Hell Yeah!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef 16meter het volgende:
Veel plezier Emporiumgang(st)ers!
Inderdaad. Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef 16meter het volgende:
Veel plezier Emporiumgang(st)ers!
ah kan ik 'm uit de cd-tas halen want dan wordt ie toch weer op iedere hoek gedraaid, en zal ie wel weer in ieder gemiddeld fear fm setje komen te zittenquote:D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz / Stronger
No-preview
Finally This Wanted Track Finally Available For All Vinyl Lovers !!!
A1. Ride With Uz
B1. Stronger
Release datum : dinsdag 3 juni 2008
Label : Scantraxx Evolutionz
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
Mooie avond voor Emporium, laatste paar uurtjes zullen wel knallen nat worden.
Staan weer een paar leuke platen op, maar waarom moet er toch elke keer weer gekozen worden voor dezelfde platen op die compilaties? Weer Arise, weer Just Like You, weer Reloaded....quote:Hardstyle Vol. 15
Mixed by Blutonium Boy & The Prophet
Release Date: 27.06.2008
Disc 1
01 Intro - Blutonium Boy
02 Les Drums - 2 Best Enemies
03 Dangerous Danes - Rephex & ABW
04 I Survived - The Hose
05 Freedom - Activator & Zatox
06 The Last City On Earth - Donkey Rollers
07 More Bassdrum Than Ever - Warmduscher
08 I Will Growl - Tuneboy
09 Light Of Dark - Hardstyle Masterz Feat. Max Enforcer
10 Pwoap Live Mix - Southstylers
11 Survivor - DJ Neo
12 Zanzarismo - Zanza Labs
13 Xstatic Anthem - Flarup & Plexus
14 Still Drunk - Activator & Zatox
15 Big Bad Fucker - Tornadozzer
16 A Little Beat More - Girls From Hardasia
17 New York, New York - Blutonium Boy
18 Indeep - Bass Modulators
19 Loud Music - Brian M vs. MCBunn
20 The 8th Wonder - Identic
21 Fear - EMO
22 My Style - Enigmato
23 Blast That Shit 2008 (Machine Mix) - DJ Bizerk
Disc 2
01 Intro - The Prophet
02 So High - Zatox
03 Revenge - Wildstylez
04 Karma - The Pitcher
05 Twilight - Scope DJ
06 Memento - Brennan Heart
07 Voodoo - A-lusion
08 Warphole - Frontliner
09 Kingdom - D-Block & S-Te-Fan
10 Last Of The Mohicans - Headhunterz
11 Unexpected (Tuneboy Remix) - Ivan Carsten
12 Music In You - Sylenth & Glitch
13 Just Like You - SMD
14 Reverse - Dozer
15 Bringing The Funk - Marlon S meets Digital Punk
16 Reloaded Part 2 - Headhunterz
17 My Life Is Just A Demo - Builder
18 Shreek - Noisecontrollers
19 Phases (TBY Romantic Remix) - 2 Best Enemies
20 Alive - The Prophet & Wildstylez
21 Truth - Wildstylez
22 Arise (Zany & Beholder Remix) - Bulldozer Project
23 Spacer - Frontliner
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:23 schreef luckass het volgende:
mijn mening over Still Drunk is toch enigszin positief veranderd.
Ik zie sowieso dat er op bijna elke hardstyle cd wel een beetje dezelfde platen terugkomen.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Staan weer een paar leuke platen op, maar waarom moet er toch elke keer weer gekozen worden voor dezelfde platen op die compilaties? Weer Arise, weer Just Like You, weer Reloaded....
quote:03 Revenge - Wildstylez
08 Warphole - Frontliner
09 Kingdom - D-Block & S-Te-Fan
20 Alive - The Prophet & Wildstylez
21 Truth - Wildstylez
23 Spacer - Frontliner
Tracklist:quote:This weekend was STUNNING! We had 3 bookings and all were live :-)
Ok here is the deal; Cause we received such great response we decided to put the set of Emporium online.
No more comments HAVE FUN.
http://rapidshare.de/file(...)ium31-05-08.mp3.html
quote:01. Noisecontrollers - Venom (Re-Edit)
02. Killerclown - Tormented
03. Pavo - Elektronik (NC Oldskool Mashup)
04. Noisecontrollers - Aliens (edit)
05. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
06. Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
07. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
08. Noisecontrollers - Crump (Edit)
09. Noisecontrollers - Gaia 2008
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. SMD - Just Like You
quote:01.DJ Paul Elstak - Luv U More 05:11
(Stunned Guys Remix)
02.The Bazeman - Can You Feel The 04:19
Baze
03.Diss Reaction - Jiiieehaaaa 04:19
04.Masoko Solo - Pessa Pessa 04:19
(Buzz Fuzz Rmx)
05.P.C.P. - Zombie 06:08
06.DJ Lancinhouse Meets The 05:46
Stunned Guys - Atmosfera
07.Buzz Fuzz Vs Bass-D And King 06:35
Matthew - Its Allright
08.The Stunned Guys And DJ Paul - 05:12
Thrillseeka (Original Mix)
09.Art Of Fighters - Earthquake 05:30
10.Neophyte And The Stunned Guys - 04:47
Get This Motherfucker
11.Rotterdam Terror Corps - 06:00
Raveworld
12.Rotterdam Terror Corps - There 05:05
Is Only One Terror (Stunned Guys
quote:
Wat een knaller was dat gisteren!!! 1 van de hoogtepunten voor mij.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Tracklist:
[..]![]()
Liveset van de Noisecontrollers voor de duidelijkheid
Audio-books wel eens gebruikt en spoken words sucks. Ik wil liever echt een vast iemand die een beetje leuk die dingen kan bedenken/inspreken uiteraard krijgt diegene ook een vermelding in de titel/artistquote:Op zondag 1 juni 2008 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien middels audio-books of 'spoken words'?
Zeker mee eensquote:Op zondag 1 juni 2008 21:37 schreef DJ_ het volgende:
die lyrics van sheerk zijn in die edited versie echt veel cooler =D
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:38 schreef JortK het volgende:
VA_-_DJ_Selection_185_(The_History_Of_Hardstyle_Second_Trip)-CD-2008- QMI![]()
![]()
Titel is ruk maar echt oldskool hardcore:
[..]
Licht eraan waar je staat denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 02:06 schreef Sethje het volgende:
Intents was wel lachen maar wat een kanker niet liefhebbers iedereen stond stil...
Ik heb twee delen meer heb ik niet kunnen vindenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
Vorige deel was ook zwaar vet! Zijn daar meer CD's van?
Dat hing er toch echt vanaf waar je stond.. Maar dat volk soms, volgens mij is er niet eens op ID gecheckt en dat was toch wel duidelijk te merken..quote:Op maandag 2 juni 2008 02:06 schreef Sethje het volgende:
Intents was wel lachen maar wat een kanker niet liefhebbers iedereen stond stil...
Hulde voor die set. Kijk deze gasten weten tenminste nog door wie ze zo veel succes hebben!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Tracklist:
[..]![]()
Liveset van de Noisecontrollers voor de duidelijkheid
Valt mij wel echt op dat vaak de meer losgaande mensen achterin de zaal staan bij grote feesten, hoe verder naar voren hoe meer blote bovenlijfen enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 11:28 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat ze bij intents Macabre niet hebben gedraaid. En achteraan was de sfeer idd beter maar vooraan echt zoveel pogoende kut kindjes enzo. Magoed dat is inherent aan een feest in oisterwijk
Dat is wel de reden waarom ik op grote feesten vaak achteraan staquote:Op maandag 2 juni 2008 11:35 schreef MrDice het volgende:
Komt omdat de echte hardstylers iets meer ruimte opzoeken om normaal los te kunnen gaan.
zonder daarbij als een baviaan tegen de meute in te stuiteren
Bij ons hangt het een beetje ervanaf welk feest het is.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:35 schreef MrDice het volgende:
Komt omdat de echte hardstylers iets meer ruimte opzoeken om normaal los te kunnen gaan.
zonder daarbij als een baviaan tegen de meute in te stuiteren
Je afgetrainde body showen jwt...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
en toch hoop je iedere keer weer dat ze een overdosis anabolen nemen en langzaam opzwellen en vervolgens uit elkaar spattenzoals in een slechte horrorfilm JWTZZ
![]()
dan is het probleem opgelost.. ik snap sowieso niet zo waarom je je shirt uit moet, zoveel scheelt het nou ook weer neit qua hitte en ik zweet van mezelf al genoeg ik hoef dat van een ander er niet nog eens bij te hebben
4. dagjesmensen, 'moet er gewoon een keer bij zijn geweest want die en die zeiden dat het zo vet was zo'n feestje!' staan stil, kennen de muziek niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
je hebt zeg maar 3 type feestgangers:
1 de mooiboys![]()
2 de anabole arie's + hun aanhang terror tanja![]()
![]()
3 gewone liefhebbers als wij op fok![]()
wij zijn dus in de minderheid..![]()
![]()
Man... dan raakte DefQon nooit uitverkocht. Stond je met een gezellig groepje in zo'n tent, zonder geduw en geprop.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hoe kon ik ze vergeten![]()
als we deze mensen censureren.. ik denk dat Defqon dan nog steeds niet uitverkocht zou zijn...
Eigenlijk als je het zo bekijkt is het volk op hardstyle feesten maar een trieste bedoelinguitzondering ,zoals fok + vrienden van fokkers, daar gelaten
Om het toch een beetje op te nemen voor het volkjes-volk ... Deze mensen maken het juist mogelijk dat we meer ruimte hebben. Moet je eens een feest voorstellen waarbij alle fanatieke mensen altijd voorin staan. Dan word het altijd duwen voorin, omdat de fanatieke mensen voorin willen staan, terwijl de dagjesmensen voornamelijk in tribunes/zandduinen etc zittenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hoe kon ik ze vergeten![]()
als we deze mensen censureren.. ik denk dat Defqon dan nog steeds niet uitverkocht zou zijn...
Eigenlijk als je het zo bekijkt is het volk op hardstyle feesten maar een trieste bedoelinguitzondering ,zoals fok + vrienden van fokkers, daar gelaten
Ik moet zeggen dat na 6-7 uur lopen, dansen etc ik het al best ga voelen. Zit nog steeds te twijfelen of ik per auto of per trein ga, 2 jaar geleden was de trein het beste wat ik kon hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef de_huig het volgende:
(dagjes)mensen die iets gebruiken 'omdat het hoort' en dan vanaf een uur of half 5 een beetje als een zombie rondzwalken..en dat dan vooral in mijn stamp-territorium doen en tegen mij aan stoten...en die dan, als je ze aanraakt of subtiel wegduwt, een beetje agressief gaan doen en onbegrijpelijke taal uit slaan...hej, ga dood![]()
als je gebruikt en je gaat los..hulde
Met Hardbass scheelde het wel veel.. Daar heb ik ook me shirt uitgedaan, het was echt niet te harden met shirt aanquote:Op maandag 2 juni 2008 17:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je afgetrainde body showen jwt...
Helemaal die bottenmannetjes die zonder shirt lopen, bijv. al die matjes op Hard Bass. Wat bezielt die kneuzen.Alsof ik je vieze lijf wil zien.
Wel een nadeel van die kleinere regio feestjes, het hele dorp en omstreken is ook aanwezig en die worden echt niet op leeftijd gecontroleerd. Krijg je een beetje het 'my first dance party' idee met allemaal 15-jarige knuppeltjes die menen te moeten pogoen en jumpen.
Wanneer komt de fok! hardstyle party voor de echte liefhebber.![]()
Dat boeit me dus geen fuck, die amuseren zich teminste op hun eigen manier.. Ik vind het iig 10 x beter dan die homo's die stil gaan staan op Spacer of Evolutions..quote:5. DUITSERS/Scandinaviers met zo'n geblondeerd kuifje, fluorescerende wijde broeken, zo'n oranje kop door de bruiningscreme/zonnebank al draaiende met neonlampjes in hun handen.
6. carnavalsmensen, die menen verkleed als [vulmaarin] naar een feest te moeten gaan. hi-la-risch... NOT! vallen eigenlijk vaak onder nr 4. maar deze heerschappen/vrouwmenschen verdienen wat extra aandacht, aangezien ze daar met die apenpakkies, oversized brillen en andere 'grappige' accescoires ook om vragen.
Dat zijn nog de meest irritante mensen... of van die gasten die voor je gaan staan en elke minuut 5 centimeter naar achter stappen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef de_huig het volgende:
tegen mij aan stoten...en die dan, als je ze aanraakt of subtiel wegduwt, een beetje agressief gaan doen en onbegrijpelijke taal uit slaan...hej, ga dood![]()
Bij Brennan Heart ook alquote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
dat het bij DR wel lekke scheuren was vergoed het dan een beetje
die owntquote:Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef Sethje het volgende:
wat is die crump live edit vet zeg de tering
crump edit is redelijk het zelfde gebleven ( niet dat dat erg is )quote:
zit idd meer zang bij ja. Zouden het eigenlijk opnieuw moeten laten inzingen zodat ie uitgebracht mag wordenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
crump edit is redelijk het zelfde gebleven ( niet dat dat erg is )
maar gaia is echt een lekkere plaat ( neem aan dat dat ook een remake/edit is vanwege de 2008 , maar ik heb hem nooit gehoord )
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef LeonH het volgende:
Gister trouwens een CDJ1000 mk3 gehaaldDus vanaf nu zal ik wel meer digitaal draaien thuis dan van plaat
Irritantquote:
Had ik zondag op Intents, dat was een beetje groovy enzo.. Kende geen enkel nummer maar de sfeer was goed en dan ga je gewoon mee in de muziek.. Was gezellig, en heb me zeker vermaakt!! De rest van mijn vrienden ook, die ook niet veel om die muziek geven.. Ja was een goed weekend!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik ook bijna geen enkele plaat, op PP afgelopen weekend kon ik ook niet alles van die artiesten, maar heb me toch super geamuseerd door de sfeer etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |