Het begin is inderdaad dan niet goed, maar gelukkig is de dag nog jongquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dagen waarop opstaan pas anderhalf uur na de wekker lukt en je daarna in het voorbij gaan je ex tegenkomt, kwalificeren bij mij niet als 'goed'.
Door die ex heb ik bij een psycholoog gezeten, dus zó heel graag kom ik 'm niet tegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:12 schreef nietzman het volgende:
Ik dacht dat je al weer even een nieuw vriendje had DaD?
Nietz, ik heb oude videobeelden van je gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, nog wat suf gerommel als een stukke spaarlamp maar hozen ho maar..
Had je hier net moeten kijken. Dat was zéker wel een hoosbui!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, nog wat suf gerommel als een stukke spaarlamp maar hozen ho maar..
Ik heb "De dood schijt ons niet" ook nog weer eens gezien laatst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef skiczukie het volgende:
Nietz, ik heb oude videobeelden van je gevonden.Uit je Adidas-periode met korte dreadjes.
Ja, eefjes maar. M'n balkon had minimaal blank moeten staan hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef freecell het volgende:
Had je hier net moeten kijken. Dat was zéker wel een hoosbui!
Die stoel die we gemolt hebben, die heb ik ook op video. Of tenminste de worstelpartij daarvoor dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb "De dood schijt ons niet" ook nog weer eens gezien laatst..
Ik maak daar eigenlijk juist van dat er straks nog een onweersbui komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Cornbread het volgende:
Als het goed is issie zo weer voorbij.
http://radar.weeronline.nl/
Ik heb zo nu en dan een uitslaapdag nodig, ik probeer morgen weer op tijd op te staan (hoop ik)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou ritme is net zo verneukt als dat van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |