Niks gemerkt van afgelopen nacht, dus hoera.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef teigan het volgende:
Zo te zien krijgen we morgen weer een herkansing op zwaar onweer...
baby's zijn altijd lief.. Zolang ze daarna maar wel weer met pappa of mamma mee naar huis gaan..quote:Op zondag 1 juni 2008 17:52 schreef Tangarine het volgende:
Het kindje waar ik vandaag op kraamvisite was, zooo lief
[ afbeelding ]
Amigoquote:Op zondag 1 juni 2008 17:53 schreef Stienn het volgende:
Welke pizzaria bezorgt lekkere pizza's?
quote:
En nog erger: de modjes zijn te dom om te begrijpen wat je post.quote:
500 seksscenes gemaakt?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gister een Groningstalige sexscene op een van mn DVDs gezien.
En zonet weer meer dan 500 gemaakt
Waar zouden we toch zijn zonder freecell?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Misschien trouwens handig om ook in dit topic de pizza-meet info even weer op te rakelen?
Tinkerbell, schatje, ik ben net thuis, ik ben vrolijk, ik zing en dansquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, lieverd, het is al half 8 geweest.
goed ideequote:
Repsect.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik zit al vanaf tien uur vanochtend in de UB. Ben wel van 6 tot 7 naar huis geweest om te eten, en ga hier nog door tot sluitingstijd.
Heb je een vraag?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is hier iemand katholiek?
Vuur is wel stereotiep. Dan ben je zo weggefikt en dus dood (voor zover je dat niet al bent als je in de hel zitquote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor de katholieken onder ons, kunnen jullie je vinden in een beeld van de hel als gelokaliseerde plaats vol vuur en vlammen waar je eeuwige straffen moet ondergaan? En de situering van die hel, zien jullie die dan als in een diepte, dus letterlijk als onderwereld?
Heerser van de hel is de duivel. En hoe die er komt weet ik niet, hij was er altijd al. Een beetje zoals God zeg maar.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en, wie is de heerser van de onderwereld, voor zover aanwezig, en hoe komt die er dan?
Die bron dat ben ik want dit is zoals ik het zie en denk hoe het is.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en een onderbouwing met een bron zou natuurlijk helemaal tof zijn. Ik weet geen fuck van het katholicisme.
Bedankt, dan zal indruk maken op m'n docenten.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vuur is wel stereotiep. Dan ben je zo weggefikt en dus dood (voor zover je dat niet al bent als je in de hel zit). Hoe het precies zit weet ik niet, maar vervelend is het wel. En de Hel ligt naast de hemel in mijn ogen. Want onder ons zit de aarde.
[..]
Heerser van de hel is de duivel. En hoe die er komt weet ik niet, hij was er altijd al. Een beetje zoals God zeg maar.
[..]
Die bron dat ben ik want dit is zoals ik het zie en denk hoe het is.
Ik, en gewoon met de gRover.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en, wie is de heerser van de onderwereld, voor zover aanwezig, en hoe komt die er dan?
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De UB gaat dicht, ik mag naar huis..
Anders had jeje slaapzak nog mee moeten nemenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De UB gaat dicht, ik mag naar huis..
Aah kjoet.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:52 schreef Tangarine het volgende:
Het kindje waar ik vandaag op kraamvisite was, zooo lief
[ afbeelding ]
Ah, vandaarquote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Ik ben nu ook nog een kruidcake aan het bakken. Ik ga zo naar mijn stage plek, even trakteren op mijn laatste stagedag.
Ik moest eerst nog even langs de supermarktquote:Op maandag 2 juni 2008 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar
En het komt niet in je op om dat op zondagavond te doen?
Nacht vol gespook?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo productief allemaal? Ik wilde om 7 uur opstaan, maar na weer een nacht vol gespook heb ik daar half 9 van gemaakt. Nu nog even hard aan de slag, hopelijk, en dan om 12 uur weer werken.
Ja niet letterlijk hoor. Maar zo noem ik het als ik uren heb liggen woelen met gedachten die niet op een rijtje willen, en het hele huis ben doorgelopen in de hoop een beetje rust te vinden.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke baby hoor Tanga
Maareh, zitten de ouders er wel op te wachten dat jij die baby ergens op het internet plaatst? Het is niet dat wij wat met die baby te maken hebben of kennen.
Ik moet er zelf namelijk niet aan denken dat straks iedereen maar foto's maakt en het overal plaatst. FOK! is nog tot daar aan toe, aangezien we hier wel bekend zijn. Maar stel je voor dat iemand het besluit op GoT of Buzzebee for instance te plaatsen. Fora waar wij nooit komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |