Ah, vandaarquote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Ik ben nu ook nog een kruidcake aan het bakken. Ik ga zo naar mijn stage plek, even trakteren op mijn laatste stagedag.
Ik moest eerst nog even langs de supermarktquote:Op maandag 2 juni 2008 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar
En het komt niet in je op om dat op zondagavond te doen?
Nacht vol gespook?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo productief allemaal? Ik wilde om 7 uur opstaan, maar na weer een nacht vol gespook heb ik daar half 9 van gemaakt. Nu nog even hard aan de slag, hopelijk, en dan om 12 uur weer werken.
Ja niet letterlijk hoor. Maar zo noem ik het als ik uren heb liggen woelen met gedachten die niet op een rijtje willen, en het hele huis ben doorgelopen in de hoop een beetje rust te vinden.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke baby hoor Tanga
Maareh, zitten de ouders er wel op te wachten dat jij die baby ergens op het internet plaatst? Het is niet dat wij wat met die baby te maken hebben of kennen.
Ik moet er zelf namelijk niet aan denken dat straks iedereen maar foto's maakt en het overal plaatst. FOK! is nog tot daar aan toe, aangezien we hier wel bekend zijn. Maar stel je voor dat iemand het besluit op GoT of Buzzebee for instance te plaatsen. Fora waar wij nooit komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |