Ah, vandaarquote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Ik ben nu ook nog een kruidcake aan het bakken. Ik ga zo naar mijn stage plek, even trakteren op mijn laatste stagedag.
Ik moest eerst nog even langs de supermarktquote:Op maandag 2 juni 2008 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar
En het komt niet in je op om dat op zondagavond te doen?
Nacht vol gespook?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo productief allemaal? Ik wilde om 7 uur opstaan, maar na weer een nacht vol gespook heb ik daar half 9 van gemaakt. Nu nog even hard aan de slag, hopelijk, en dan om 12 uur weer werken.
Ja niet letterlijk hoor. Maar zo noem ik het als ik uren heb liggen woelen met gedachten die niet op een rijtje willen, en het hele huis ben doorgelopen in de hoop een beetje rust te vinden.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke baby hoor Tanga
Maareh, zitten de ouders er wel op te wachten dat jij die baby ergens op het internet plaatst? Het is niet dat wij wat met die baby te maken hebben of kennen.
Ik moet er zelf namelijk niet aan denken dat straks iedereen maar foto's maakt en het overal plaatst. FOK! is nog tot daar aan toe, aangezien we hier wel bekend zijn. Maar stel je voor dat iemand het besluit op GoT of Buzzebee for instance te plaatsen. Fora waar wij nooit komen.
Nee, ik heb de overgebleven cake achter gelaten op mijn stage. Ik vermoed dat het, nu de lunch ook is geweest, wel op is.quote:
Lekker! Proeven?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
Middag.Vandaag nog een 1200 woorden essay schrijven waar ik nog niet aan begonnen ben.
En doe ik al de hele dag? Cakejes bakken (wel geweldig lekker geworden.) en ijsjes eten.
Ik had vanmorgen na een half uurtje deel 1 van mijn 4-delige verslag af.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
Middag.Vandaag nog een 1200 woorden essay schrijven waar ik nog niet aan begonnen ben.
En doe ik al de hele dag? Cakejes bakken (wel geweldig lekker geworden.) en ijsjes eten.
Nee nog niet, die begint pas donderdag.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef teigan het volgende:
Dat zou mooi zijn ChipsZak.
Ben jij al met de proefwerkweek begonnen dan?
bah, ik kan er echt even slecht tegen, al die mensen die over lekkere dingen praten terwijl ik ze niet mag eten van mezelf.... Ik krijg dan ook de neiging om de kasten door te gaan zoeken...
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn nederlands mondeling ging goed.
Wordt waarschijnlijk tussen een 7 en een 8.
Woppaquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn nederlands mondeling ging goed.
Wordt waarschijnlijk tussen een 7 en een 8.
Ik zal ophouden.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef teigan het volgende:
bah, ik kan er echt even slecht tegen, al die mensen die over lekkere dingen praten terwijl ik ze niet mag eten van mezelf.... Ik krijg dan ook de neiging om de kasten door te gaan zoeken...
mwah, het is meer een persoonlijke frustratie hoor, over een paar dagen ben ik er weer helemaal aan gewent, en kan ik het weer hebben.... Tot die tijd is het even doorbijten..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zal ophouden.Sowieso ook beter voor mezelf, want ik zou minder gaan snoepen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, ik heb de overgebleven cake achter gelaten op mijn stage. Ik vermoed dat het, nu de lunch ook is geweest, wel op is.
Watjes in je neus ?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn loopneus van de hooikoorts is echt verschrikkelijk.
Dat klinkt als een zucht van verlichtingquote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, ik zit.
Meer een voldaan: 'Ha, ik heb een goede dag gehad'. Gewerkt van 12 tot 6, en toen ik thuis kwam vroeg m'n huisgenoot of ik mee ging hard lopen, dus zijn we nog een uurtje weg geweest. Geweldig bij het water langs, helemaal stil, alleen een beetje wind.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zucht van verlichting
Wat de reden ook was, het was in ieder geval niet om de boel sneller te makenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen al bekomen van de downtime?
Het is nu wel snel hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 21:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat de reden ook was, het was in ieder geval niet om de boel sneller te maken
quote:Grote delen van Nederland moeten zich opmaken voor heftig onweer. Door de hitte kunnen de buien bijzonder heftig worden, waarschuwt het KNMI maandagmiddag.
Het vochtige warme weer ontaardt maandagmiddag en -avond in onweer, meldt de weersdienst. Buien ontstaan in gebieden waar zeer warme lucht in aanraking komt met koelere lucht. Dit overgangsgebied ligt nu boven Nederland.
Vooral in het oosten is het warm. Op sommige plekken is het maandag meer dan 30 graden. Groningen en Friesland maken goede kans het noodweer te ontlopen, weet de weerdienst.
niets van gemerktquote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen al bekomen van de downtime?
Ik heb vandaag 4 bikini's gekocht (deze dus 2 keer, in verschillende maten omdat ik niet voor mijn hele bikini dezelfde maat heb):quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is half elf 's avonds en ik zit nog steeds in bikini omdat het zo warm is op m'n kamer..
Hier is het anders warm. Ik zou het zelfs haast fucking warm willen noemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:24 schreef Bob. het volgende:
Het koelt wel al flink af opeens.
En essays zijn prut. En ik vooral lui.
Ik heb deze laatst van de mama van Do2 gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
niets van gemerkt
[..]
Ik heb vandaag 4 bikini's gekocht (deze dus 2 keer, in verschillende maten omdat ik niet voor mijn hele bikini dezelfde maat heb):
[ afbeelding ]
Krimpen die dingen zo snel?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb deze laatst van de mama van Do2 gekregen.. Ik ben dol op bikini's.
. Jammer dat die van vorig jaar ondertussen allemaal te klein zijn.
.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat lukt wel. Tenminste, ik word 's ochtends mijn bed uitgebrand.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga maar eens naar bed in mijn hete slaapkamer. Moet morgen voor 7 uur 's ochtends mijn bed uit
Vorig jaar had ik zlef de meest complete agenda op de site.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef Prosac het volgende:
Alexxx, hoe hou jij in de gaten dat dat soort races er zijn? In Ter Apel is er ook vaak stockcar (op asfalt) maar in de modder is het eigenlijk cooler. Maar ik mis altijd de data waarop het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |