helaas heb ik die nietquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Zin in Emporium.
Count me in. (nog wel 2/3e jaar wachten maargoed;p)quote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef reetveter het volgende:
Bijna 18 en dan kan ik ook eindelijk naar de meeste feesten
whehe ik ook pas juli hoor, maar vind dat niet zo lang meerquote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
Count me in. (nog wel 2/3e jaar wachten maargoed;p)
Volgens mij blijft het droog, alleen ik vertrouw het KNMI niet echt, zegmaarquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef nattermann het volgende:
Even in het kort:
-verlaten luchtmachtbasis in Duitsland
-16 uur lang
-in bunkers, elke bunker andere muziekstijl
-gruwelijk vet feest
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Zin in Emporium.
Kortom: het Project One album komt pas in juli uit. Hebben ze in ieder geval alle tijd om genoeg kopietjes te persen en te distribueren, en niet dat 't dan nog 3 maanden duurtquote:Op In Qontrol waren Headhunterz en Zany de grote afwezigen. Zany was afwezig, omdat hij vader was geworden maar de reden van Willems afwezigheid was een stuk minder feestelijk. Willem (Headhunterz) lag op 19 april in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking en kon daardoor niet samen met Wildstylez Project One presenteren.
De heren hebben zich drie maanden lang opgesloten in de studio, waar ze dag en nacht aan een nieuw album hebben gewerkt, met 12 geheel nieuwe tracks. Dit album zal alsnog gepresenteerd gaan worden op Defqon.1 en wel in de Blue area! Check op de timetable die later bekend gemaakt wordt, hoe laat het album gepresenteerd gaat worden.
Ja tering zeg...na Euphoria naar een kamer van een vriend geweest in Tilburg..daar nog ff gezete etc. Toen heel ff geslape..ik denk 1,5 uur ofzo en om 9.30 moesten we alweer de trein hebben naar huis voor dat toernooi bij jullie. En dat was echt saaiquote:Op zondag 25 mei 2008 22:44 schreef Haghorst het volgende:
Edit: enne seth, ging het lekker vanmorgen haha.. Die kop sprak boekdelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je wel zeggen, was een goed avondje daar in de 013!quote:
Haha ja jullie lagen er gewoon te vroeg uit, daarna was het nog lachen in de tent/kantine.. Jupilertjes gingen er weer goed in.. Het was ook allemaal een week van te voren geregeld, volgend jaar moeten er meer teams mee doenquote:
zijn lekkere nummers maar wel een beetje rustigquote:Op maandag 26 mei 2008 09:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zanza_Labs-Biological_Chemistry__Zanzarismo_(DJUZ012)-Vinyl
extreem lage kwaliteit dat nummer dat wel , dat zal op defcon wel beter klinken .quote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
defqon anthem![]()
![]()
http://www.astralmusic.co(...)nity-en/Default.aspx
hij heeft wel ietsvolgens mij zit er onder de climax een zeer laag bassje onder wat op mijn slechte computerboxjes niet hoorbaar is maar wel over de subs op defqon
bigger,better,louder is van Beholder & balistic ft max enforcerquote:korsakoff - bigger , better , louder
Ik vind die electro ook zo chill, alleen echte vinyls kan ik bijna niet vindenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef LeonH het volgende:
aaah hier zijn we weer
TT =
Zaterdag weer lekker gedraaid, plaatje van je Devv ging er ook zeker goed in bij de mensen die er nog waren rond die tijd
Gister even naar de dancetour in maastricht geweest. Maar wat begin ik electro/house steeds meer te waarderen zeg!
Paupere kwaliteit van het anthem maar denk als je die in goede kwaliteit luistert dat ie toch wel de laatste 2 anthems overtreft hoor! Je moet er gewoon een db & stf kick onder denken.
Maar ik denk dat ik niet meer zo ga proberen om kaartjes te krijgen voor dit jaar... gedoe er omheen enzo, of ze moeten me al komen aanwaaien voor een leuk prijsje
ik ook niet, maar aangezien ik ook die stijl ga draaien pak ik me binnenkort een flinke bundel op dance-tunes. Staat echt superveel op gewoon!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind die electro ook zo chill, alleen echte vinyls kan ik bijna niet vinden
Hoe duur is dance-tunes?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik ook niet, maar aangezien ik ook die stijl ga draaien pak ik me binnenkort een flinke bundel op dance-tunes. Staat echt superveel op gewoon!
Om toch maar over hardstyle te lullen
Overigens ook daar laatst de noisecontrollers platen gedownload. Als ik die hele Shreek vinyl op cd brandde kwam er steeds een soort van kraak in, ik download het via DT en daarna had ik wel loepzuivere kwaliteit!Dus voortaan ben ik wat voorzichtiger met het downloaden van die complete vinyl rips...
Ja bakte hij er wat vanquote:
Opening met police acedmyquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja bakte hij er wat van? Welke nummers draaide hij?
Coolquote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef LeonH het volgende:
aaah hier zijn we weer
TT =
Zaterdag weer lekker gedraaid, plaatje van je Devv ging er ook zeker goed in bij de mensen die er nog waren rond die tijd
Peppermill in Heerlen. Helaas zal ik daar nog zelden als HS dj aan de bak komen aangezien ze uitgerekend van die ruimte een rookruimte gaan makenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
CoolWaar draaide je? Wel jammer dat er geen videotje van is, had ik wel willen zien
Ik ga 'm denk ik nog een beetje tweaken komende tijd, ben ook met hardstyle edit van So Close bezig en ik wil eindelijk The Rock eens af gaan maken.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Silaz het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk allemaal op die gastenlijsten enzo? gewoon aanvragen of..?
ook goed , maar dat nummer is echt zo heerlijk lekker en divers en niet te vergeten knoerthardquote:Op maandag 26 mei 2008 13:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
bigger,better,louder is van Beholder & balistic ft max enforcermaar dat is idd een super dikke plaat
net als nuclear reaction
![]()
dr wordt binnen de electrohouse scene ook weinig op vinyl uitgebracht dacht ik. Nieuwe tracks worden vooral verkocht via dance-portals. Je ziet op electrohouse feestjes ook bijna nooit (meer) draaitafels staan, maar alleen nog maar cdspelers (in tegenstelling tot de hardcore scene waarbij nog vaak gebruik gemaakt wordt van vinyl).quote:Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind die electro ook zo chill, alleen echte vinyls kan ik bijna niet vinden
Pavo staat toevallig dan keer weer op emporium maar draait tegenwoordig ook voor 90% house...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:26 schreef warezguy05 het volgende:
kan uit de OP verdwijnen dat Darkraver hardstyle is gaan draaien? volgens mij is hij zich na early hc / oldskool toch vooral gaan richten op de jump-achtige dingen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Pavo staat toevallig dan keer weer op emporium maar draait tegenwoordig ook voor 90% house...
Jij ook man, lijkt me apart.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Vanaaf naar Israel dus zojuist ff lsdb van mstx leeggeplunderd en op de mp3speler gedumptben nu hardstyle proof voor de reis
Mensen die de komende week naar intents, emporium of ander feestje gaan. Veel plezier!
Ja vanaf 21:00 d-block & s-te-fan!quote:
quote:
en dan vervolgens wel een melodie in die plaat gooien... hoe tegenstrijdig... vind het zelf ook een kutnummer...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef MrDice het volgende:
SMD - Helemaal Kapot*Rot op met je KUT melodieën!*
Ik ken het verschil tussen house en oldschool, hij draait house!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ie nog veel draait zijn vooral classics en in dat soort gevallen is dat oldschool/early. Doet ook daarbij nog genoeg hardstyle draaien heur. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar zijn set op Defqon in de freestyle area (maar helaas geen kaartje). Denk dat je daar een mooie mix gaat horen tussen deze muziekstijlen als hij zich zo laat gaan met al die platen en niet in een "hokje" wordt geduwd. Maar het is echt geen house wat ie draait
De laatste keer dat ik hem hoorde was het toch echt Hardstylequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ken het verschil tussen house en oldschool, hij draait house!
Ow word ie daarom geboekt op reset enzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ken het verschil tussen house en oldschool, hij draait house!
ik heb pavo al een jaar niet meer gehoord, maar pavo heeft iig van ca 2001 t/m 2007 hardstyle gedraaid en dus een redelijke bijdrage geleverd aan het populair maken van de hardstylesound.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Pavo staat toevallig dan keer weer op emporium maar draait tegenwoordig ook voor 90% house...
Jah nee oke, maar dit staat ook los daarvan. Ik concludeer alleen ietsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:23 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik heb pavo al een jaar niet meer gehoord, maar pavo heeft iig van ca 2001 t/m 2007 hardstyle gedraaid en dus een redelijke bijdrage geleverd aan het populair maken van de hardstylesound.
darkraver heeft misschien zo nu & dan in hardhouse generations een hardstyle plaatje erop gelegd maar is eigelijk altijd bij early hc gebleven + een uitstapje naar de jump-achtige dingen. vandaar dat ik darkraver er niet tussen vind horen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem hoorde was het toch echt Hardstyle
De laatste keer dat ik hem hoorde ook, wellicht omdat wij vooral naar hardstyle feestjes gaan...
Hij zal vast ook nog wel hardstyle draaien jah...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ow word ie daarom geboekt op reset enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |