Tis live, dus behalve de voorbereiding is er nog niks klaarquote:Op maandag 19 mei 2008 09:38 schreef teigan het volgende:
ik ben rond die tijd aan het collecteren, dus ik kan niet luisteren... Iig succes ermee!(al zal de aflevering nu al wel klaar zijn..)
Had graag willen luisteren, maar op dat moment zit ik in de trein naar Groningenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:32 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga even schaamteloos reclame maken:
Vanavond om 6 uur is de eerste show van het nieuwe radioprogramma voor internationale studenten waar ik aan werk. Dus allemaal luisteren op 106.6 in de ether of via www.happyhourfm.nl (Ook al val je niet binnen de doelgroep)![]()
Einde dienstmededeling.
Radiootje mee, 106.6 zodra je in de buurt van de stad komtquote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had graag willen luisteren, maar op dat moment zit ik in de trein naar Groningen
Niet als je nog in de buurt van Zwolle bentquote:Op maandag 19 mei 2008 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Radiootje mee, 106.6 zodra je in de buurt van de stad komt
Waarvoor ga je collecteren?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:38 schreef teigan het volgende:
ik ben rond die tijd aan het collecteren, dus ik kan niet luisteren... Iig succes ermee!(al zal de aflevering nu al wel klaar zijn..)
Anjerfonds... Gaat vanuit het koor waarbij ik zing..quote:
weet ik nog niet precies, ik geloof dat we in het zuiden van de stad lopen...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Welke wijk mag je onveilig maken?:P
quote:GRONINGEN - Delen van de stad-Groninger wijken Helpman, Corpus den Hoorn en De Weijert zijn op dit moment getroffen door een grote stroomstoring.
Elfhonderd woningen en bedrijven zitten daardoor sinds half één zonder elektriciteit. Essent werkt aan het probleem en verwacht dat de wijken rond 15.00 uur weer stroom hebben.
Wat voor iemand zoek je?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja hoor, we mogen wéér op zoek naar een nieuwe huisgenoot...
Ik moet deze week ook!!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef teigan het volgende:
[..]
Anjerfonds... Gaat vanuit het koor waarbij ik zing..
zing jij dan? Of doe jij het via een andere vereniging?quote:
Ik moet lopen in Damwoude voor de Brassbandquote:Op maandag 19 mei 2008 15:01 schreef teigan het volgende:
[..]
zing jij dan? Of doe jij het via een andere vereniging?
ah, vandaar... Ik ving iets op dat wij vorig jaar 700 euro ermee verdient hadden, dus ik ben benieuwd..quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik moet lopen in Damwoude voor de Brassband![]()
Vangt onze vereniging ongeveer 400 - 500 euro elk jaar door
Wat moet je dáár nou weer?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik moet lopen in Damwoude voor de Brassband![]()
Vangt onze vereniging ongeveer 400 - 500 euro elk jaar door
Mja, jullie lopen in de Grote Boze Stadquote:Op maandag 19 mei 2008 15:13 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, vandaar... Ik ving iets op dat wij vorig jaar 700 euro ermee verdient hadden, dus ik ben benieuwd..
1/3 van het opgelopen geld is voor de vereniging.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:26 schreef maok het volgende:
Dus eigenlijk collecteer je voor je zelf![]()
Ik ging vroeger toen ik klein was wel eens met mijn vader of moeder mee als ze gingen collecteren (ze deden de coordinatie van een wijk voor een bepaalde collecte) als er een kind mee liep gaven de mensen meer
Heb ik gewoond, dus zit daar nog op de vereniging. En elke keer vraag ik mequote:
Waar woonde je daar dan? Ik namelijk ook.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb ik gewoond, dus zit daar nog op de vereniging. En elke keer vraag ik me
af wat ik daar blijf doen, maar weg gaan doe ik weer niet. Te gezellig![]()
Meen je dat?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar woonde je daar dan? Ik namelijk ook..
Oh, dan zat je wel een stukje bij mij vandaan - Hoofdweg.quote:
Aan de kant van Dokkum ( lage cijfers dacht ik)quote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan zat je wel een stukje bij mij vandaan - Hoofdweg.
Achter de paraplukerk. Nu niet m'n ouders gaan stalken hè.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:24 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Aan de kant van Dokkum ( lage cijfers dacht ik)
of aan de kant naar Veenwouden?
VWO 6. Examens. Snel.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef freecell het volgende:
Einde schooljaar is altijd druk toch?
Voordeel: nieuw schooljaar kan je altijd weer relaxed beginnen
!!! Vond je de andere ook niks dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
De film lijkt me echt geen ruk aan
Hallo, Indiana Jones?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Tangarine het volgende:
[..]
!!! Vond je de andere ook niks dan?
We gaan na die tijd vast wel weer wat drinken ofzo, dus als je het echt niks vind, kunnen we altijd later afspreken
Nope.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht dat je al in de zesde zat CZ.? Blijkbaar niet dus. Ter geruststelling, 6VWO stelt echt niets voor.
Temple of Doom kun je sws overslaanquote:Op maandag 19 mei 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
ik ga alleen niet vantevoren die andere drie nog eens kijken..
Mijn concentratievermogen is niet goed genoeg om dat te trekken...
nah, ok, een irritant Chinees jongetje, belabberd acterende Willy Scott, geen nazi's en te zoetsappig Indiase kindertjes redden verhaal op de achtergrond. En die sekte was ook niet alles.quote:
Dat vind ik knap, zonder verdere aanwijzingen. Er staan daar namelijk vier verschillende huizen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hey hey hey, heb je ouders huis gezien hoor
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dad werd onlangs in Rotterdam, op een onbewaakt ogenblik, aangesproken door een buschauffeur.
Of ze haar zojuist aangeschafte bikini niet even voor 'm aan wilde trekken.
Welcome te my world!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:10 schreef Kerdaben het volgende:
Ging ik net hardlopen in het stadspark, werd ik aangesproken door een of andere Molukse homo van een jaar of 40...praatje mee gemaakt, tot hij aan mijn buik wou voelen, toen ben ik maar heel hard weggerend
Heb jij 30 boeken in de leen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
U heeft uw maximale aantal leningen bereikt.
Je mag dus blijkbaar maar 30 boeken lenen in de UB..
Ow, ik zag maar 1 vanaf de hoofdweg toen we er langs reden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, zonder verdere aanwijzingen. Er staan daar namelijk vier verschillende huizen.
Het schijnt mogelijk te zijn om die limiet te verhogen, tot eh 150 (quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
U heeft uw maximale aantal leningen bereikt.
Je mag dus blijkbaar maar 30 boeken lenen in de UB..
Ik vind 30 al veelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:28 schreef captain.lefteye het volgende:
Het schijnt mogelijk te zijn om die limiet te verhogen, tot eh 150 () als ik me niet vergis
Hoe?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:28 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Het schijnt mogelijk te zijn om die limiet te verhogen, tot eh 150 () als ik me niet vergis
wie gaat weg?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja hoor, we mogen wéér op zoek naar een nieuwe huisgenoot...
Massage hebben?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
terwijl ik me al niet meer kan herinneren hoe ontspannen schouder- en nekspieren uberhaupt aanvoelen..
Met dat scheve "predikantenparkkeerplaats" bordjequote:Op maandag 19 mei 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Achter de paraplukerk. Nu niet m'n ouders gaan stalken hè.
De jongen. Per direct ook. Maar gelukkig niet mijn lieve vriendinnetje.quote:
Klinkt heerlijk, maar ik heb plannen om het wat serieuzer aan te gaan pakken allemaal.quote:
Haha, ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met dat scheve "predikantenparkkeerplaats" bordje
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef Alexxxxx...:
...een lang verhaal
Good riddance dan. En kan Do2 er nu niet bij dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De jongen. Per direct ook. Maar gelukkig niet mijn lieve vriendinnetje..
[..]
Klinkt heerlijk, maar ik heb plannen om het wat serieuzer aan te gaan pakken allemaal.
[..]
Haha, ja.
Ik ga straks even voorzichtig polsen wat mijn andere huisgenoten daarvan vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Good riddance dan. En kan Do2 er nu niet bij dan?![]()
Ik kan serieus goed masseren hoor?
[ afbeelding ]
Ja dat zei je ja! Maar doe dan ook he! Anders sta ik ineens met een pot massageolie op je stoepquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga straks even voorzichtig polsen wat mijn andere huisgenoten daarvan vinden.. En dat geloof ik meteen hoor! Maar ik zit erover te denken om eens een afspraak te maken bij een haptotherapeut.
Zou tof zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huisgenootje 1 vindt het goed. Kans dat het inwonertal van Groningen binnenkort met 1 omhooggaat groeit.
Die moeten uit Hoorn komen x 1,75 per kilometer.. Dat word dus een duur grapje!quote:
Had me meegenomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
... In Leiderdorp langs de snelweg
WTF zat je gister daar dan?quote:
Nee, dat zal een plaatjespost zijn geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef Grulez het volgende:
Langste post ooit in dit topic van Alex?
De andere subfora reken ik dan ook meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik post niet zoveel fotos hier toch?Das meer PTA. En F&F
Maar die post ik niet op fok. Evenals mn B&H-fotos
Nee, maar ik had er wel heen gewild.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WTF zat je gister daar dan?Maar dan had je ook meegemoeten naar Aalsmeer en Schiphol
Als ik had geweten dat je in die hoek was had ik er ff een smsje aan gewaagd iig
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De andere subfora reken ik dan ook mee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef Grulez het volgende:
Langste post ooit in dit topic van Alex?
Kom er nog wel eens, dan zeg ik het wel van te voren. Moet je wel naar lwd of zo komen, Groningen lgt niet op de route.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, maar ik had er wel heen gewild.
Dus als je me nou hier had opgepikt,
Gutes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom er nog wel eens, dan zeg ik het wel van te voren. Moet je wel naar lwd of zo komen, Groningen lgt niet op de route.
Ik meende dat je hier ook eens een lange plaatjespost hebt gehad met oa Sebasser en CZ die voor enkele objecten poseerdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, wat een onproductief dagje weer. Ik ga lekker naar huis, een paar pijnstillers nemen en onderuit op de bank. En met huisgenoot 2 praten..
Niet echtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef JH87 het volgende:
Heb ik nog iets gemist naast wel of niet langste posts ooit?
Al scheelde dat niet veelquote:Groningen staat nog, heb ik inmiddels mogen concluderen.
Supergaaf.quote:
Wederom tribunebrandjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt
Al scheelde dat niet veel
Nee, de kermisattracties zijn weer afgebroken en voor hetzelfde geld hadden ze nog wat meer van Groningen meegenomenquote:
Stelletje zigeuners ook altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, de kermisattracties zijn weer afgebroken en voor hetzelfde geld hadden ze nog wat meer van Groningen meegenomen
Ja, nogal. En brandende ogen en een nek die het er niet mee eens is als ik hem wil verdraaien.quote:
Misschien zou het handig zijn om eens langs een chiropractor te gaan? Hielp bij mij in ieder geval goed toen ik ook helemaal vast zat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nogal. En brandende ogen en een nek die het er niet mee eens is als ik hem wil verdraaien.
flikker op met je vooroordelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, de kermisattracties zijn weer afgebroken en voor hetzelfde geld hadden ze nog wat meer van Groningen meegenomen
Net als vroeger "haal je was binnen, het circus is in de stad". Kneusjes die dat zeggen. Alsof je als reiziger per se moet stelenquote:
Psssst, het is PSMquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft het er mee te maken dat hij een modj is?
het zijn de bekende steken over en weer, dus dat hoort er bijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft het er mee te maken dat hij een modj is?
bij volgende uploadronde post ik m hier ook wel ffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is niet alleen aan de modjes besteed ofc.
En ik wil de foto zien alex!
sterktequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders moesten gister onze poes in laten slapen..
In de spits zit je altijd goedquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:39 schreef Matje-1989 het volgende:
Aangezien ik morgen met lijn 53 naar Dokkum moet vanaf Veenwouden
Die rijdt welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:39 schreef Matje-1989 het volgende:
Aangezien ik morgen met lijn 53 naar Dokkum moet vanaf Veenwouden
Nee, alleen voor Noord- en Zuid-West Fryslân. Dus je kunt zeggen dat Arriva niet in Fryslân rijdt buiten de spitsuren en dat ook de stadsdienst in Leeuwarden plat ligt. De rest rijdt gewoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:43 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, dat idee had ik inderdaad al
Geldt dat voor alle lijnen?
En smaken deed het. 2,5 kg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat het er verdomd smakelijk uitziet.
De groente die er bij zat - niet echt de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid - smaakte goed.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de groenten?
Dat vreten ze amper daarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de groenten?
damn dat ziet er uit als een restaurant naar mijn hart..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:30 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 47 foto's geupload. Met een dergelijke voorraad zal ik jullie maar niet lastig vallen zeker?
Ik ben de linker, voor diegenen die het nog niet weten of zijn vergeten.
Sports Academy, midden in Helsinki. Helemaal vol met schermen waar je tegelijkertijd tennis, voetbal, ijshockey, formule1 en andere sporten kon volgen. Echt niet te bevatten, de hoeveelheid beelden die je daar op je af kreeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
damn dat ziet er uit als een restaurant naar mijn hart..
nice.. je hoeft dus geen minuut te missenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Sports Academy, midden in Helsinki. Helemaal vol met schermen waar je tegelijkertijd tennis, voetbal, ijshockey, formule1 en andere sporten kon volgen. Echt niet te bevatten, de hoeveelheid beelden die je daar op je af kreeg.
Plus flatscreens boven je urinoir waar je de wedstrijd ook gewoon kon blijven volgen.
Masturberen tot je in slaap valtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Kan niet slapen, iemand ideeen?
Harakiriquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Deed jij dat maar eensquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:44 schreef Matje-1989 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat me morgen maar weten hoeveel het er zijn.
Ocharme.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bob, ze doen flauw tegen mij
Hmm, kan nog steeds niet slapen.quote:
Op koninginnedag was ik oranjequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zweren dat jij 'n keer rood was, Alex.
Nu ja, jij niet, maar je naam.
Nu ja, je naam hier op Fok, dan.
Heb ik me dat ingebeeld?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ha-ha, dat kan helemaal niet want je post hier nog. Jij lolbroek!
Goedemorgenquote:
Oeh, ik wacht op de footoosquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:48 schreef JAY-T het volgende:
Zat ik vanochtend lekker aan m'n ontbijtje, hoor ik ineens veel sirenes vlak bij mij in de straat, maar aangezien ik niet op de straatkant uitkijk, kon ik niks zien.. 10 min. later spring ik op de fiets om naar college te gaan, ligt er gewoon een fucking bus half in het water, aan het Hoge der A
Tis vast zo'n nieuw amfybisch dingquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel zonde, zo te zien een vers overgespoten tweedehands streekbus.
Ramptoeristenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We waren ook net even wezen kijken. Veel volk op de been daar
We moesten letterlijk 50 meter verderop bij de verloskundige zijnquote:
Jawel. Even de handrem er op zetten. Is maar een klein hendeltje overhalen en uiteraard de bus in de vrij zetten en dat is niet meer dan een knopje indrukken, omdat het een automaat is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu heb ik niet veel verstand van rijden enzo, maar had dat niet makkelijk voorkomen kunnen worden?
Nope. Die was volgens mij al een hele tijd wit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel zonde, zo te zien een vers overgespoten tweedehands streekbus.
Alliancequote:
* freecell zoekt Haloperidol voor Nietzmanquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
Help! Admins! De busnerds zijn weer ontsnapt! Breng het busnerdgif!
busrukker heet dat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
Help! Admins! De busnerds zijn weer ontsnapt! Breng het busnerdgif!
Haloperidol is een dopamine antagonist en geeft als gevolg hiervan vaak parkinsonistische bijwerkingen, de bewegingen worden houdertig en de lichaamshouding rigide. Haloperidol kan een onbehandelbare neurologische aandoening genaamd tardieve dyskinesie veroorzaken, met name bij langdurig gebruik van hoge doserigen. Tevens kan Haloperidol in zeer zeldzame gevallen het levensbedreigende maligne neuroleptica syndroom (NMS) veroorzaken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell zoekt Haloperidol voor Nietzman
Ja, dat kan allemaal ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haloperidol is een dopamine antagonist en geeft als gevolg hiervan vaak parkinsonistische bijwerkingen, de bewegingen worden houdertig en de lichaamshouding rigide. Haloperidol kan een onbehandelbare neurologische aandoening genaamd tardieve dyskinesie veroorzaken, met name bij langdurig gebruik van hoge doserigen. Tevens kan Haloperidol in zeer zeldzame gevallen het levensbedreigende maligne neuroleptica syndroom (NMS) veroorzaken.
Dan ben je te laat, want ding staat al weer op de wielen volgens het dagblad van het noordenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:55 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik kom er straks nog langs als ik weer naar huis fiets
Zal wel ff fotos schieten
Waarom dnekt iedereen dat ik dat soort dingen weet. Ik weet heel vele van de geschiedenis van vehikels, kan ook goed dingen herkennen wat het is, maar technische zaken heb ik echt geen verstand vanquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
En Alexxxxx, ik hoorde van een verslaggever van ons die ooggetuigen en de chauffeur heeft gesproken, dat de bus normaal gesproken automatisch op de handrem moet gaan als de deuren openstaan.. Klopt dat? Want in dat geval is de chauffeur dus niet schuldig, maar was het gewoon een technisch defect.
Oh, sorryquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom dnekt iedereen dat ik dat soort dingen weet. Ik weet heel vele van de geschiedenis van vehikels, kan ook goed dingen herkennen wat het is, maar technische zaken heb ik echt geen verstand van
Dat is de halterem en die behoort te werken ja, maar bij wat oudere bussen is dit minder vaak het geval. Daarom vind ik het vreemd dat de chauffeur niet voor de zekerheid de bus even op de handrem heeft gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
En Alexxxxx, ik hoorde van een verslaggever van ons die ooggetuigen en de chauffeur heeft gesproken, dat de bus normaal gesproken automatisch op de handrem moet gaan als de deuren openstaan.. Klopt dat? Want in dat geval is de chauffeur dus niet schuldig, maar was het gewoon een technisch defect.
Dan word het hem naitquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben je te laat, want ding staat al weer op de wielen volgens het dagblad van het noorden
"Moi"quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een mailtje sturen om te solliciteren voor een commissie, maar ik weet echt niet wat ik er boven moet zetten. Die mensen zijn waarschijnlijk even oud als ik, dan is "Beste meneer/mevrouw" ook zo debiel.
Ik weet echt niks van dit soort dingen, help?
TF gaat over het technische deel in PTAquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, sorry
Dat krijg je nogal snel als je een eigen forum hebt over voertuigen en PTA-mod bent
Nou, hij had bij mij ook zo'n onnozel topic gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:55 schreef MaxMark het volgende:
Kan dat niet gewoon hier?
Gefelicteerd Wurdsje
De blauwe en in welke woon jij ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Mark_Boelen, woon jij op de aquamarijnstraat?
Welke flat dan?
Beste mensen ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een mailtje sturen om te solliciteren voor een commissie, maar ik weet echt niet wat ik er boven moet zetten. Die mensen zijn waarschijnlijk even oud als ik, dan is "Beste meneer/mevrouw" ook zo debiel.
Ik weet echt niks van dit soort dingen, help?
De kaartjes schijnen vrij snel te gaan, ze schijnen al richting uitverkochtheid te gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef JH87 het volgende:
L.S. is ouderwets, maar wel erg vet.
Aan wie richt je die sollicitatiebrief Bob? De huidige commissie of het bestuur? Ik zou gewoon beginnen met iets als 'Dag bestuur,' of 'Dag commissie,'
En tofheid dat je een kaartje hebt CZ. Als ik geld heb haal ik ook een ticket.
Wurdsje; gefeliciteerd! Welke respectabele dan wel niet respectabele leeftijd heb je vandaag bereikt?
En wat geniaal van die bus zeg.
Ik moet mailen naar de quest, een onderdeel van de studievereniging die helpen met het verbeteren van de kwaliteit van de studie ed. Geen idee alleen of ik naar het bestuur daar van stuur of iets.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef JH87 het volgende:
L.S. is ouderwets, maar wel erg vet.
Aan wie richt je die sollicitatiebrief Bob? De huidige commissie of het bestuur? Ik zou gewoon beginnen met iets als 'Dag bestuur,' of 'Dag commissie,'
Dat stuur je volgensmij naar het bestuur, dus kun je gewoon geacht bestuur mailen, of even uitzoeken op de website van de studievereniging! (Ebf toch?) Misschien vindt je daar nog wel de betreffende persoon die er over gaat, kun je gewoon die persoon zijn of haar naam gebruiken!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik moet mailen naar de quest, een onderdeel van de studievereniging die helpen met het verbeteren van de kwaliteit van de studie ed. Geen idee alleen of ik naar het bestuur daar van stuur of iets.![]()
En ik wil ook naar lowlands! Maar het is tegelijk met de keiweek en ik zou keimamma worden.
Ik hoorde dat 'het licht staat al op donkergeel.' En toen vroeg ik wat dat betekende, en nouja. Zoiets dus iig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:22 schreef JH87 het volgende:
Serieus?
Ja, de namen van het quest bestuur had ik al gevonden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
Dat stuur je volgensmij naar het bestuur, dus kun je gewoon geacht bestuur mailen, of even uitzoeken op de website van de studievereniging! (Ebf toch?) Misschien vindt je daar nog wel de betreffende persoon die er over gaat, kun je gewoon die persoon zijn of haar naam gebruiken!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 'het licht staat al op donkergeel.' En toen vroeg ik wat dat betekende, en nouja. Zoiets dus iig.
Ja, er hoeft ook verder alleen maar een korte motivatie bij, dus dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef somegirl het volgende:
Solliciteer je voor een opleidings commissie?
Dankje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, er hoeft ook verder alleen maar een korte motivatie bij, dus dat moet wel lukken.(het typen dan, er ik komen zie ik later wel weer.)
Welkom toruwens! Of post je hier wel vaker en let ik gewoon niet op?
Minder mensen die geloven dat God alles gemaakt heeft, meer mensen die het allemaal wetenschappelijk onderbouwen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en.
Anders dan in de voorafgaande decennia geloofde men nu aan de herkenbaarheid van de wereld door middel van nuchtere theorieën.
Wtf wordt hiermee bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |