik heb vandaag 4 bikini's gekocht (deze dus 2 keer, in verschillende maten omdat ik niet voor mijn hele bikini dezelfde maat heb):
[ afbeelding ]
Krimpen die dingen zo snel?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb deze laatst van de mama van Do2 gekregen.. Ik ben dol op bikini's.
. Jammer dat die van vorig jaar ondertussen allemaal te klein zijn.
.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat lukt wel. Tenminste, ik word 's ochtends mijn bed uitgebrand.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga maar eens naar bed in mijn hete slaapkamer. Moet morgen voor 7 uur 's ochtends mijn bed uit
Vorig jaar had ik zlef de meest complete agenda op de site.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef Prosac het volgende:
Alexxx, hoe hou jij in de gaten dat dat soort races er zijn? In Ter Apel is er ook vaak stockcar (op asfalt) maar in de modder is het eigenlijk cooler. Maar ik mis altijd de data waarop het is.
Ja. Zet een stel hekken om een weiland en je het een dirt track. Over een oaar weken is het weer bij mn broer in het land.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:46 schreef Inkomen het volgende:
Zijn er dirt tracks in het noorden?
Cool. Ik ben sinds een paar jaar het hele overzicht van races waar dan ook ter wereld kwijtgeraakt, dus misschien heb ik gewoon weer een goede aanleiding nodig.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Zet een stel hekken om een weiland en je het een dirt track. Over een oaar weken is het weer bij mn broer in het land.
Ginaf.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en dat hele heftige onweer had ik dus wel, zat op de veluwe toenboom over de weg
winkels die werden leeggepompt, hele straten onder gelopen, iedereen buiten in zwemkleding.
En de witte broeken zagen er weer appetijtelijk uit!
Zin om 22 juni mee naar de truck cross in Eelde?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Cool. Ik ben sinds een paar jaar het hele overzicht van races waar dan ook ter wereld kwijtgeraakt, dus misschien heb ik gewoon weer een goede aanleiding nodig.
Mn favoriete Bobjequote:Op maandag 2 juni 2008 23:56 schreef Bob. het volgende:
Ingeleverd!4 minuten voor de deadline en met 1 woord meer dan het absolute minimum.
Maar wel klaar!
Hallo Alex! En Inkomen!
22 juni, een zondag, ziet er qua planning rustig uit, truck cross klinkt aanlokkelijk. Mag ik een voorlopige 'ja' overhandigen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zin om 22 juni mee naar de truck cross in Eelde?
Ik vind het stom dat ik thuis zit terwijl er een heel leuk feest is.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:58 schreef Inkomen het volgende:
Hoe gaat het ermee, Bob?
Mag. maar je 14 juni ken je me irl, en dan dnek je er wellicht heel anders overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
22 juni, een zondag, ziet er qua planning rustig uit, truck cross klinkt aanlokkelijk. Mag ik een voorlopige 'ja' overhandigen?
ga naar de veluwe!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:12 schreef nietzman het volgende:
GODVER IK WIL REGEN.
IK ZIT NOU AL UREN VOOR DE KAT Z'N KUT MET WIJN OP HET BALKON.
Wat voor feest, gewoon feest, speciaal feest?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik thuis zit terwijl er een heel leuk feest is.Maar ik wil morgen op tijd gaan studeren dus ik ben er niet.
![]()
En hoe is het met Inkomen?
Da's een te voorbarige conclusie, ik sta namelijk (nog?) niet op de gastenlijst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag. maar je 14 juni ken je me irl, en dan dnek je er wellicht heel anders over
Ammehoela, je komt zelf maar. Mijn huidige fles is ook op, maar misschien dat ik zo nog eentje aanbreek.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:14 schreef nietzman het volgende:
Kommie wijn brengen, Wouter? De mijne is op.
Een feest van mijn studievereniging, die zijn altijd goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wat voor feest, gewoon feest, speciaal feest?
Met Inkomen gaat het benauwd, duf & met ergens een weerzin tegen slapen, dus wijn.
OMG PARADOX !!1.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Jouw balkon was toch juist inimini? Je had er wel twee, dat wel!
M'n voorste is best groot. Maar je mag ook op het achterste hoor, terwijl ik en Wouter chillen op de voorste!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Jouw balkon was toch juist inimini? Je had er wel twee, dat wel!
Kijk, zo hebben we allemaal iets. Kom snel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:25 schreef Bob. het volgende:
Ik heb anderhalf heel lekker cakeje in ruil voor wijn?
Nee dank je, je vruchtensapje eerder vanavond was voldoende.quote:
Maar ik heb de wijn. Vraag & aanbod, jeweets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kijk, zo hebben we allemaal iets. Kom snel!
Zij de cake, jij de wijn, ik het balkon!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Inkomen het volgende:
Maar ik heb de wijn. Vraag & aanbod, jeweets.
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:26 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je, je vruchtensapje eerder vanavond was voldoende.
Ik op dit moment de wijn ook moeilijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zij de cake, jij de wijn, ik het balkon!
Ik kan het balkon moeilijk naar een van jullie verslepen hè!
Weet je hoe gay.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:48 schreef Bob. het volgende:
Jullie mogen ook zonder mij gezellig samen op het balkon kruipen met een flesje wijn hoor.
Het begin is inderdaad dan niet goed, maar gelukkig is de dag nog jongquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dagen waarop opstaan pas anderhalf uur na de wekker lukt en je daarna in het voorbij gaan je ex tegenkomt, kwalificeren bij mij niet als 'goed'.
Door die ex heb ik bij een psycholoog gezeten, dus zó heel graag kom ik 'm niet tegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:12 schreef nietzman het volgende:
Ik dacht dat je al weer even een nieuw vriendje had DaD?
Nietz, ik heb oude videobeelden van je gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, nog wat suf gerommel als een stukke spaarlamp maar hozen ho maar..
Had je hier net moeten kijken. Dat was zéker wel een hoosbui!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, nog wat suf gerommel als een stukke spaarlamp maar hozen ho maar..
Ik heb "De dood schijt ons niet" ook nog weer eens gezien laatst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef skiczukie het volgende:
Nietz, ik heb oude videobeelden van je gevonden.Uit je Adidas-periode met korte dreadjes.
Ja, eefjes maar. M'n balkon had minimaal blank moeten staan hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef freecell het volgende:
Had je hier net moeten kijken. Dat was zéker wel een hoosbui!
Die stoel die we gemolt hebben, die heb ik ook op video. Of tenminste de worstelpartij daarvoor dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb "De dood schijt ons niet" ook nog weer eens gezien laatst..
Ik maak daar eigenlijk juist van dat er straks nog een onweersbui komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Cornbread het volgende:
Als het goed is issie zo weer voorbij.
http://radar.weeronline.nl/
Ik heb zo nu en dan een uitslaapdag nodig, ik probeer morgen weer op tijd op te staan (hoop ik)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou ritme is net zo verneukt als dat van mij
Ah die heb ik lang niet meer gehoordquote:
Oké grapjee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
is geen muziek dvd, is speelfilm. ik heb stuk of 10 muziek dvds
Geen geluidsoverlast veroorzaken graag.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik moet vanavond naar het Zernike tennissen ( buiten)
Haha, dat gaat leuk worden heb ik al wel weer door
www.knmi.nl ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:40 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat zijn de weersvoorspelling voor aankomende avond of nacht?
Dan niet meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Inkomen het volgende:
O ja, is de inschrijving voor de pizzameet nog open? Ik denk dat ik wel mee kan.
We weten nog niet eens welke pizzeria het word.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Flauw. Heeft nog niemand gereserveerd vor zover ik weet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Inkomen het volgende:
O ja, is de inschrijving voor de pizzameet nog open? Ik denk dat ik wel mee kan.
alshet maar een met schnitzels en/of saté is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We weten nog niet eens welke pizzeria het word.
En toch hebben er nog maar 10 op de poll gestemd. Kom op mensen.quote:
Als je mee wilt moet je je nog wel even aanmelden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:01 schreef Mark_Boelen het volgende:
we kunnen altijd nog uitwijken naar het feithhuis he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |