Nietz, ik heb oude videobeelden van je gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, nog wat suf gerommel als een stukke spaarlamp maar hozen ho maar..
Had je hier net moeten kijken. Dat was zéker wel een hoosbui!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, nog wat suf gerommel als een stukke spaarlamp maar hozen ho maar..
Ik heb "De dood schijt ons niet" ook nog weer eens gezien laatst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef skiczukie het volgende:
Nietz, ik heb oude videobeelden van je gevonden.Uit je Adidas-periode met korte dreadjes.
Ja, eefjes maar. M'n balkon had minimaal blank moeten staan hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef freecell het volgende:
Had je hier net moeten kijken. Dat was zéker wel een hoosbui!
Die stoel die we gemolt hebben, die heb ik ook op video. Of tenminste de worstelpartij daarvoor dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb "De dood schijt ons niet" ook nog weer eens gezien laatst..
Ik maak daar eigenlijk juist van dat er straks nog een onweersbui komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Cornbread het volgende:
Als het goed is issie zo weer voorbij.
http://radar.weeronline.nl/
Ik heb zo nu en dan een uitslaapdag nodig, ik probeer morgen weer op tijd op te staan (hoop ik)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou ritme is net zo verneukt als dat van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |