helaas heb ik die nietquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Zin in Emporium.
Count me in. (nog wel 2/3e jaar wachten maargoed;p)quote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef reetveter het volgende:
Bijna 18 en dan kan ik ook eindelijk naar de meeste feesten
whehe ik ook pas juli hoor, maar vind dat niet zo lang meerquote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
Count me in. (nog wel 2/3e jaar wachten maargoed;p)
Volgens mij blijft het droog, alleen ik vertrouw het KNMI niet echt, zegmaarquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef nattermann het volgende:
Even in het kort:
-verlaten luchtmachtbasis in Duitsland
-16 uur lang
-in bunkers, elke bunker andere muziekstijl
-gruwelijk vet feest
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Zin in Emporium.
Kortom: het Project One album komt pas in juli uit. Hebben ze in ieder geval alle tijd om genoeg kopietjes te persen en te distribueren, en niet dat 't dan nog 3 maanden duurtquote:Op In Qontrol waren Headhunterz en Zany de grote afwezigen. Zany was afwezig, omdat hij vader was geworden maar de reden van Willems afwezigheid was een stuk minder feestelijk. Willem (Headhunterz) lag op 19 april in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking en kon daardoor niet samen met Wildstylez Project One presenteren.
De heren hebben zich drie maanden lang opgesloten in de studio, waar ze dag en nacht aan een nieuw album hebben gewerkt, met 12 geheel nieuwe tracks. Dit album zal alsnog gepresenteerd gaan worden op Defqon.1 en wel in de Blue area! Check op de timetable die later bekend gemaakt wordt, hoe laat het album gepresenteerd gaat worden.
Ja tering zeg...na Euphoria naar een kamer van een vriend geweest in Tilburg..daar nog ff gezete etc. Toen heel ff geslape..ik denk 1,5 uur ofzo en om 9.30 moesten we alweer de trein hebben naar huis voor dat toernooi bij jullie. En dat was echt saaiquote:Op zondag 25 mei 2008 22:44 schreef Haghorst het volgende:
Edit: enne seth, ging het lekker vanmorgen haha.. Die kop sprak boekdelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je wel zeggen, was een goed avondje daar in de 013!quote:
Haha ja jullie lagen er gewoon te vroeg uit, daarna was het nog lachen in de tent/kantine.. Jupilertjes gingen er weer goed in.. Het was ook allemaal een week van te voren geregeld, volgend jaar moeten er meer teams mee doenquote:
zijn lekkere nummers maar wel een beetje rustigquote:Op maandag 26 mei 2008 09:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zanza_Labs-Biological_Chemistry__Zanzarismo_(DJUZ012)-Vinyl
extreem lage kwaliteit dat nummer dat wel , dat zal op defcon wel beter klinken .quote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
defqon anthem![]()
![]()
http://www.astralmusic.co(...)nity-en/Default.aspx
hij heeft wel ietsvolgens mij zit er onder de climax een zeer laag bassje onder wat op mijn slechte computerboxjes niet hoorbaar is maar wel over de subs op defqon
bigger,better,louder is van Beholder & balistic ft max enforcerquote:korsakoff - bigger , better , louder
Ik vind die electro ook zo chill, alleen echte vinyls kan ik bijna niet vindenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef LeonH het volgende:
aaah hier zijn we weer
TT =
Zaterdag weer lekker gedraaid, plaatje van je Devv ging er ook zeker goed in bij de mensen die er nog waren rond die tijd
Gister even naar de dancetour in maastricht geweest. Maar wat begin ik electro/house steeds meer te waarderen zeg!
Paupere kwaliteit van het anthem maar denk als je die in goede kwaliteit luistert dat ie toch wel de laatste 2 anthems overtreft hoor! Je moet er gewoon een db & stf kick onder denken.
Maar ik denk dat ik niet meer zo ga proberen om kaartjes te krijgen voor dit jaar... gedoe er omheen enzo, of ze moeten me al komen aanwaaien voor een leuk prijsje
ik ook niet, maar aangezien ik ook die stijl ga draaien pak ik me binnenkort een flinke bundel op dance-tunes. Staat echt superveel op gewoon!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind die electro ook zo chill, alleen echte vinyls kan ik bijna niet vinden
Hoe duur is dance-tunes?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik ook niet, maar aangezien ik ook die stijl ga draaien pak ik me binnenkort een flinke bundel op dance-tunes. Staat echt superveel op gewoon!
Om toch maar over hardstyle te lullen
Overigens ook daar laatst de noisecontrollers platen gedownload. Als ik die hele Shreek vinyl op cd brandde kwam er steeds een soort van kraak in, ik download het via DT en daarna had ik wel loepzuivere kwaliteit!Dus voortaan ben ik wat voorzichtiger met het downloaden van die complete vinyl rips...
Ja bakte hij er wat vanquote:
Opening met police acedmyquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja bakte hij er wat van? Welke nummers draaide hij?
Coolquote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef LeonH het volgende:
aaah hier zijn we weer
TT =
Zaterdag weer lekker gedraaid, plaatje van je Devv ging er ook zeker goed in bij de mensen die er nog waren rond die tijd
Peppermill in Heerlen. Helaas zal ik daar nog zelden als HS dj aan de bak komen aangezien ze uitgerekend van die ruimte een rookruimte gaan makenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
CoolWaar draaide je? Wel jammer dat er geen videotje van is, had ik wel willen zien
Ik ga 'm denk ik nog een beetje tweaken komende tijd, ben ook met hardstyle edit van So Close bezig en ik wil eindelijk The Rock eens af gaan maken.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Silaz het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk allemaal op die gastenlijsten enzo? gewoon aanvragen of..?
ook goed , maar dat nummer is echt zo heerlijk lekker en divers en niet te vergeten knoerthardquote:Op maandag 26 mei 2008 13:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
bigger,better,louder is van Beholder & balistic ft max enforcermaar dat is idd een super dikke plaat
net als nuclear reaction
![]()
dr wordt binnen de electrohouse scene ook weinig op vinyl uitgebracht dacht ik. Nieuwe tracks worden vooral verkocht via dance-portals. Je ziet op electrohouse feestjes ook bijna nooit (meer) draaitafels staan, maar alleen nog maar cdspelers (in tegenstelling tot de hardcore scene waarbij nog vaak gebruik gemaakt wordt van vinyl).quote:Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind die electro ook zo chill, alleen echte vinyls kan ik bijna niet vinden
Pavo staat toevallig dan keer weer op emporium maar draait tegenwoordig ook voor 90% house...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:26 schreef warezguy05 het volgende:
kan uit de OP verdwijnen dat Darkraver hardstyle is gaan draaien? volgens mij is hij zich na early hc / oldskool toch vooral gaan richten op de jump-achtige dingen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Pavo staat toevallig dan keer weer op emporium maar draait tegenwoordig ook voor 90% house...
Jij ook man, lijkt me apart.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Vanaaf naar Israel dus zojuist ff lsdb van mstx leeggeplunderd en op de mp3speler gedumptben nu hardstyle proof voor de reis
Mensen die de komende week naar intents, emporium of ander feestje gaan. Veel plezier!
Ja vanaf 21:00 d-block & s-te-fan!quote:
quote:
en dan vervolgens wel een melodie in die plaat gooien... hoe tegenstrijdig... vind het zelf ook een kutnummer...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef MrDice het volgende:
SMD - Helemaal Kapot*Rot op met je KUT melodieën!*
Ik ken het verschil tussen house en oldschool, hij draait house!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ie nog veel draait zijn vooral classics en in dat soort gevallen is dat oldschool/early. Doet ook daarbij nog genoeg hardstyle draaien heur. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar zijn set op Defqon in de freestyle area (maar helaas geen kaartje). Denk dat je daar een mooie mix gaat horen tussen deze muziekstijlen als hij zich zo laat gaan met al die platen en niet in een "hokje" wordt geduwd. Maar het is echt geen house wat ie draait
De laatste keer dat ik hem hoorde was het toch echt Hardstylequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ken het verschil tussen house en oldschool, hij draait house!
Ow word ie daarom geboekt op reset enzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
ik heb pavo al een jaar niet meer gehoord, maar pavo heeft iig van ca 2001 t/m 2007 hardstyle gedraaid en dus een redelijke bijdrage geleverd aan het populair maken van de hardstylesound.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Pavo staat toevallig dan keer weer op emporium maar draait tegenwoordig ook voor 90% house...
Jah nee oke, maar dit staat ook los daarvan. Ik concludeer alleen ietsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:23 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik heb pavo al een jaar niet meer gehoord, maar pavo heeft iig van ca 2001 t/m 2007 hardstyle gedraaid en dus een redelijke bijdrage geleverd aan het populair maken van de hardstylesound.
darkraver heeft misschien zo nu & dan in hardhouse generations een hardstyle plaatje erop gelegd maar is eigelijk altijd bij early hc gebleven + een uitstapje naar de jump-achtige dingen. vandaar dat ik darkraver er niet tussen vind horen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem hoorde was het toch echt Hardstyle
De laatste keer dat ik hem hoorde ook, wellicht omdat wij vooral naar hardstyle feestjes gaan...
Hij zal vast ook nog wel hardstyle draaien jah...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ow word ie daarom geboekt op reset enzo?
Naam zal te maken hebben met het feit dat de track een remix/mashup is van de tracks op deze vinyl.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Juist.. Volgens mij bestaat Part 1 niet eens![]()
.
jij je zinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Tjah sorry hoor, maar house en old school lijken niet eens op elkaar...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
jij je zinik ga hier ook niet verder op in....
truequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef Sethje het volgende:
a1-abyss_and_judge_-_hardstyle_revolution.mp3
wat een vette plaat
Misschien doelen ze in dat nummer meer op blije vrolijke melodieënquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
en dan vervolgens wel een melodie in die plaat gooien... hoe tegenstrijdig...
Ik zeg focking hell... che-che-che-check dit dan! Fo-fo-fo-focking hard!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:42 schreef NrSiX het volgende:
dat was te verwachten hehe.. al gehoord?
heb je B. ook weer hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zeg focking hell... che-che-che-check dit dan! Fo-fo-fo-focking hard!
Kut tokkiecore 13.gifquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:39 schreef mstx het volgende:
DJ Partyraiser And Scrape Face - Fockin Niet Normaal!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Zero Hour van Project 1 is uit?!
Ik heb 'm namelijk..
edit: nevermind, komt uit liveset, maar is verdomd goede kwaliteit en je hoort geen publiek, alleen even een MC die 1 zin door het hele nummer heen zegt.
Hoeft niet hoor, maar je zal ons eens niet vertellen waar je ze vandaan hebtquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Achja ik dacht ik meld het even
Ik zal m'n mond houden voortaan
Downloaden en lachen doen we hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=IY8VD0XDquote:Tracklist:
Headhunterz - Digiwave
Hunter - I Shot The Blender (TBY RMX)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Noisecontrollers - Shreek
Brennan Heart - Memento
D-Block & S-Te-Fan - Part of the Hard
Gas met die zooi remiksquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ach, sommige dingen moet je niet te serieus nemen! Gewoon verstand op 0 en beuken!
Zolang hij nog niet te koop is...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die track is toch ruk, en dat album van Project 1 downloaden is toch wel een beetje triest imo..
DJ Neophyte vs. Tha Playah - Great Succesquote:
Mag dat dan wel of nou niet? Hier op FOK! dan..quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, maar je zal ons eens niet vertellen waar je ze vandaan hebt
Post dat ook ff in het DJ Topic, ik zal als ik tijd heb vanmiddag eens kritisch luisterenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:51 schreef JortK het volgende:
Ik ga het toch maar aan het setje te posten, met de titel:
HardCentral ft. Jack Daniels - Keng Keng
[..]
Downloaden en lachen doen we hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=IY8VD0XD
Tell me about my drunk mix skills
neeeeeeeeeeeeeeeee.. neequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mag dat dan wel of nou niet? Hier op FOK! dan..
Focking hell, tering zooi, tering zooi.. Tis toch fokking nie normaalquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zeg focking hell... che-che-che-check dit dan! Fo-fo-fo-focking hard!
Veel belovendquote:VA - Defqon.1 Festival 2008 - The CD
Disc One
Red - Harder Styles mixed by D-Block & S-Te-Fan
Blue - Hardstyle mixed by Alpha²
Disc Two
Grey - Early Rave mixed by The Stunned Guys
Black - Hardcore mixed by Evil Activities
Disc Three
The Sound Of Defqon.1 2008
release date: 14th of June 2008
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Red - Harder Styles mixed by D-Block & S-Te-Fan
Juist niet omdat er veel nieuwe D&S shit aankomt als: War Coz I'm Hard 2008, Total Eclipz, Kingdom en Sound of Goodbye.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:09 schreef MrDice het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de Alpha Twins cd. D&S heb ik recent al een cdtje van Reverse geloof ik? Als ze weer veel van het eigen werk erin stoppen dan kan die wel eens een tikkeltje tegenvallen.
quote:Grey - Early Rave mixed by The Stunned Guys
dat wordt zo vet, ik zweer het je!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
het alpha twins gedeelte van de CD zal 11 nrs bevatten en 35 min duren...een mindblowing mix aldus hun site
dat is best ok dacht ik zo
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Music in You ( en die andere track) van Sylenth & Gllitch gaat toch wel uitkomen.
Voor mij nu al 1 van de releases van het jaar alleen al vanwege deze plaatquote:Well, as I told you before; a new release is coming up... After all your mails, demands and beggings; A-lusion and me decided to release 'Music In You'!! We will be next in line on Scantraxx' sublabel 'Paint It Black'. The b-side is still in progress, so more news about that later on... ;-) Hopefully the vinyl will be in stores within the next few weeks. For now, we hope that you enjoy the fact the you guys got your way!
I'm already enjoying my weekend off, so I better keep this one short and get my ass downtown to catch some sun! ;-)
Cheers
gast, Moet je eens een tikkeltje minder naar feesten gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad met MIY. Ik hoor die plaat al fucking een jaar op ieder feest. Echt kapot gedraaid helaas, voor mij persoonlijk.
dan noem je er ook wel een paar hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
platen die mij wel vervelen:FTS,green stuff,puta madre,Nothing else Matters en 1,2 Stampuuh
gelukkig worden deze dan ook zelden meer gedraaid..
Ik wou zomaar even zeggen jaquote:
quote:platen die mij nu nog, en nog een lange tijd wel kunnen boeien:
Can't hold us down, The World
Goede platen inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:42 schreef Da_Ripper het volgende:
MIY...tjsa, voor mij doet tie ook weinig meer... kan nog wel even stampen wanneer de "UH!" komt
edit: platen die mij nu nog, en nog een lange tijd wel kunnen boeien:
Can't hold us down, Blame it on the music , Shot the Blender (JortK)
en ik weet niet wat het is maar Sarabande en The World vind ik bijna hymnes geworden![]()
quote:
IK ben voor !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Goede platen inderdaad
Ik zal binnenkort nog eens proberen een mixje in elkaar te draaien als het gewaardeerd word met allemaal wat oudere lekker platen
Take that you winged spawn of SATAAAAN!!!!quote:piew pieieiew piew pieieiew, did you just refer to me as white devil?
Jones draaide The World nog op Koninginnedag in Arnhem, die plaat vraagt gewoon om helemaal uit je naad te gaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die hoor je veel te weinig op feesten
quote:De Hardstyle CD wordt gemixt door de heren D-Block & S-te-Fan samen met Alpha². The Stunned Guys en Evil Activities doen de Hardcore CD afgewisseld met Old Style en Early Rave.
Ook staan er een aantal exclusieve promo’s op deze Defqon.1 2008 monster compilatie. De digipack bevat tenslotte ook nog een derde bonus cd. Hierop staan 10 minimixen van alle stages van het festival zodat de bezoeker deze geweldige ervaring telkens weer kan herbeleven.
Hell Yeah!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef 16meter het volgende:
Veel plezier Emporiumgang(st)ers!
Inderdaad. Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef 16meter het volgende:
Veel plezier Emporiumgang(st)ers!
ah kan ik 'm uit de cd-tas halen want dan wordt ie toch weer op iedere hoek gedraaid, en zal ie wel weer in ieder gemiddeld fear fm setje komen te zittenquote:D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz / Stronger
No-preview
Finally This Wanted Track Finally Available For All Vinyl Lovers !!!
A1. Ride With Uz
B1. Stronger
Release datum : dinsdag 3 juni 2008
Label : Scantraxx Evolutionz
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
Mooie avond voor Emporium, laatste paar uurtjes zullen wel knallen nat worden.
Staan weer een paar leuke platen op, maar waarom moet er toch elke keer weer gekozen worden voor dezelfde platen op die compilaties? Weer Arise, weer Just Like You, weer Reloaded....quote:Hardstyle Vol. 15
Mixed by Blutonium Boy & The Prophet
Release Date: 27.06.2008
Disc 1
01 Intro - Blutonium Boy
02 Les Drums - 2 Best Enemies
03 Dangerous Danes - Rephex & ABW
04 I Survived - The Hose
05 Freedom - Activator & Zatox
06 The Last City On Earth - Donkey Rollers
07 More Bassdrum Than Ever - Warmduscher
08 I Will Growl - Tuneboy
09 Light Of Dark - Hardstyle Masterz Feat. Max Enforcer
10 Pwoap Live Mix - Southstylers
11 Survivor - DJ Neo
12 Zanzarismo - Zanza Labs
13 Xstatic Anthem - Flarup & Plexus
14 Still Drunk - Activator & Zatox
15 Big Bad Fucker - Tornadozzer
16 A Little Beat More - Girls From Hardasia
17 New York, New York - Blutonium Boy
18 Indeep - Bass Modulators
19 Loud Music - Brian M vs. MCBunn
20 The 8th Wonder - Identic
21 Fear - EMO
22 My Style - Enigmato
23 Blast That Shit 2008 (Machine Mix) - DJ Bizerk
Disc 2
01 Intro - The Prophet
02 So High - Zatox
03 Revenge - Wildstylez
04 Karma - The Pitcher
05 Twilight - Scope DJ
06 Memento - Brennan Heart
07 Voodoo - A-lusion
08 Warphole - Frontliner
09 Kingdom - D-Block & S-Te-Fan
10 Last Of The Mohicans - Headhunterz
11 Unexpected (Tuneboy Remix) - Ivan Carsten
12 Music In You - Sylenth & Glitch
13 Just Like You - SMD
14 Reverse - Dozer
15 Bringing The Funk - Marlon S meets Digital Punk
16 Reloaded Part 2 - Headhunterz
17 My Life Is Just A Demo - Builder
18 Shreek - Noisecontrollers
19 Phases (TBY Romantic Remix) - 2 Best Enemies
20 Alive - The Prophet & Wildstylez
21 Truth - Wildstylez
22 Arise (Zany & Beholder Remix) - Bulldozer Project
23 Spacer - Frontliner
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:23 schreef luckass het volgende:
mijn mening over Still Drunk is toch enigszin positief veranderd.
Ik zie sowieso dat er op bijna elke hardstyle cd wel een beetje dezelfde platen terugkomen.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Staan weer een paar leuke platen op, maar waarom moet er toch elke keer weer gekozen worden voor dezelfde platen op die compilaties? Weer Arise, weer Just Like You, weer Reloaded....
quote:03 Revenge - Wildstylez
08 Warphole - Frontliner
09 Kingdom - D-Block & S-Te-Fan
20 Alive - The Prophet & Wildstylez
21 Truth - Wildstylez
23 Spacer - Frontliner
Tracklist:quote:This weekend was STUNNING! We had 3 bookings and all were live :-)
Ok here is the deal; Cause we received such great response we decided to put the set of Emporium online.
No more comments HAVE FUN.
http://rapidshare.de/file(...)ium31-05-08.mp3.html
quote:01. Noisecontrollers - Venom (Re-Edit)
02. Killerclown - Tormented
03. Pavo - Elektronik (NC Oldskool Mashup)
04. Noisecontrollers - Aliens (edit)
05. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
06. Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
07. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
08. Noisecontrollers - Crump (Edit)
09. Noisecontrollers - Gaia 2008
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. SMD - Just Like You
quote:01.DJ Paul Elstak - Luv U More 05:11
(Stunned Guys Remix)
02.The Bazeman - Can You Feel The 04:19
Baze
03.Diss Reaction - Jiiieehaaaa 04:19
04.Masoko Solo - Pessa Pessa 04:19
(Buzz Fuzz Rmx)
05.P.C.P. - Zombie 06:08
06.DJ Lancinhouse Meets The 05:46
Stunned Guys - Atmosfera
07.Buzz Fuzz Vs Bass-D And King 06:35
Matthew - Its Allright
08.The Stunned Guys And DJ Paul - 05:12
Thrillseeka (Original Mix)
09.Art Of Fighters - Earthquake 05:30
10.Neophyte And The Stunned Guys - 04:47
Get This Motherfucker
11.Rotterdam Terror Corps - 06:00
Raveworld
12.Rotterdam Terror Corps - There 05:05
Is Only One Terror (Stunned Guys
quote:
Wat een knaller was dat gisteren!!! 1 van de hoogtepunten voor mij.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Tracklist:
[..]![]()
Liveset van de Noisecontrollers voor de duidelijkheid
Audio-books wel eens gebruikt en spoken words sucks. Ik wil liever echt een vast iemand die een beetje leuk die dingen kan bedenken/inspreken uiteraard krijgt diegene ook een vermelding in de titel/artistquote:Op zondag 1 juni 2008 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien middels audio-books of 'spoken words'?
Zeker mee eensquote:Op zondag 1 juni 2008 21:37 schreef DJ_ het volgende:
die lyrics van sheerk zijn in die edited versie echt veel cooler =D
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:38 schreef JortK het volgende:
VA_-_DJ_Selection_185_(The_History_Of_Hardstyle_Second_Trip)-CD-2008- QMI![]()
![]()
Titel is ruk maar echt oldskool hardcore:
[..]
Licht eraan waar je staat denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 02:06 schreef Sethje het volgende:
Intents was wel lachen maar wat een kanker niet liefhebbers iedereen stond stil...
Ik heb twee delen meer heb ik niet kunnen vindenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
Vorige deel was ook zwaar vet! Zijn daar meer CD's van?
Dat hing er toch echt vanaf waar je stond.. Maar dat volk soms, volgens mij is er niet eens op ID gecheckt en dat was toch wel duidelijk te merken..quote:Op maandag 2 juni 2008 02:06 schreef Sethje het volgende:
Intents was wel lachen maar wat een kanker niet liefhebbers iedereen stond stil...
Hulde voor die set. Kijk deze gasten weten tenminste nog door wie ze zo veel succes hebben!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Tracklist:
[..]![]()
Valt mij wel echt op dat vaak de meer losgaande mensen achterin de zaal staan bij grote feesten, hoe verder naar voren hoe meer blote bovenlijfen enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 11:28 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat ze bij intents Macabre niet hebben gedraaid. En achteraan was de sfeer idd beter maar vooraan echt zoveel pogoende kut kindjes enzo. Magoed dat is inherent aan een feest in oisterwijk
Dat is wel de reden waarom ik op grote feesten vaak achteraan staquote:Op maandag 2 juni 2008 11:35 schreef MrDice het volgende:
Komt omdat de echte hardstylers iets meer ruimte opzoeken om normaal los te kunnen gaan.
zonder daarbij als een baviaan tegen de meute in te stuiteren
Bij ons hangt het een beetje ervanaf welk feest het is.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:35 schreef MrDice het volgende:
Komt omdat de echte hardstylers iets meer ruimte opzoeken om normaal los te kunnen gaan.
zonder daarbij als een baviaan tegen de meute in te stuiteren
Je afgetrainde body showen jwt...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
en toch hoop je iedere keer weer dat ze een overdosis anabolen nemen en langzaam opzwellen en vervolgens uit elkaar spattenzoals in een slechte horrorfilm JWTZZ
![]()
dan is het probleem opgelost.. ik snap sowieso niet zo waarom je je shirt uit moet, zoveel scheelt het nou ook weer neit qua hitte en ik zweet van mezelf al genoeg ik hoef dat van een ander er niet nog eens bij te hebben
4. dagjesmensen, 'moet er gewoon een keer bij zijn geweest want die en die zeiden dat het zo vet was zo'n feestje!' staan stil, kennen de muziek niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
je hebt zeg maar 3 type feestgangers:
1 de mooiboys![]()
2 de anabole arie's + hun aanhang terror tanja![]()
![]()
3 gewone liefhebbers als wij op fok![]()
wij zijn dus in de minderheid..![]()
![]()
Man... dan raakte DefQon nooit uitverkocht. Stond je met een gezellig groepje in zo'n tent, zonder geduw en geprop.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hoe kon ik ze vergeten![]()
als we deze mensen censureren.. ik denk dat Defqon dan nog steeds niet uitverkocht zou zijn...
Eigenlijk als je het zo bekijkt is het volk op hardstyle feesten maar een trieste bedoelinguitzondering ,zoals fok + vrienden van fokkers, daar gelaten
Om het toch een beetje op te nemen voor het volkjes-volk ... Deze mensen maken het juist mogelijk dat we meer ruimte hebben. Moet je eens een feest voorstellen waarbij alle fanatieke mensen altijd voorin staan. Dan word het altijd duwen voorin, omdat de fanatieke mensen voorin willen staan, terwijl de dagjesmensen voornamelijk in tribunes/zandduinen etc zittenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hoe kon ik ze vergeten![]()
als we deze mensen censureren.. ik denk dat Defqon dan nog steeds niet uitverkocht zou zijn...
Eigenlijk als je het zo bekijkt is het volk op hardstyle feesten maar een trieste bedoelinguitzondering ,zoals fok + vrienden van fokkers, daar gelaten
Ik moet zeggen dat na 6-7 uur lopen, dansen etc ik het al best ga voelen. Zit nog steeds te twijfelen of ik per auto of per trein ga, 2 jaar geleden was de trein het beste wat ik kon hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef de_huig het volgende:
(dagjes)mensen die iets gebruiken 'omdat het hoort' en dan vanaf een uur of half 5 een beetje als een zombie rondzwalken..en dat dan vooral in mijn stamp-territorium doen en tegen mij aan stoten...en die dan, als je ze aanraakt of subtiel wegduwt, een beetje agressief gaan doen en onbegrijpelijke taal uit slaan...hej, ga dood![]()
als je gebruikt en je gaat los..hulde
Met Hardbass scheelde het wel veel.. Daar heb ik ook me shirt uitgedaan, het was echt niet te harden met shirt aanquote:Op maandag 2 juni 2008 17:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je afgetrainde body showen jwt...
Helemaal die bottenmannetjes die zonder shirt lopen, bijv. al die matjes op Hard Bass. Wat bezielt die kneuzen.Alsof ik je vieze lijf wil zien.
Wel een nadeel van die kleinere regio feestjes, het hele dorp en omstreken is ook aanwezig en die worden echt niet op leeftijd gecontroleerd. Krijg je een beetje het 'my first dance party' idee met allemaal 15-jarige knuppeltjes die menen te moeten pogoen en jumpen.
Wanneer komt de fok! hardstyle party voor de echte liefhebber.![]()
Dat boeit me dus geen fuck, die amuseren zich teminste op hun eigen manier.. Ik vind het iig 10 x beter dan die homo's die stil gaan staan op Spacer of Evolutions..quote:5. DUITSERS/Scandinaviers met zo'n geblondeerd kuifje, fluorescerende wijde broeken, zo'n oranje kop door de bruiningscreme/zonnebank al draaiende met neonlampjes in hun handen.
6. carnavalsmensen, die menen verkleed als [vulmaarin] naar een feest te moeten gaan. hi-la-risch... NOT! vallen eigenlijk vaak onder nr 4. maar deze heerschappen/vrouwmenschen verdienen wat extra aandacht, aangezien ze daar met die apenpakkies, oversized brillen en andere 'grappige' accescoires ook om vragen.
Dat zijn nog de meest irritante mensen... of van die gasten die voor je gaan staan en elke minuut 5 centimeter naar achter stappen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef de_huig het volgende:
tegen mij aan stoten...en die dan, als je ze aanraakt of subtiel wegduwt, een beetje agressief gaan doen en onbegrijpelijke taal uit slaan...hej, ga dood![]()
Bij Brennan Heart ook alquote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
dat het bij DR wel lekke scheuren was vergoed het dan een beetje
die owntquote:Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef Sethje het volgende:
wat is die crump live edit vet zeg de tering
crump edit is redelijk het zelfde gebleven ( niet dat dat erg is )quote:
zit idd meer zang bij ja. Zouden het eigenlijk opnieuw moeten laten inzingen zodat ie uitgebracht mag wordenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
crump edit is redelijk het zelfde gebleven ( niet dat dat erg is )
maar gaia is echt een lekkere plaat ( neem aan dat dat ook een remake/edit is vanwege de 2008 , maar ik heb hem nooit gehoord )
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef LeonH het volgende:
Gister trouwens een CDJ1000 mk3 gehaaldDus vanaf nu zal ik wel meer digitaal draaien thuis dan van plaat
Irritantquote:
Had ik zondag op Intents, dat was een beetje groovy enzo.. Kende geen enkel nummer maar de sfeer was goed en dan ga je gewoon mee in de muziek.. Was gezellig, en heb me zeker vermaakt!! De rest van mijn vrienden ook, die ook niet veel om die muziek geven.. Ja was een goed weekend!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik ook bijna geen enkele plaat, op PP afgelopen weekend kon ik ook niet alles van die artiesten, maar heb me toch super geamuseerd door de sfeer etc.
The 4 Elements.. Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om dat te produceren na zulke geniale shit als Be Yourself en die remix van Talk is Tomorrow..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Sorry mensen, maar dit is weer even een -Onne4President-Post....
Heb laatst de set van A-lusion @ Thrillogy gehaald,
en alleen al de overgang van Freeek It Up naar The 4 Elements (25:30-26:20 -->)
Idd, maar naast dat, is het gewoon een knetterdikke set!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef MrDice het volgende:
Alleen kutkwaliteit, vooral wanneer die radiogast erdoorheen gaat brallen. Hoor je ook bij de set van Brennan Heart. Je hoort dan hem praten en de muziek out of sync met de set op de achtergrond doorbaggeren.
Oh en Mental Theo die langskomt...
Die muziek is out of sync omdat die kerel in een hokje zit, de muziek stond zo hard dat de ramen trilde, waardoor de boel out of sync liepquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef MrDice het volgende:
Alleen kutkwaliteit, vooral wanneer die radiogast erdoorheen gaat brallen. Hoor je ook bij de set van Brennan Heart. Je hoort dan hem praten en de muziek out of sync met de set op de achtergrond doorbaggeren.
Oh en Mental Theo die langskomt...
Snap ik, maar daarom is het niet minder irritant.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Die muziek is out of sync omdat die kerel in een hokje zit, de muziek stond zo hard dat de ramen trilde, waardoor de boel out of sync liep
Opzich wel mee eens.. Lekker wat anders dan de Scantraxx/Fusion platen.. 14.gif.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ga hier toch nog ff weer een complimentje aan showtek geven... Dat setje op inqontrol is best wel lekker eigenlijk!
Heb ik niet meegemaakt, maar volgens mij was dat echt door de zaal heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
[..]
Snap ik, maar daarom is het niet minder irritant.
Hoe zat dat trouwens met die kermisecho van DV8? Was dat echt zo, of zat dat alleen in de opnames op één of andere vage manier? Tijdens Brennan Heart zat ie er nog niet in, en daarna voornamelijk in de andere Hardstyle zaal gestaan.
Eeeeensch!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:09 schreef DJ_ het volgende:
oh man , ik zal er genoeg mensen mee iriteren onderhand maar ik moet het gewoon nog een keer zeggen :
Gaia 2008 is echt zo'n lekkere plaat =D
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
alle fanatieke mensen voorin betekent elkaar ruimte geven voorin om los te gaan..wij geven elkaar respect.. we geven wannabees geen respect!! WIJ willen ruimte en de wannabees nemen ruimte in met hun stilstaan/pogo (voel me net een getalenteerd duits speecher uit de periode 40-45) daarbij zijn wij veel gezelliger + het dagjesvolk zit niet aan de zijkant of in de tribune die staan stil middenin das het probleem...
heerlijk onsamenhangend gebrabbel dit...maar jullie weten toch
Onne is gewoon een heldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Sorry mensen, maar dit is weer even een -Onne4President-Post....
Heb laatst de set van A-lusion @ Thrillogy gehaald,
en alleen al de overgang van Freeek It Up naar The 4 Elements (25:30-26:20 -->) en de manier hoe hij The4Elements er dan inmixt
Kreeg naar 2 dagen voedselvergifting waardoor ik behoorlijk ziek werd en naar het ziekenhuis moest vanwege uitdrogingsverschijnselen en zo alle "touristische dingetjes" die we deze week gingen doen heb gemist.quote:
studie excursiequote:
Vraag me af wel welke platen daarvoor in aanmerking gaan komenquote:For the last couple of months we made a lot of intro's and tracks we didnt released on vinyl. Because of the large ammount of requests we get to release these intro's and tracks we decided to do something unique!
After the Defqon festival we will release 1 track every week on our website for the people to download. Though we played all of the tracks(and by that it is possible to play the tracks) not all the tracks are 100% finished and in the best quality(not mastered, mixed or editted). With this weekly release we would like to give our fans the possibillity to listen to these unreleased tracks at home and that is possible with these versions.
Get back to the site after defQon for the first release!
Grtz D&S
Heb ze nog niet binnenquote:
quote:Vraag me af wel welke platen daarvoor in aanmerking gaan komen kan alleen de intro bedenken van inQoming die ze volgens mij ook nog op Q-base toen hebben gedraaid. Ben benieuwd dus
zulk nieuws is altijd mooi om te lezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Vraag me af wel welke platen daarvoor in aanmerking gaan komenkan alleen de intro bedenken van inQoming die ze volgens mij ook nog op Q-base toen hebben gedraaid. Ben benieuwd dus
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | 01. Luna & Deepack - Intro DefQon.1 (Web Mix) 02. Dj Lucca - Bodydance 03. Jan Liefhebber - Dark Cities 04. Jump Killer - Wonderfull Dancing (Binum Remix) 05. Coone - Doggystyle 06. Dj Yorit - First Rebirth (Jump Mix) 07. Ronald-V and Ghost - Hard Stuff 08. Brennan Heart - Get Wasted (Blademasterz Remix) 09. Headhunterz ft. Wildstylez - Project One 10. Deepack - Free Ur Mind 11. Cherry Moon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix) 12. Alpha Twins - Nowhere To Hide 13. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix) 14. D-Block And S-Te-Fan ft. Mc Villain - Evolutionz 15. The KGB's - Infinity (Technoboy Remix) CD 2 1. Darkraver - Thunderground 2. Dj Lancinhouse vs. The Stunned Guys - Atmosfera 3. Buzz Fuzz & The Prophet - Go Get Ill 4. The Stunned Guys - Hymn 5. The Masochist vs. Bass-D & King Matthew - Get Retarded 6. Evil Activities - To Claim the Future 7. Da Bulldozer Project - Arise (Na-Goyah Remix) 8. Alex B & T-Junction - Gangster Mentality 9. Art of Fighters & Endymion - Let's Get it On 10. The stunned Guys - Hymn (Amnesys Remix) 11. Evil Activities - Klaar om te rossen 12. The Outside Agency & Mindustries - The Immobilizer 13. Armageddon Project & Promo - Poisoned from Within 14. Armageddon Project - Blessed by Kaos 15. Broken Rules - Voltage Freak |
inderdaad onvergetelijk; Evil, Immeasurably en Thunderbeatsquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef voidmage het volgende:
iemand die ook bij de donkey's was tijdens de emporium?
Blijft ook vet. Draai hem nog wel eens. Beetje ondergewaardeerd.quote:08. Brennan Heart - Get Wasted (Blademasterz Remix)
Heb hem zojuist maar weer even opgezet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Blijft ook vet. Draai hem nog wel eens. Beetje ondergewaardeerd.
Ik vind hem juist heel dik. Hou wel van hun soundsquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
Heb hem zojuist maar weer even opgezet.
Die nieuwe van Trilok & Chiren vind ik trouwens maar beetje matigs
Titel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef Silaz het volgende:
Die nieuwe van Trilok & Chiren vind ik trouwens maar beetje matigs
Ik misschien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef DJ_ het volgende:
trouwens nog mensen hier die naar groundzero gaan ?
Ben ik hier de enige die de warmup cd van slechte kwaliteit vind? Alleen al luisterend naar het volume van de verschillende nummers onderling.. En de keuze ... Maar ja, zoals er al stond GEEN officiele release..quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Catane het volgende:
Ben ook zeer zeker benieuwd wat dat van D&S gaat worden!![]()
Heb hier trouwens nog een WarmUp voor defQon.1![]()
[ code verwijderd ]
www.doemaarniet.dag
Geen officiele release
Heb nu al zin in DefQon, nog anderhalve week!
Zoals gewoonlijk word je weer helemaal bedolven onder een lawine van zogenaamde warm-up mixjes door amateur DJ's. Verder hebben ze helemaal niks met het feest te maken, ze noemen het alleen een "warm-up mix" zodat het vaker gedownload wordt (of ze hebben er een paar anthems doorheen geknald).quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die de warmup cd van slechte kwaliteit vind? Alleen al luisterend naar het volume van de verschillende nummers onderling.. En de keuze ... Maar ja, zoals er al stond GEEN officiele release..
helemaal gelijk.quote:Anderhalve week geleden heeft het duo de 'Geen Thomas in de tent met School- en Volskfeest Goor!’-hyve opgericht. Inmiddels hebben zich al 599 leden bij de groep aangesloten. Ook zij willen Thomas niet in de Goorse feesttent zien.
Trilok vs Chiren - Into Battle (MYTH010)quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Get Wasted![]()
[..]
Titel?
OP is aangepast en klaar voor #52
Takin' over van Hardstyle Mafia en Alphaverb?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
gisteren bij studio voetbal (of hoe het nu ook heet) zat er onder het compilatie filmpje van robbie de wit een viool stuk.. en dat is ook uit een hardstyle nr.. weet iemand welk nr ik bedoel? volgens mij is het nr van 2007 of 2008
het ging zo: tuuuduu tududududuu tududududuu tudududu![]()
wie weet welk hardstyle nr met violen erin ik bedoel
het is newstyle als ik het goed in mijn hoofd heb zitten...
ik krijg het niet uit mijn hoofd iig
Dat is de melodie van My Bitch ( Josh & Wesz Remix ). Word ook als achtergrond muziek gebruikt bij ID lieve film over voetbalgeweldquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
gisteren bij studio voetbal (of hoe het nu ook heet) zat er onder het compilatie filmpje van robbie de wit een viool stuk.. en dat is ook uit een hardstyle nr.. weet iemand welk nr ik bedoel? volgens mij is het nr van 2007 of 2008
het ging zo: tuuuduu tududududuu tududududuu tudududu![]()
wie weet welk hardstyle nr met violen erin ik bedoel
het is newstyle als ik het goed in mijn hoofd heb zitten...
ik krijg het niet uit mijn hoofd iig
quote:
ik waarschuw alvast voor veel boeren .quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag Noisecontrollers @ dieka, mss dat ik wel eens ff een kijkje neem
Op intents hadden ze ook een intro, kwam keep it comin, part of the hard, evolutionz van die samples zeg maar invoor.. ik denk dat ze zoiets ook bedoelen??quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef NLS04 het volgende:
Vraag me af wel welke platen daarvoor in aanmerking gaan komenkan alleen de intro bedenken van inQoming die ze volgens mij ook nog op Q-base toen hebben gedraaid. Ben benieuwd dus
Staan er op dit album full versies van de nummers of is het een mix cd? Of verkorte nummers??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef JorzoR het volgende:
19 juni komt ie dan eindelijke uit, Headhunterz & Wildstylez presents Project 1 - The Album
Ja idd, van die DJ Tool dingetjes denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Op intents hadden ze ook een intro, kwam keep it comin, part of the hard, evolutionz van die samples zeg maar invoor.. ik denk dat ze zoiets ook bedoelen??
Alphaverb heeft gewoon zo 'n aparte , harde, stijl dat is gewoon heerlijk.quote:Edit: En seth als ik jou moet geloven draait Alphaverb/Bazzimplant lekker, super, je weet wel.. heb je iets van livesets van hem?
Dan weet ik wat ik kan verwachten
![]()
Full versies van de nummers lijkt me..quote:Staan er op dit album full versies van de nummers of is het een mix cd? Of verkorte nummers??
Wij stonden ook achteraan en ging zeker lekker los, sfeer was ook top, alleen schijnbaar bij het laatste kwartier van Deepack ging het wel fout voorin.. hoop 14 jarige kindjes die moesten knokken :/quote:Op maandag 2 juni 2008 09:11 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Licht eraan waar je staat denk ik![]()
Wij gingen lekker los, stonden redelijk achteraan en er deden super veel mensen mee![]()
Handen in de lucht enzo, vond het wel een goede sfeer
sorry voor dubbelpost, dat alvastquote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Tracklist:
[..]![]()
Gasten wat denken jullie nou...dat ze voor ieder kutfeest een Live-set in elkaar gaan zetten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry voor dubbelpost, dat alvast
Dit schijnt ook precies hetzelfde setje te zijn geweest @ Intents
Vond het ook al niet eens het noemen waardig. Maar je kunt het constateren, scheelt je weer bij het zoeken naar online setjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gasten wat denken jullie nou...dat ze voor ieder kutfeest een Live-set in elkaar gaan zetten?
Een live-set vraagt erg veel voorbereiding. Voor grotere events als Reverze,In Qontrol etc zetten ze een aparte liveset in elkaar, maar net als afg weekend dan hebben ze 3 boekingen, dan denk je toch niet dat ze voor ieder feest een aparte liveset in elkaar gaan zetten.
quote:Unmixed Long Version Of Never Released Scantraxx Material !!! Double CD !!!
CD1:
01 Frontliner - Tuuduu (2008 Mix)
02 Hardheadz - They Know
03 Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L. (Prophet Kik Mix)
04 JDX - Kick It In Your Face
05 The Masochist - Kill The RMX (Sensation Edit)
06 The Masochist - Killing Clasixx
07 The Prophet - Blackout (Sensation 2005)
08 The Prophet - Outburst (Defqon 2007)
09 The Prophet - Sex Druxx (Sensation 2005)
10 The Prophet - The Force (Defqon 2007)
CD2:
01 The Prophet & Brennan Heart - Payback (Testmix 3)
02 The Prophet & Davide Sonar - Jump It
03 The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (Sensation 2005 Edit)
04 The Prophet vs Duro - Earprotection
05 The Prophet vs JDX - Revolt
06 The Prophet vs JDX - The Dream
07 The Prophet vs Lange Frans - Rammuluh!!!
08 The Prophet vs Zatox - Prozaxxx
09 Triple X - My Beatz
10 Unknown Analoq - Triplet Overkill
Release datum : donderdag 19 juni 2008
Label : Cloud Dance
quote:Scantraxx komt met een “Scantraxx Unreleased” CD. Op deze unmixed dubbel CD staan vele nog niet uitgekomen nummers. De release datum staat gepland op 19 juni 2008 volgens Freaky.nl.
De tracks op de CD’s zijn helemaal volledig en ongemixt, en bestaande uit wat oudere maar ook nieuwere tracks.
Op de dag van de release kan je de dubbel CD bestellen bij Freaky.nl
quote:CD1:
1. Frontliner - Tuuduu (2008 Mix)
2. Hardheadz - They Know
3. Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L. (Prophet Kik Mix)
4. JDX - Kick it in Your Face
5. The Massochist - Kill The RMX (Sensation Edit)
6. The Massochist - Killing Clasixx
7. The Prophet - Blackout (Sensation 2005)
8. The Prophet - Outburst (Defqon 2007)
9. The Prophet - Sex Druxx (Sensation 2005)
10. The Prophet - The Force (Defqon 2007)
CD2:
1. The Prophet & Brennan Heart - Payback (Testmix 3)
2. The Prophet & Davide Sonar - Jump It
3. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (Sensation 2005 edit)
4. The Prophet vs Duro - Earprotection
5. The Prophet vs JDX - Revolt
6. The Prophet vs JDX - The Dream
7. The Prophet vs Lange Frans - Rammuluh!!!
8. The Prophet vs Zatox - Prozaxxx
9. Triple X - My Beatz
10. Unknown Analoq - Triplet Overkill
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook voor dit topic geldt: geen links naar downloadbare live-sets.
Volgens mij moet je eens de regels van de BUMA lezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
.. Wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik die over het hoofd heb gezien heb je mazzel. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Links naar vinly rip's okay maar livesets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |